Zdravim,
mám menší problém, když mi někdo ho pomůže objasnit budu velice rád.
Začnu od začátku.
Auto mi přestalo startovat, když jsem s nim jezdil a teplota motoru dosáhla ideální teploty. Když auto delší dobu stálo více jako hodinu, zase jsem nastartoval problém vyřešen -> čidlo vačky. To jsem vyměnil, a teď auto když k němu ráno přijdu a je motor studený "škytne" a nastartuje, avšak když se zase dostanu na ideální teplotu někde chcípnu a pak znova startuju už "škytne" vícekrát než nastartuje, prostě to trvá než to naskočí.
Nevíte někdo čím to může být. Děkuji
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Špatné starty !? e39 525d 120kw
Zkus zamacknout sytic. Pokud mas napriklad Skodu 120
Zkontroluj, jestli mas v kotli dost pary. Pokud mas parni stroj.
Zmerit napeti baterii v pripade ze mas elektromobil.
Zkontrolovat napajeci kabel v pripade ze mas autodrom z pouti napojenej na cerno k Novakovi vod vedle.
Zkontrolovat tuhost rostlineho oleje v nadrzi pokud mas jednickovyho golfa v nafte a lejes do toho zbytky z fritaku.
Pokud ti nase rady nepomohly, tak se obrat na autorizovany servis, kde ti jiste poradi s tim, co mas pod kapotou
Zkontroluj, jestli mas v kotli dost pary. Pokud mas parni stroj.
Zmerit napeti baterii v pripade ze mas elektromobil.
Zkontrolovat napajeci kabel v pripade ze mas autodrom z pouti napojenej na cerno k Novakovi vod vedle.
Zkontrolovat tuhost rostlineho oleje v nadrzi pokud mas jednickovyho golfa v nafte a lejes do toho zbytky z fritaku.
Pokud ti nase rady nepomohly, tak se obrat na autorizovany servis, kde ti jiste poradi s tim, co mas pod kapotou
