Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problém s e60 3,0D!! Prosím pomoc!
Vlastním e60 3,0D r.v 2005. Dnes jsem jel a trosku jsem to přišlápl a motor z ničeho nic hodil chybu a skočil do nouzového režimu, tak jsem zastavil a z auta se kouřil bílý kouř, kdyz jsem otevřel víčko na olej tak také bily kouř... Proste to čoudilo všude i na podvozku... Po nastartování auto jelo opět normálně... Kdyz jsem to zkusil sešlapnout, tak motor zase skočil do nouzového režimu...nevíte co by to mohlo byt? Děkuji za odpověď
Diagnostika a budes chytrejsi.Wopik píše:Vlastním e60 3,0D r.v 2005. Dnes jsem jel a trosku jsem to přišlápl a motor z ničeho nic hodil chybu a skočil do nouzového režimu, tak jsem zastavil a z auta se kouřil bílý kouř, kdyz jsem otevřel víčko na olej tak také bily kouř... Proste to čoudilo všude i na podvozku... Po nastartování auto jelo opět normálně... Kdyz jsem to zkusil sešlapnout, tak motor zase skočil do nouzového režimu...nevíte co by to mohlo byt? Děkuji za odpověď
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 378
- Registrován: úte 31.07.2007 00:00
- Bydliště: Slovácko
- Kontaktovat uživatele:
Bílí kouř značí většinou únik vody. Takže jestli někde nepovolilo nějaké těsnění. Tím, že zvýšíš výkon zvýšíš teplotu motoru a tím i chlazení a s tím roste i tlak v chladícím okruhu, takže při vyšším tlaku ti to začně někde unikat. Buď někdy povolila nějaká spojka a nebo těsnění. Jen jak jsi psal, že to jde i z víčka od oleje, tak toho bych se trochu bál, ale těsnění pod hlavou to asi nebude ... to by to nekouřilo všude možně ale jen z výfuku a víčka.
pokud se kouří i z víčka tak to je normální http://www.youtube.com/watch?v=WdEYENPe4qY
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: pát 20.06.2014 00:00