Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e60 530d - jak zaslepit EGR?
mam přesně stejnou zkušenost.gnk1337 píše:tak jsem EGR zaslepil - stacil kousek plechu - sviti mi kontrolka emisi - ale auto jede super, nekouri a dokonce i spadla spotreba.

Jen ta svítící kontrolka....

Máš to s těma emisema nějak ověřený? Podobný je to i s DPF. Někdo píše, že bez DPF to emisema neprojde a někdo zase píše, že na emisích byl a bez problému. Že stačí přijet s ohřátym motorem.knedlifek píše:Spravne nakodovat jednotku a zaslepit egr - ale problem s emisema, stim pocitejte.
Měl jsem dojem, že EGR se otevírá jen za určitých režimů a jen když je motor ohřátej. Takže když bych přijel na emise se studenym motorem, tak by stejně měl bejt zavřenej ne?
Jak to teda vyřešit? Dát novej EGR?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Odstraneni dpf na emisich nepoznaji, alespon ne u nas a v tuto chvili, protoze nemaji stanice ktere jsou schopny merit velikost castic, a na to co se meri to proste projde. Ovsem to je docasny stav nez to nekdo prolobuje a vyjde zakon, emisaci nakoupi masiny a pulka republiky odstavi auta. Co se tyce egr, nezaslepoval bych, nejspis se to bude lisit ruznyma verzema sw v jednotce, nevim, ale ja mam zkusenost presne opacnou, po zaslepeni auto jaksi nejelo, rozhodne tedy jelo hur a spotreba nahoru. Smiril jsem se s tim ze to proste radsi co dva tri roky rozeberu a lehoucce procistim, protoze pri mem najezdu to bude mit za tri roky 30 nebo 40k a to neni zadna hruza. Pokud by odesel, poridil bych novy nebo druhy. Kdy se otvira nebo zavira egr je zase ruzne, u e60 je to ze pri zahratem motoru a kdyz neni pozadavek na vykon. Ja bych ale v egr takove ukrutne zlo jak se z toho dela az tolik nevidel, rozhodne dde neni blba a jakekoliv zaslepeni, onmezeni pozna.
Jenom drobnost - až to v STK zavedou a budou dodržovat měření filtru DPF tak budeme staří dědci.
Stále jezdí vraky po silnicích a schválně se podívejte kolem sebe co za čmoudy jezdí furt po silnicích. Stále vidím auta za kterými je černo. A nemá to žádnou souvislost s DPF filtry. Většinou jsou to smradlavé nafty které jsou už za zenitem nebo spalují i olej a nevim co čoudí přes celou ulic když tomu šlápnou. A to jezdí dnes v roce 2014 a to nežijeme v rumunsku.
Takže nějaké měření DPF bych viděl možná v roce 2020 a později dříve v čr určitě ne. A pokud ano stále budou auta procházet ještě několik dlouhých let i po zavedení na stanicích STK.
http://www.tipcars.com/magazin-filtry-p ... -4645.html
http://www.dpf-tech.cz/filtry-pevnych-castic
doporučuji nastudovat linky.
Lepší je to prostě bez DPF protože nejen chráním své zdraví ale ještě i peněženku.
Stále jezdí vraky po silnicích a schválně se podívejte kolem sebe co za čmoudy jezdí furt po silnicích. Stále vidím auta za kterými je černo. A nemá to žádnou souvislost s DPF filtry. Většinou jsou to smradlavé nafty které jsou už za zenitem nebo spalují i olej a nevim co čoudí přes celou ulic když tomu šlápnou. A to jezdí dnes v roce 2014 a to nežijeme v rumunsku.
Takže nějaké měření DPF bych viděl možná v roce 2020 a později dříve v čr určitě ne. A pokud ano stále budou auta procházet ještě několik dlouhých let i po zavedení na stanicích STK.
http://www.tipcars.com/magazin-filtry-p ... -4645.html
http://www.dpf-tech.cz/filtry-pevnych-castic
doporučuji nastudovat linky.
Lepší je to prostě bez DPF protože nejen chráním své zdraví ale ještě i peněženku.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Predpokladam ze na stk to nezavedou nikdy, ale zcela jiste to zavedou v ME. o tom za jak dlouho, to je vec druha. Ovsem absolutne tomu nic nebrani, staci prijmout zakon, stanice ktere budou i nadale chtit licenci si proste budou muset na sve naklady poridit prislusny pristroj, coz neni zadny problem, protoze to nasledne promitnou do ceny za mereni emisi. Hotovo vymalovano.
Mimochodem vubec se nejedna o to jestli to z vyfuku huli cerne nebo ne, jedna se o to, ze v modernich chrochtavych agregatech se palivo vstrikuje pod velmi vysokym tlakem, ridi se cetnost kdy u starych bestii doslo k jednomu vstriknuti paliva, dnesni vstriky jej za stejnou dobu dokazi tricetkrat zapnout a vypnout, dochazi tak k mnohem lepsimu rozprachu, horeni, vykonu a castice jsou mensi a mensi a vivat rakovina, protoze ty castice prejdou do plic, krve atd. Takze prave proto abychom se tech 20 roku jeste dozili, je treba ty dpf-ka mit. A ja ackoliv mam taky chrochtave auta jen doufam, ze se bude i vyzadovat a kontrolovat pritomnost.
Mimochodem vubec se nejedna o to jestli to z vyfuku huli cerne nebo ne, jedna se o to, ze v modernich chrochtavych agregatech se palivo vstrikuje pod velmi vysokym tlakem, ridi se cetnost kdy u starych bestii doslo k jednomu vstriknuti paliva, dnesni vstriky jej za stejnou dobu dokazi tricetkrat zapnout a vypnout, dochazi tak k mnohem lepsimu rozprachu, horeni, vykonu a castice jsou mensi a mensi a vivat rakovina, protoze ty castice prejdou do plic, krve atd. Takze prave proto abychom se tech 20 roku jeste dozili, je treba ty dpf-ka mit. A ja ackoliv mam taky chrochtave auta jen doufam, ze se bude i vyzadovat a kontrolovat pritomnost.
Teddy: Přesně tak jak to říkáš. Proto raději auto bez DPF. Nejen lepší výkon ale i lepší zdraví pro tvoji rodinu. Ano je to paradox ale prostě tělo se stěmi vetšími částečkami popere a vyloučí je ven. S menšími bohužel si skládáme rakev pomalu a jistě. Jezdí to všude po ulicích kolem nás.
Ted je nový trend. Všechny oblbovat přesně naopak. Že bez DPF můžeš mít rakovinu to je co ?

