Ahoj,
potřeboval bych znát zkušenosti s motorem N46B20 v 318i 2007, 128tis najeto. Protože je fouklý těsnění pod hlavou a při tý přiležitosti nechám udělat u řetěz s napínákem, mechanik mě při tý příležitosti tlačí do toho, aby vyměnil i šály. Je to z obecnejch zkušeností s tímhle motorem potřeba ve 130tis pokud se to nijak neprojevuje? A a pro mě tím pádem nasypat další desítku do toho motoru). Výměnu šálů mám spojenou akorát převážně u S54B32 a ještě u pár N52B30, který dostávaly čočku, ale u N46?
Předem děkuji za názory.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
životnost šálů u N46B20
Re: životnost šálů u N46B20
hlavne udelej hlavu, gufera atd, at nejsou pridreny vacky, klidne treba novy vanosovy ventilky atd... tam je hlavni slabina, valvetronic, vanos, gufera atd.. i olejovy cerpadlo... na saly se vyser, tohle se nezadira
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost šálů u N46B20
Pokud do toho chceš cpát love, můžeš to rozdělat, zkontrolovat a případně s novými šrouby a těsněním vany vrátit zase zpět 
Jinak pokud není olej jak pískoviště na sahaře, asi k tomu ani není důvod pokud to nejelo na sucho

Jinak pokud není olej jak pískoviště na sahaře, asi k tomu ani není důvod pokud to nejelo na sucho

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: životnost šálů u N46B20
Panove dekuji vam obema za konkretni rady, potvrdilo se mi to, co jsem si trochu myslel. Protoze to momentalne nema zadny priznaky problemu na tom spodku, necham udelat jen hlavu (tu musim) a rozvody a doptam se jeste na ty gufera a vanos ventilky, s autem (je to druhy auto) se moc nenajezdi (do 10tis rocne), tak by to mohlo vydrzet jeste nejakej rok.