Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

predni kotouce 530d e60 rozmer?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Marty83
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: úte 22.07.2008 00:00
Bydliště: Brno

#21 Příspěvek od Marty83 »

Ja myslel treba ferodo ds2000 :D
nemyslel jsem uplne ty základní :D
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#22 Příspěvek od gsicbr »

my jsme koupili vrtaný Zimmermany s deskama Zimmerman a super.
Denny09
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 09.08.2012 00:00

#23 Příspěvek od Denny09 »

sedyvlk6 píše:
Marty83 píše:Vsak ja taky pak koupim od klubaka. Jen me.zajimala cena v renocaru
koupim Zimmermany vrtaný akorat nevim tu nejlepší kombinaci s deskama...jestli textar nebo ferodo?


Já je mám teď nově s deskama Brembo najeto cca 500 km a už si začínají hezky sedat, ještě na ně nešlápu naplno, ale už cítím jak dobře brzdí.
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#24 Příspěvek od gsicbr »

kámoš na nich má kolem 10tis. a fakt super.
matrose
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: jak kdy
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od matrose »

Chlapy taky si nejsem jisty prumerem brzd,ale na E39 530d rv.2002 tour 142kw podle haze mi to dva rozmery,vi nekdo co tam ma byt? dik
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#26 Příspěvek od horan »

Nejsem si uplne jistej, ale co jsem vypozoroval, tak ty vetsi maji auta s aut. prevodovkou.
I proto by me trosku zajimalo, jestli jsou problemy i s tema vetsima brzdama, pokud se pouziji kotouce z druhovyroby.
Me uz je to celkem fuk, protoze jsem objednal origa a ty posrany ate pujdou na reklamaci, ale treba by to pomohlo jinejm.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#27 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

matrose píše:Chlapy taky si nejsem jisty prumerem brzd,ale na E39 530d rv.2002 tour 142kw podle haze mi to dva rozmery,vi nekdo co tam ma byt? dik

ETK podle VIN vyhodí jen jeden rozměr
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#28 Příspěvek od pavproch »

@vlasta: nemáš tak úplně pravdu, řeším to v jiném vlákně, mně třeba podle VIN etka vyhazuje dva rozměry předního kotouče.... a ani autorizák mi není schopen potvrdit, že tam ten větší (aktuálně mám ten menší) dám ....
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#29 Příspěvek od gsicbr »

nejjednodušší jak vyřešit tenhle problém je kotouč změřit. Ten rozdíl musí být vidět na první pohled a na ten větší 324mm nedáš 16" kola.
Jinak ten větší tam nedostaneš určitě, bude ti překážet třmen. Ten je taky jinej a desky taky.
Spíš mě znepokojuje ten problém s ATEčkama. To byla vždycky dobrá značka.
Marty83
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: úte 22.07.2008 00:00
Bydliště: Brno

#30 Příspěvek od Marty83 »

gsicbr píše:nejjednodušší jak vyřešit tenhle problém je kotouč změřit. Ten rozdíl musí být vidět na první pohled a na ten větší 324mm nedáš 16" kola.
Jinak ten větší tam nedostaneš určitě, bude ti překážet třmen. Ten je taky jinej a desky taky.
Spíš mě znepokojuje ten problém s ATEčkama. To byla vždycky dobrá značka.




jakej probles s ATE mas na mysli?
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#31 Příspěvek od gsicbr »

mrkni o kousek nahoru tam to psal horan.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#32 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No tak nechci nikoho zklamat, ale brzdy za třetinovou cenu nejsou totožné, jinej matroš jiná účinnost, už se to omílá pořád dokola. Vyvstala skutečnost, že ATE balí do aftermarketu cizí sračku (lab.rozbor jsem sice neprováděl). Brzdy bohužel jedině origo přes BMW za tu dardu.

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... 9&start=60
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#33 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Totic píše:...Brzdy bohužel jedině origo přes BMW za tu dardu.

Je to tak, nemusím řešit že po 5. tis. km to při brzdění kope do pedálu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#34 Příspěvek od horan »

Je to tak. Ja si tim prosel ted. Rekl jsem si, ze to preci musi byt ok, kdyz se k tem brzdam budu chovat slusne. Hovno. Po nejakych 4-5t km zacaly po ohrati jemne vibrovat. Ted na nich mam cca 9t km (mam najezd kolem 4t mesicne) a pri ohratych brzdach se s tim neda brzdit. Nechal jsem je tam tak dlouho, protoze kovarova kobyla....... :lol:
Ve stredu jedu kolem renocaru, tak tam na me uz cekaji nove a pristi vikend vymena.
Jinak jsem si v praci dal auto na brzd. stolici a jde krasne videt, jak se behem ohrivani brzd meni ucinnost a ze to zacina "hazet". Delaji to oba dva, takze argument, ze to delaji napr. loziska si muze ATE strcit do prdele, protoze v pravo je lozisko novy, stejne tak jako vsechny silenbloky a tycky stabiku. Brzd trmeny maji novy vodici gumky.....
Mimochodem jde kvalita do sracek u vseho. Spoustu znamych ma s brzdama problem a je jedno co koupi.
Marty83
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: úte 22.07.2008 00:00
Bydliště: Brno

#35 Příspěvek od Marty83 »

Takze rikate ze lepsi budou origo nez treba Zimmermany? Origo urcite vydrzi vic, otazka jaka je účinnost mezi těmito?
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#36 Příspěvek od Teddy »

Taky jsem si tim prošel. Naštěstí ty "starý" jsem vyreklamoval. Najel jsem na nich asi 3 tis. Klepat do volantu to ale začalo už po 400km. Taky jsem se bál, že to bude ložiskama a bůh ví čim ještě.
Dal jsem origo a mam pokoj.
Jen mě mrzí, že než jsem se k tomu dokopal, tak ty kotouče v autorizáku pekelně zdražili.... kurvy jedny. Prej kurz eura.... Zdražili je asi o 30%!!
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#37 Příspěvek od gsicbr »

jak jsem psal už dřív. Objednali jsme děrovaný Zimmermany z ebay.de komplet s deskama a čidlem za 6700,- a po 10tkm pořád super. Tak nevím jestli se ta kvalita nesere jenom u nás.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#38 Příspěvek od horan »

Je fakt, ze v praci (rakousko) nemame s kotoucema problem, ale zase ty moje ATE byly vyrobeny 2006 v Italii, tak to nebylo nic z posledni smejdsky doby. :?:
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#39 Příspěvek od tom955i »

ja tam dal ATE z kely a najeto neco kolem 8tis, zatim bez problemu.
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#40 Příspěvek od gsicbr »

ještě taky záleží odkud je máš. Třeba Zimmerman je Německá výroba a proto jsme je objednávali z Německa, protože převážná většina Zimmermanů v Česku je z továrny v Maďarsku. Tam by mohl být zakopaný pes.
Odpovědět