Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

koupě e60 na co si dát pozor, časté problémy?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#181 Příspěvek od matiz »

Ono zase moc lidi co si koupi novou petku aby s ni najeli 10k rocne nebude, vsude lidi umi pocitat a vi ze jsou to vyhozene penize. Pokud si takove auto presto koupi, urcite ho nedaji za dva roky pryc. I u nas firemni auta maji najezd okolo 70k rocne, alespon teda ty kupovane jako nove a s prvnim firemnim majitelem. Pred par dny jsem poprve videl E60 s pravyma 150k km. Jedinna petka ktere bych tech stopade uveril.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#182 Příspěvek od Jendix »

matiz píše:Ono zase moc lidi co si koupi novou petku aby s ni najeli 10k rocne nebude, vsude lidi umi pocitat a vi ze jsou to vyhozene penize. Pokud si takove auto presto koupi, urcite ho nedaji za dva roky pryc. I u nas firemni auta maji najezd okolo 70k rocne, alespon teda ty kupovane jako nove a s prvnim firemnim majitelem. Pred par dny jsem poprve videl E60 s pravyma 150k km. Jedinna petka ktere bych tech stopade uveril.


jenomže to pořád přemejšlíš jak čech s českým platem.. v německu je situace trochu jiná a pro jistý lidi je tu pětka jak oktávie u nás.. osobně mám pár kolegů v práci který maji e61 a po nějakejch šesti letech maji najeto kolem 120-150tkm..

u služebních aut tomu bude jinak.. ale řek bych že pětka neni ani tak typickej služebák se kterým se nalítaji miliony kilometrů.. možná u 520d tomu tak je.. ale spíš jsou to auta co dostávaji ruzní vedoucí apod.. je to individuelní.. jsou lidi co najezdí se služebákem 30tkm ročně.. ale i 80tkm.. nedá se to obecně shrnout hodit všechny pětky na jednu hromadu..
talio2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: úte 22.01.2013 01:00

#183 Příspěvek od talio2 »

Jendix píše:
matiz píše:Ono zase moc lidi co si koupi novou petku aby s ni najeli 10k rocne nebude, vsude lidi umi pocitat a vi ze jsou to vyhozene penize. Pokud si takove auto presto koupi, urcite ho nedaji za dva roky pryc. I u nas firemni auta maji najezd okolo 70k rocne, alespon teda ty kupovane jako nove a s prvnim firemnim majitelem. Pred par dny jsem poprve videl E60 s pravyma 150k km. Jedinna petka ktere bych tech stopade uveril.


jenomže to pořád přemejšlíš jak čech s českým platem.. v německu je situace trochu jiná a pro jistý lidi je tu pětka jak oktávie u nás.. osobně mám pár kolegů v práci který maji e61 a po nějakejch šesti letech maji najeto kolem 120-150tkm..

u služebních aut tomu bude jinak.. ale řek bych že pětka neni ani tak typickej služebák se kterým se nalítaji miliony kilometrů.. možná u 520d tomu tak je.. ale spíš jsou to auta co dostávaji ruzní vedoucí apod.. je to individuelní.. jsou lidi co najezdí se služebákem 30tkm ročně.. ale i 80tkm.. nedá se to obecně shrnout hodit všechny pětky na jednu hromadu..


jako příklad od nás z rodiny : Octavia 1U1 4x4 2003 dnes 185000km , Passat 2006 sedan 4x4 v roce 2013 prodáván se 108000km, M-B ML 320cdi 4x4 2007 dnes cca 80000, BMW 525xd 2009 99000km, BMW 530xd f10 10/2011 dnes 32000km .. zas tak nereálný to není, ale musí se hledat ;-)
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#184 Příspěvek od matiz »

Videl jsem hodne petek. Drtive vetsine kilometry neverim. A je mi uplne jedno jak to je v nemecku nebo kdekoliv jinde. Proste lidi co nahrkaji deset rocne je absolutni minimum a je to proste extrem. A takove auta se moc po bazarech nevyskytujou.
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#185 Příspěvek od kurevtor »

Totic píše:
kurevtor píše:..mně ani nevadí, že má to auto najeto celkem randál, protože vypadá velmi zachovale
304k na tachu a přesto je to ještě stočený ? Njn. mi byla podezřelá nápadně nízká cena vs. ta výbava. :roll:
Ten interier a doplňky je fakt ideální. Exterier totální nuda šedej kombik ale co už. Důležitý jak pojede, podvozek, řazení, řízení atd. Berme to tak, že bytelný 5ětky vydrží víc než 3rojky atp.


já někde psal, že má 304? :-) ee, na tacho mělo pod 200... :P
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#186 Příspěvek od kurevtor »

ahoj,

jaktože jsou některé E60 bez Start/Stop čudlíku a startuje se normálně otočením klíče?

Díky
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#187 Příspěvek od sonyk02 »

kurevtor píše:ahoj,

jaktože jsou některé E60 bez Start/Stop čudlíku a startuje se normálně otočením klíče?

Díky


Protože tlačítko se začalo dávat až od nějakého roku, myslím někdy v roce 2005.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#188 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

kurevtor píše:já někde psal, že má 304? :-) ee, na tacho mělo pod 200... :P
Ajo sorry.. spojil jsem si tě taky nějak s tím kombajnem tam jsou takový Km uvedený :oops:
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#189 Příspěvek od kurevtor »

sonyk02 píše:
kurevtor píše:ahoj,

jaktože jsou některé E60 bez Start/Stop čudlíku a startuje se normálně otočením klíče?

Díky
Protože tlačítko se začalo dávat až od nějakého roku, myslím někdy v roce 2005.
ahoj, díky za info... je to problém? Mám na mysli - je mi jedno jestli budu otáčet klíčem nebo mačkat čudlík, ale je nějaká nevýhoda v tom normálním zapalování? Jsou starší modely E60 ještě v něčem dalším odlišné?

