Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
koupě e60 na co si dát pozor, časté problémy?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ono zase moc lidi co si koupi novou petku aby s ni najeli 10k rocne nebude, vsude lidi umi pocitat a vi ze jsou to vyhozene penize. Pokud si takove auto presto koupi, urcite ho nedaji za dva roky pryc. I u nas firemni auta maji najezd okolo 70k rocne, alespon teda ty kupovane jako nove a s prvnim firemnim majitelem. Pred par dny jsem poprve videl E60 s pravyma 150k km. Jedinna petka ktere bych tech stopade uveril.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
jenomže to pořád přemejšlíš jak čech s českým platem.. v německu je situace trochu jiná a pro jistý lidi je tu pětka jak oktávie u nás.. osobně mám pár kolegů v práci který maji e61 a po nějakejch šesti letech maji najeto kolem 120-150tkm..matiz píše:Ono zase moc lidi co si koupi novou petku aby s ni najeli 10k rocne nebude, vsude lidi umi pocitat a vi ze jsou to vyhozene penize. Pokud si takove auto presto koupi, urcite ho nedaji za dva roky pryc. I u nas firemni auta maji najezd okolo 70k rocne, alespon teda ty kupovane jako nove a s prvnim firemnim majitelem. Pred par dny jsem poprve videl E60 s pravyma 150k km. Jedinna petka ktere bych tech stopade uveril.
u služebních aut tomu bude jinak.. ale řek bych že pětka neni ani tak typickej služebák se kterým se nalítaji miliony kilometrů.. možná u 520d tomu tak je.. ale spíš jsou to auta co dostávaji ruzní vedoucí apod.. je to individuelní.. jsou lidi co najezdí se služebákem 30tkm ročně.. ale i 80tkm.. nedá se to obecně shrnout hodit všechny pětky na jednu hromadu..
jako příklad od nás z rodiny : Octavia 1U1 4x4 2003 dnes 185000km , Passat 2006 sedan 4x4 v roce 2013 prodáván se 108000km, M-B ML 320cdi 4x4 2007 dnes cca 80000, BMW 525xd 2009 99000km, BMW 530xd f10 10/2011 dnes 32000km .. zas tak nereálný to není, ale musí se hledatJendix píše:jenomže to pořád přemejšlíš jak čech s českým platem.. v německu je situace trochu jiná a pro jistý lidi je tu pětka jak oktávie u nás.. osobně mám pár kolegů v práci který maji e61 a po nějakejch šesti letech maji najeto kolem 120-150tkm..matiz píše:Ono zase moc lidi co si koupi novou petku aby s ni najeli 10k rocne nebude, vsude lidi umi pocitat a vi ze jsou to vyhozene penize. Pokud si takove auto presto koupi, urcite ho nedaji za dva roky pryc. I u nas firemni auta maji najezd okolo 70k rocne, alespon teda ty kupovane jako nove a s prvnim firemnim majitelem. Pred par dny jsem poprve videl E60 s pravyma 150k km. Jedinna petka ktere bych tech stopade uveril.
u služebních aut tomu bude jinak.. ale řek bych že pětka neni ani tak typickej služebák se kterým se nalítaji miliony kilometrů.. možná u 520d tomu tak je.. ale spíš jsou to auta co dostávaji ruzní vedoucí apod.. je to individuelní.. jsou lidi co najezdí se služebákem 30tkm ročně.. ale i 80tkm.. nedá se to obecně shrnout hodit všechny pětky na jednu hromadu..

já někde psal, že má 304?Totic píše:304k na tachu a přesto je to ještě stočený ? Njn. mi byla podezřelá nápadně nízká cena vs. ta výbava.kurevtor píše:..mně ani nevadí, že má to auto najeto celkem randál, protože vypadá velmi zachovale![]()
Ten interier a doplňky je fakt ideální. Exterier totální nuda šedej kombik ale co už. Důležitý jak pojede, podvozek, řazení, řízení atd. Berme to tak, že bytelný 5ětky vydrží víc než 3rojky atp.


ahoj, díky za info... je to problém? Mám na mysli - je mi jedno jestli budu otáčet klíčem nebo mačkat čudlík, ale je nějaká nevýhoda v tom normálním zapalování? Jsou starší modely E60 ještě v něčem dalším odlišné?sonyk02 píše:Protože tlačítko se začalo dávat až od nějakého roku, myslím někdy v roce 2005.kurevtor píše:ahoj,
jaktože jsou některé E60 bez Start/Stop čudlíku a startuje se normálně otočením klíče?
Díky
Dále se potřebuju zeptat: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html -> je ten dekoder spolehlivý? Například nevypsal přídavné topení... (nemohlo být dodělávané?)
Mějte se fajn!
Pokud si koupíš benzína M5, tak budeš mít dozajista SMG - jinak to ani nejde.
Pokud budeš mít "normál" benzína, tak bude mít buď klasickou ZF6HP a dle modelu do před face 26, LCI pak 28.
Můžeš mít ještě tzv. sportovní převodovku s řazením pádly na volantu, ale to je zřejmě (to ale nevím určitě) ta samá ZF jako klasika, jen má jiný volič (u LCI) a ony pádla na volantu. Onačení fakt nevím.
Jinak na SMG jsem nečetl zrovna chválu na rozdíl od klasické ZF, kde tyto převodovky patří k top produktům v autařině se jeví docela problematicky.
Na doreslení i klasická ZF má sportovní režim řezení + možnost řadit "manuálně".
Emko je pro člověka, kterej má na to si to koupit nový a servisovat to dle BMW vč. záruk. Jako ojetého bych se ho docela bál
Pokud budeš mít "normál" benzína, tak bude mít buď klasickou ZF6HP a dle modelu do před face 26, LCI pak 28.
Můžeš mít ještě tzv. sportovní převodovku s řazením pádly na volantu, ale to je zřejmě (to ale nevím určitě) ta samá ZF jako klasika, jen má jiný volič (u LCI) a ony pádla na volantu. Onačení fakt nevím.
Jinak na SMG jsem nečetl zrovna chválu na rozdíl od klasické ZF, kde tyto převodovky patří k top produktům v autařině se jeví docela problematicky.
Na doreslení i klasická ZF má sportovní režim řezení + možnost řadit "manuálně".
Emko je pro člověka, kterej má na to si to koupit nový a servisovat to dle BMW vč. záruk. Jako ojetého bych se ho docela bál

