Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 525 TDS netáhne v nízkých otáčkách

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#1 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

105kw automat,diagnostika nic nepíše. Po přidání plynu jde auto pomalinku do otáček jak při jízdě,tak při zařazeným P bo N. Začne lépe až při cca 2500otáček. Po ujetí asi 30 km začne jet o poznání lépe,po vychladnutí zase zlobí
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#2 Příspěvek od horan »

Prohlidni regulaci turba. Tam bych hledal chybu.
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#3 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Tam je obtokovy turbo ne? Na to sem koukal,kdyz to odpojim tak se to uvnitr turba hejbe v pohode,ale to curo z toho podtlaku se vubec nechce hejbat,jde jen fakt silou
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Nikdo nic? :?
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#5 Příspěvek od horan »

Nevim jak je ovladana regulace na tds. Jestli uz podtlakem, nebo tlakem. Kazdopadne by to chtelo zjistit jestli ta plechovka funguje spravne a nepridira se. Potom jak se prohreje, tak muze povolit.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

když bude špatná regulace turba tak to padne do nouzáku,jedině že by zůstal otevřený obtok a tomu nevěřím.
Tlak se dá snadno změřit pomocí manometru například naměření tlaku v gumách. Origo to fouká 1bar.
Spíš jestli to někde neuchází a naplněj to až točky.Nejčastěji to bejvá hadice od turba k intercoleru.
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#7 Příspěvek od worf23 »

Ten samy problem sem zazil v oplu omega 2.5td ten samy motor origo najeto 350tis.km,motor zabiral az ve 2500tis otackach.Delal sem nove rozvody(retezy a vodici listy byli dost vydrene),trochu pridal na turbu a posteloval hlavu na cerpadle.Motor tahne od volnobehu az ztoho zacala klouzat spojka v 1800tis otackach pri plnem plynu.U tebe bych zacal hlavou cerpadla a zkusil pridat na turbu.Co egr mas zaslepenej to taky pomuze?
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#8 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

Tak vyřešeno :D Sundal sem hlavu na čerpadle,tam se zdálo vše O.K. a zatim je ten bazmek co uzavírá průtok nafty ke vstřikům když se auto chcípne,ten byl nějakej šprajclej,takže po uvolnění a rozhýbání vše smotováno a TDSo chytlo druhý dech :wink:

Jinak egr bylo zaslepený :wink:

Všem díky
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Odpovědět