Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

rozvody na e34 2.5 TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#21 Příspěvek od beny-maser »

rozvod k čerpadlu je taky ok?klínek na čerpadle při horní úvrati ukazuje kolmo nahoru?
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#22 Příspěvek od Rychty »

měl jsem to znova zorebraný a podle těch aretací a všeho co bylo v plánky (všechny rysky) tak to sedělo takže nejspíš ano :)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#23 Příspěvek od beny-maser »

jaký rysky?ta co je na řemenici neukazuje horní úvrať a nebo jsem neměl to štěstí, aby to ukazovalo správně
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#24 Příspěvek od Rychty »

to nevím všechny ty rysky na rozetách souhlasily s těma rozlišnejma plátkama na řetězu a aretace byly na vačce i setrváku ok
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#25 Příspěvek od oldaf »

beny-maser píše:jaký rysky?ta co je na řemenici neukazuje horní úvrať a nebo jsem neměl to štěstí, aby to ukazovalo správně
Ta ryska na řemenici opravdu neukazuje horní úvrať prvního válce :D
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#26 Příspěvek od Rychty »

to netušim už to mám zase složený .... :) ale to může být ta příčina ?
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#27 Příspěvek od oldaf »

pokud bys to dal na rysku setrváku tak bych tomu moc nevěřil že to vůbec pojede. Klika se aretuje, vačka by se měla aretovat kolo na vačce se nechává povolený, a klínek na hřídelce čerpadla směřuje skoro kolmo nahoru s tělem čerpadla( je těsně před horní úvratí, je to počátek vstřiku prvního válce)
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#28 Příspěvek od Rychty »

motor běží s autem už jsem dokonce i jel ale nepřijde mi to jako nafta dřív stačilo pouštět jen spojku a rozjelo se to teď se to dusí jinak při jízdě se mi zdá že je to o něco živější něž předtím akorát to dělá takovej hnusnej zvuk jako kdyby mlátily štely ale ty to být nemůžou páč to dřív nedělalo jo čadí to ale to bylo s účelem přidal jsem naftu na hlavě čerpadla :)
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#29 Příspěvek od oldaf »

To že ti to bouchá může být cokoliv, špatně nastavený rozvody, špatnej předvstřik, vyběhaný šály( pak mlátí píst o hlavu) , velká vůle na pístním čepu, špatně opravenej motor po potkání nebo po špatně nastavených rozvodech( stačí narazit pístem do ventilu, dřík ventilu se dokáže nárazem roztáhnout a ventil pak nezajede do vodítka a mlátí o píst) , špatný hydroštely,
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#30 Příspěvek od oldaf »

Běží ti motor na volnoběh kultivovaně? Jak padá z otáček? S tdsem se musíš bez plynu rozjet, pokud to nemá sílu na volnoběh tak nastav správně rozvody, to je většinou příčina
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#31 Příspěvek od oldaf »

měnil jsi těsnění pod hlavou?
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#32 Příspěvek od Rychty »

říkám ten motor přijel v autě do garáže (bez jakýhokoliv problému , vše bylo OK) tam se vyndal ven udělay se rozvody bez pomoci přípravků strčilo se to do jinýho auta protočilo ráčnou ... aby se neopřel válec o píst .... a nastartovalo potom to začalo haprovat no tak jsem to zase rozebral kouknul na ty rozvody znova s přípravkama a všechno sedělo tak jak má ani milimetr jinam tak snad už jen ten předvstřik ale to už jsem taky zkoušel nastartoval jsem motor dal řerpadlo co nejvýš to jde,( dokonce jsem si tam udělal rysky na kterejch to ted sedí)* a pomalinku ho posouval dolu a pořád to mlátí tak už si nevím rady :( *jinak počítal jsem s tím že to nebude přesně na nich páč ten starej reťez byl vytahanej o něco víc než novej
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#33 Příspěvek od oldaf »

To že protočíš ráčnou motor a ono se to neopře není záruka dobře postavených rozvodů. Ono až se ti natlakujou za chodu hydra tak to pak můžeš poznat :wink:
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#34 Příspěvek od Rychty »

halvu jsem nesundaval :)
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#35 Příspěvek od ViktorDDD »

tak nebuď potom prekvapený keď sa ti začne miešat voda, olej, popr. tiecť okolo prs, keďže tesnenie hlavy dosadá na blok aj na prsia a keď to raz rozoberieš už to nebude normálne tesniť :wink:

ale trochu nechápem, takže normálne ste ten motor nastavili prípravkami ako sa malo, hej, čiže kolík do zotrváku v HU prvého valca, a prípravok na vačku hej?
kadejaké značky ti budú na prd., takto to treba poriadne nastaviť, a samozrejme predvstrek ako má byť
Rychty
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: čtv 06.02.2014 01:00

#36 Příspěvek od Rychty »

dal jsem to na silikon a drží to jinak ano poprvé bez přípravků jem pomoví oka a fixi a pak pro klid v duši i pomocí přípravků a sedělo to tak jak má být
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#37 Příspěvek od worf23 »

Hele a co vstriky si uz kontroloval?Kdyz to blbe pali tak to muze take delat to cvakani a slaby zatah.Jinak tvuj postup delat rozvody bez sundani hlavy a kontroly pistu a valcu nebyl spravny.Jeste pises,ze motor dlouho stal tim spis bych to udelal.Mohl se ti uvolnit nejaky nahromadeny bordel kdyz si vymenil olej a problem je na svete.Jinak hodne zdaru sam sem ten motor delal trikrat nez sem koupil dobrej spodek motoru.
Odpovědět