Pohledej na fóru. O SMG se tu psalo. Někdo chválí, někdo ne. Sám nemám zkušenosti. Ale asi to bude příjemné svezení, když bude dobře fungovat.
Tecto: nemáš pravdu, SMG umí mít i "obyč" E60/61
není to 7kvalt, ale 6ti.
nevím přesně od které motorizace, ale snad už 530i ho umí mít a V8 100%
A pro rýpaly..M5 zas umí mít manuál
, ale jen US verze myslím
Tecto: nemáš pravdu, SMG umí mít i "obyč" E60/61

není to 7kvalt, ale 6ti.
nevím přesně od které motorizace, ale snad už 530i ho umí mít a V8 100%
A pro rýpaly..M5 zas umí mít manuál

No, nikdy jsem se nezmínil, že BMW má 7-mi kvalt - to vím a tuto variantu umí E211 zadokolka, čtyřkolka tohoto modelu má 5-ti kvalt.
To, že lze implantovat (dnes spíš najít) E60 se SMG jsem do této chvíle nevěděl - dík za info.
Amerika s manuálem - jasně, to jsem někde četl, ale dodnes jsem to nepochopil
Jinak na SMG jsem někde na fórch četl ne zrovna dobré reference, ale je pravda, že zrovna eMka dostávají záhulec, takže se ani nedivím - je to z podstaty věci tak nějak dané.
To, že lze implantovat (dnes spíš najít) E60 se SMG jsem do této chvíle nevěděl - dík za info.
Amerika s manuálem - jasně, to jsem někde četl, ale dodnes jsem to nepochopil

Jinak na SMG jsem někde na fórch četl ne zrovna dobré reference, ale je pravda, že zrovna eMka dostávají záhulec, takže se ani nedivím - je to z podstaty věci tak nějak dané.
Jasné, s tím 7mi kvaltem, nemyslel jsem, že jsi psal, že má 7mi kvalt. Bylo to pouze informativní, že SMG v obyč E60 má 6ti kvalt, ale v M5 je 7kvalt.
V současné době sháním 545i a když projíždím trh, tak těch s SMG jich pár vždy najdu...není až zas taková rarita, jak jsem si myslel, ale asi bych se toho bál. Automat je jasná volba
Ale M5 s kvedlačkou by mohlo být zajímavý svezení
V současné době sháním 545i a když projíždím trh, tak těch s SMG jich pár vždy najdu...není až zas taková rarita, jak jsem si myslel, ale asi bych se toho bál. Automat je jasná volba

Ale M5 s kvedlačkou by mohlo být zajímavý svezení

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 941
- Registrován: ned 26.03.2006 01:00
- Bydliště: Klatovy (navždy) :)
- Kontaktovat uživatele:
No tak ono toho tady moc k počtení není...
https://www.google.cz/webhp?hl=cs&tab=T ... lub.cz+smg
Proto jsem se zeptal. Jinak SMG třeba tady:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 49&asrc=st

https://www.google.cz/webhp?hl=cs&tab=T ... lub.cz+smg
Proto jsem se zeptal. Jinak SMG třeba tady:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 49&asrc=st
prosím vás, co říkáte na tuhle? Já už tak dlouho vybírám 7er, že už zase ze zoufalosti koukam i po pětkách...
má fajn výbavu, ale samozřejmě je tam ALE: má jen malou navi s malým displejem
už to mě dost odrazuje....
Ale spíš mě zajímá: Ten předek se mi zdá, že nesedí přední kapota... vy to máte ve vočích asi víc, co myslíte, byl zbořenej předek? To asi nemá cenu ani zkoušet projíždět, což?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-5/15303413?goFrom=list
Mějte se
má fajn výbavu, ale samozřejmě je tam ALE: má jen malou navi s malým displejem

Ale spíš mě zajímá: Ten předek se mi zdá, že nesedí přední kapota... vy to máte ve vočích asi víc, co myslíte, byl zbořenej předek? To asi nemá cenu ani zkoušet projíždět, což?
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-5/15303413?goFrom=list
Mějte se