Ted je nový trend. Všechny oblbovat přesně naopak. Že bez DPF můžeš mít rakovinu to je co ?


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych si dovolil nesouhlasit, neni to trend, je to prirozeny dusledek zkvalitnovani spalovani, zvysuje se vykon, snizuje spotreba, nic neni zadarmo. A nemyslel jsem to tak ze je lepsi auto bez dpf, ale ze pokud v tech kocarech to dpf ma byt, tak jej tam nechat a pri skonceni zivotnosti vymenit a ne vykuchat. Mnoha lidem jsem musel auto "upravit", protoze meli nahrkano co ja vim okolo 250k, dpf ve vyborne kondici, jenze auto chtelo uz novy, jelikoz skoncila jeho moralni zivotnost a tak neustale otravovalo jak to baworak krasne umi po zapnuti klicku... Bohuzel dnes neni uz na vyber, absolutne ne, budto jezdit uz v hodne starem aute, nebo se s dpf, egr smirit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Mam benzin pro radost, a nikdy bych mu to neudelal. Ale dokazal bych si to dost dobre predstavit do nejakeho i-xka nebo do sedmy. Do trojky co mam pro radost asi ne, to bych nezkousnul. A benzinove motory maji taky sve problemy, krapet jine ale maji, je to jeden cert. Mensi naklady, drahsi provoz a hooodne drahy provoz v mestskem rezimu 

Filtr pevných částic je jen věc na které si má někdo nahrabat a ty co mají auto pěkně odrbat... Bez toho filtru jedou líp,méně žerou,pokud to někdo kdo tomu rozumí sw upraví,tak to funguje jak má i bez něj... A nějaká ekologie-úplná píčovina
Jednou za čas se ty sračky co to zachytává vypálí a je to ještě větší bordel než když jdou ven pomalu postupně...
Je to asi jako když auto splňuje nějakou normu,oni mu prdnou kompresorek co ředí výfukové plyny a má to hned normu o číslíčko lepší a přitom to hulí stejně,jen to je naředěné vzduchem z venku 
EGR.... Proč tam je? Aby zasral motor a ten po záruce přestal funovat,jiná věc mě nenapadá...



EGR.... Proč tam je? Aby zasral motor a ten po záruce přestal funovat,jiná věc mě nenapadá...

BMW E34 540iA

