pokud si to dobře přečteš...tak je tam, že to je při placení bez předplaceného tarifu...takže předpokládám, že když si někdo objedná elektromobil...tak si nějaký tarif zaplatí
First EX : BMW e38 740i 6/1995 Second car : BMW e66 745Li 3/2002 Third EX : BMW f01 740i 3/2009
To jsou takový novinářský polokachny. I3 provozujem už skoro celý 3 roky, no letí to. Na začátku jsme měli kartu ČEZ/PRE, kdy za ČEZ se myslím platilo 900,- kč ročně za NEOMEZENÝ nabíjení. Min rok podmínky zhoršili, začali chtít snad těch 900,-kč čtvrtletně, tak jsme to zrušili. PRE jsem nechal, platí se za skutečnou spotřebu, a dle faktur nabíjíte auto za třeba cca 30 kč za jedno nabití. Nejvíc ale stejně nabíjím u baráku ze zásuvky a při tarifu na tepelný čerpadlo je to směšný.
Největší problém u veřejných nabíjecích stanic prostě je, že pokud na ně nemáš kartu / smlouvu, tak prostě jednorázově nenabíjíš a ČEZ se prostě zachoval tržně a umožnil to. Vzhledem k tomu, že to momentálně nikdo jinej neumí, no tak to řádně zpoplatnil
Aha takže můžeš nabíjet jen u těch stojanů se kterými provozovateli máš smlouvu. No stejně nevím co hodlají dělat dál, představa takového paneláku ze kterého visí desítky prodlužovaček je taková zvláštní. No možná umístit na každý kandelábr nabíjecí terminál. No kdo by to zaplatil teda nevím. No asi vím a bojím se toho. Když teda pominu různá hlediska na ekologičnost ježdění na el.proud .