Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
rozvody na e34 2.5 TDS
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
motor běží s autem už jsem dokonce i jel ale nepřijde mi to jako nafta dřív stačilo pouštět jen spojku a rozjelo se to teď se to dusí jinak při jízdě se mi zdá že je to o něco živější něž předtím akorát to dělá takovej hnusnej zvuk jako kdyby mlátily štely ale ty to být nemůžou páč to dřív nedělalo jo čadí to ale to bylo s účelem přidal jsem naftu na hlavě čerpadla 

To že ti to bouchá může být cokoliv, špatně nastavený rozvody, špatnej předvstřik, vyběhaný šály( pak mlátí píst o hlavu) , velká vůle na pístním čepu, špatně opravenej motor po potkání nebo po špatně nastavených rozvodech( stačí narazit pístem do ventilu, dřík ventilu se dokáže nárazem roztáhnout a ventil pak nezajede do vodítka a mlátí o píst) , špatný hydroštely,
říkám ten motor přijel v autě do garáže (bez jakýhokoliv problému , vše bylo OK) tam se vyndal ven udělay se rozvody bez pomoci přípravků strčilo se to do jinýho auta protočilo ráčnou ... aby se neopřel válec o píst .... a nastartovalo potom to začalo haprovat no tak jsem to zase rozebral kouknul na ty rozvody znova s přípravkama a všechno sedělo tak jak má ani milimetr jinam tak snad už jen ten předvstřik ale to už jsem taky zkoušel nastartoval jsem motor dal řerpadlo co nejvýš to jde,( dokonce jsem si tam udělal rysky na kterejch to ted sedí)* a pomalinku ho posouval dolu a pořád to mlátí tak už si nevím rady
*jinak počítal jsem s tím že to nebude přesně na nich páč ten starej reťez byl vytahanej o něco víc než novej

tak nebuď potom prekvapený keď sa ti začne miešat voda, olej, popr. tiecť okolo prs, keďže tesnenie hlavy dosadá na blok aj na prsia a keď to raz rozoberieš už to nebude normálne tesniť
ale trochu nechápem, takže normálne ste ten motor nastavili prípravkami ako sa malo, hej, čiže kolík do zotrváku v HU prvého valca, a prípravok na vačku hej?
kadejaké značky ti budú na prd., takto to treba poriadne nastaviť, a samozrejme predvstrek ako má byť

ale trochu nechápem, takže normálne ste ten motor nastavili prípravkami ako sa malo, hej, čiže kolík do zotrváku v HU prvého valca, a prípravok na vačku hej?
kadejaké značky ti budú na prd., takto to treba poriadne nastaviť, a samozrejme predvstrek ako má byť
Hele a co vstriky si uz kontroloval?Kdyz to blbe pali tak to muze take delat to cvakani a slaby zatah.Jinak tvuj postup delat rozvody bez sundani hlavy a kontroly pistu a valcu nebyl spravny.Jeste pises,ze motor dlouho stal tim spis bych to udelal.Mohl se ti uvolnit nejaky nahromadeny bordel kdyz si vymenil olej a problem je na svete.Jinak hodne zdaru sam sem ten motor delal trikrat nez sem koupil dobrej spodek motoru.