Dále se potřebuju zeptat: http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html -> je ten dekoder spolehlivý? Například nevypsal přídavné topení... (nemohlo být dodělávané?)

Mějte se fajn!
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#190 Příspěvek od Tecto »

Zkusil jsem moje a je to na 100% vč. perfektních fotek. Pokud tam něco nemáš uvedeno, pak bych opravdu věřil, že je to dodělávka mimo BMW.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#191 Příspěvek od Pazdi »

jen bych upřesnil - nemyslím, že to musí být mimo BMW - spíše dodělávka po tom, co to auto sjelo z linky - znám člověka, co si pár věcí nechával dodělávat a tuším, že ve VIN dekoderu to nevidí - i když to nechával dělat v BMW
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#192 Příspěvek od Tecto »

Tak jsem to myslel - mimo výrobní pás.
Jestli to ale skutečně jde, to je otázka. Možná, že první majitel chtěl do skladovky něco dodělat. Ale to teď jen spekuluju, s určitostí to teda určitě nevím.
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#193 Příspěvek od SpookyKT »

Ahoj kluci, zeptám se, nevíte někdo jak je na tom převodovka smg v e61?
Chci benzína, nebudu mít tak velkej nájezd, nikdy jsem automat neměl, ani neřídil. Ale manuálů je jak šafránu, tak nevím jestli "překousnout" automat nebo smg...
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#194 Příspěvek od Tecto »

Pokud si koupíš benzína M5, tak budeš mít dozajista SMG - jinak to ani nejde.
Pokud budeš mít "normál" benzína, tak bude mít buď klasickou ZF6HP a dle modelu do před face 26, LCI pak 28.
Můžeš mít ještě tzv. sportovní převodovku s řazením pádly na volantu, ale to je zřejmě (to ale nevím určitě) ta samá ZF jako klasika, jen má jiný volič (u LCI) a ony pádla na volantu. Onačení fakt nevím.
Jinak na SMG jsem nečetl zrovna chválu na rozdíl od klasické ZF, kde tyto převodovky patří k top produktům v autařině se jeví docela problematicky.
Na doreslení i klasická ZF má sportovní režim řezení + možnost řadit "manuálně".
Emko je pro člověka, kterej má na to si to koupit nový a servisovat to dle BMW vč. záruk. Jako ojetého bych se ho docela bál :oops:
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#195 Příspěvek od M4we »

Pohledej na fóru. O SMG se tu psalo. Někdo chválí, někdo ne. Sám nemám zkušenosti. Ale asi to bude příjemné svezení, když bude dobře fungovat.

Tecto: nemáš pravdu, SMG umí mít i "obyč" E60/61 :wink:
není to 7kvalt, ale 6ti.
nevím přesně od které motorizace, ale snad už 530i ho umí mít a V8 100%
A pro rýpaly..M5 zas umí mít manuál :), ale jen US verze myslím
Tecto
Registrovaný
Příspěvky: 236
Registrován: pon 20.05.2013 00:00
Bydliště: Brno

#196 Příspěvek od Tecto »

No, nikdy jsem se nezmínil, že BMW má 7-mi kvalt - to vím a tuto variantu umí E211 zadokolka, čtyřkolka tohoto modelu má 5-ti kvalt.
To, že lze implantovat (dnes spíš najít) E60 se SMG jsem do této chvíle nevěděl - dík za info.
Amerika s manuálem - jasně, to jsem někde četl, ale dodnes jsem to nepochopil :roll:
Jinak na SMG jsem někde na fórch četl ne zrovna dobré reference, ale je pravda, že zrovna eMka dostávají záhulec, takže se ani nedivím - je to z podstaty věci tak nějak dané.
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha

#197 Příspěvek od M4we »

Jasné, s tím 7mi kvaltem, nemyslel jsem, že jsi psal, že má 7mi kvalt. Bylo to pouze informativní, že SMG v obyč E60 má 6ti kvalt, ale v M5 je 7kvalt.
V současné době sháním 545i a když projíždím trh, tak těch s SMG jich pár vždy najdu...není až zas taková rarita, jak jsem si myslel, ale asi bych se toho bál. Automat je jasná volba :)
Ale M5 s kvedlačkou by mohlo být zajímavý svezení 8)
SpookyKT
Registrovaný
Příspěvky: 941
Registrován: ned 26.03.2006 01:00
Bydliště: Klatovy (navždy) :)
Kontaktovat uživatele:

#198 Příspěvek od SpookyKT »

No tak ono toho tady moc k počtení není... :(

https://www.google.cz/webhp?hl=cs&tab=T ... lub.cz+smg

Proto jsem se zeptal. Jinak SMG třeba tady:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx? ... 49&asrc=st
m4tes
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: ned 18.09.2011 00:00
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#199 Příspěvek od m4tes »

já jsem třeba tu 5ku s manuálem hledal 3/4 roku než jsem narazil na podctivou /stav, km/ :) tohle se nevyplatí uspěchat ;)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#200 Příspěvek od kurevtor »

prosím vás, co říkáte na tuhle? Já už tak dlouho vybírám 7er, že už zase ze zoufalosti koukam i po pětkách...

má fajn výbavu, ale samozřejmě je tam ALE: má jen malou navi s malým displejem :? už to mě dost odrazuje....
Ale spíš mě zajímá: Ten předek se mi zdá, že nesedí přední kapota... vy to máte ve vočích asi víc, co myslíte, byl zbořenej předek? To asi nemá cenu ani zkoušet projíždět, což?

http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/rada-5/15303413?goFrom=list


Mějte se
Odpovědět