Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Shanim pretlakovou regulaci turba

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#1 Příspěvek od worf23 »

Zdravim,koupim pretlakovou banku regulace tlaku turba na turbo gt 2559 z 530d.Chci ho dat do tds ale na seriovem turbu je dlouha tycka a mala banka s pruzinou.Diky za rady a zkusenosti s vymenou.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#2 Příspěvek od DaweTDS »

worf23 píše:Zdravim,koupim pretlakovou banku regulace tlaku turba na turbo gt 2559 z 530d.Chci ho dat do tds ale na seriovem turbu je dlouha tycka a mala banka s pruzinou.Diky za rady a zkusenosti s vymenou.
GT2556 tam nedavej... budes sklamanej. Dej tam radeji GT2260V.
Banku kup nekde na vrakaci z najakyho spatnyho turba. Idealni z nejakyho nakladaku.
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#3 Příspěvek od worf23 »

Na 2260 zatim nejsou penize a tohle na odzkouseni zatim staci a kdyz bude horsi nez
serie tak pujde dal do sveta.Takze regulace z nakladaku snad nekde sezenu.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#4 Příspěvek od DaweTDS »

worf23 píše:Na 2260 zatim nejsou penize a tohle na odzkouseni zatim staci a kdyz bude horsi nez
serie tak pujde dal do sveta.Takze regulace z nakladaku snad nekde sezenu.
Vždyť stojí skoro stejně :D pokud se teda bavíme o repasovaném turbu..
Pokud máš v čerpadle 12tku hlavu,tak počítej s náběhem kolem 2500ot.. pokud máš sérii čerpadlo,tak ho budeš honem rychle dávat pryč protože to dole vůbec nepojede...
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#5 Příspěvek od worf23 »

Zatim jen chip na 170k,na seriovym turbu tlacim 1.3baru a zatah od 1500ot.Takze asi budu shanet 2260,jakou mas s nim zkusenost.Vim,ze zvlada pres 2bar ale zajima me nastup.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#6 Příspěvek od DaweTDS »

worf23 píše:Zatim jen chip na 170k,na seriovym turbu tlacim 1.3baru a zatah od 1500ot.Takze asi budu shanet 2260,jakou mas s nim zkusenost.Vim,ze zvlada pres 2bar ale zajima me nastup.
1700-2000 právě,že o dost dříve než 2556... ale na mechanickém čerpadle...na čiplé elektrice nevím...ude to o něco později.
Hlavně to není všechno jen o tlaku... někdy méně je více.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#7 Příspěvek od oldaf »

Já bych na komůrkáč nedával žádný turbo s naklápěcíma lopatkama, houby to na tom vydrží. Není to na dlouhodobej provoz. Chce to pořádnej obtok :D
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#8 Příspěvek od oldaf »

worf23 píše:Zatim jen chip na 170k,na seriovym turbu tlacim 1.3baru a zatah od 1500ot.Takze asi budu shanet 2260,jakou mas s nim zkusenost.Vim,ze zvlada pres 2bar ale zajima me nastup.
Dej tam klidně 1,8baru na sériovým turbu a uvidíš že to pojede daleko líp. Přes dva bary ta 2260 zvládne tak možná parkrát.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#9 Příspěvek od DaweTDS »

oldaf píše:Já bych na komůrkáč nedával žádný turbo s naklápěcíma lopatkama, houby to na tom vydrží. Není to na dlouhodobej provoz. Chce to pořádnej obtok :D
Jde o to,kam se až chce dostat...pokud třeba 200ps,tak by 2260 byla ok.
Jenže pokud to bude ladit jako vi,tak stejně skončí s turbem z náklaďáku :lol: :lol: :lol: :lol:
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#10 Příspěvek od worf23 »

Nejaka rada na slusny turbo s obtokem oznaceni atd.?
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#11 Příspěvek od worf23 »

Chci tam dat mechanicky cerpadlo a k tomu lepsi turbo,staci mi tak 200ps.Kdyz dam na seriovym turbu 1.8bar tak to taky mockrat nevydrzi a navic ho mam v top stavu tak ho fakt nechci nicit.Skousel sem ho na 1.6bar a je to znat ale chci turbo ktery to bude tlacit bez nasledku.Zkousel nekdo hybrydni turbo na tds?Vym ze se dela v obalu 2260 atd.nebo ze ho predelavaj ze seriovky.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#12 Příspěvek od oldaf »

1,8b pro seriovku je jak nic. Při tomhle tlaku jezdí ode mně dlouhodobě pár aut. . A na 200ps to stačí. To je ještě trochu poctivé turbo na rozdíl od 2260:-) kdyžtak tady 2260 mám na prodej.
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#13 Příspěvek od oldaf »

worf23 píše:Nejaka rada na slusny turbo s obtokem oznaceni atd.?
Z obtoků mám na TDSu vyzkoušený třeba tohle :

http://www.transa.cz/ProductDetail.aspx?ProductId=1653
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#14 Příspěvek od worf23 »

oldaf píše:1,8b pro seriovku je jak nic. Při tomhle tlaku jezdí ode mně dlouhodobě pár aut. . A na 200ps to stačí. To je ještě trochu poctivé turbo na rozdíl od 2260:-) kdyžtak tady 2260 mám na prodej.
Tak to jsem zatim nikde neslysel,ze seriovka zvlada 1.8bar ale jestli s tim mas zkusenost tak to zkusim poladit.Jsi tady uznavanej ladic tds tak by jsi mi mohl dat par technickych rad na upravu mech.cerpadla-vacku z el.cerpadla vymenim ale o kolik se piluje podavac a naco si dat pozor.Muzes mi neco poslat do SZ.Diky
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#15 Příspěvek od oldaf »

sz
Odpovědět