105kw automat,diagnostika nic nepíše. Po přidání plynu jde auto pomalinku do otáček jak při jízdě,tak při zařazeným P bo N. Začne lépe až při cca 2500otáček. Po ujetí asi 30 km začne jet o poznání lépe,po vychladnutí zase zlobí
Tam je obtokovy turbo ne? Na to sem koukal,kdyz to odpojim tak se to uvnitr turba hejbe v pohode,ale to curo z toho podtlaku se vubec nechce hejbat,jde jen fakt silou
Nevim jak je ovladana regulace na tds. Jestli uz podtlakem, nebo tlakem. Kazdopadne by to chtelo zjistit jestli ta plechovka funguje spravne a nepridira se. Potom jak se prohreje, tak muze povolit.
když bude špatná regulace turba tak to padne do nouzáku,jedině že by zůstal otevřený obtok a tomu nevěřím.
Tlak se dá snadno změřit pomocí manometru například naměření tlaku v gumách. Origo to fouká 1bar.
Spíš jestli to někde neuchází a naplněj to až točky.Nejčastěji to bejvá hadice od turba k intercoleru.
Ten samy problem sem zazil v oplu omega 2.5td ten samy motor origo najeto 350tis.km,motor zabiral az ve 2500tis otackach.Delal sem nove rozvody(retezy a vodici listy byli dost vydrene),trochu pridal na turbu a posteloval hlavu na cerpadle.Motor tahne od volnobehu az ztoho zacala klouzat spojka v 1800tis otackach pri plnem plynu.U tebe bych zacal hlavou cerpadla a zkusil pridat na turbu.Co egr mas zaslepenej to taky pomuze?
Tak vyřešeno Sundal sem hlavu na čerpadle,tam se zdálo vše O.K. a zatim je ten bazmek co uzavírá průtok nafty ke vstřikům když se auto chcípne,ten byl nějakej šprajclej,takže po uvolnění a rozhýbání vše smotováno a TDSo chytlo druhý dech