Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Černý dým
A proč se čerpadlo měnilo? zkus ho dát zpět a uvidíš co to bude dělat.. a nebo diagnostika a zkouknout live data.boc1i píše:Čau, potřeboval bych radu, po výměně podavacího čerpadla u e39 530d 142kW a ujetí cca 20km auto začalo dýmit, když na to začnu šlapat a už tolik netahne, ani zvuk není takový jaký by měl být. Neměl někdo takovou zkušenost? Díky
mysím že to nebude mít s tím čerpadlem spojitost,nafty tam de dost.podle mně spíš problém okolo podtlaků(ovladání turba).nebo netěsnost ve vedení stlačeného vzduhu za turbem. inpa napoví. Podavací čerpadlo má vždy jen jednu závadu,a to, snížení tlaku potažmo snížení množství dodávaného paliva,to má za následek cukání při vyšších otáčkách motoru a světlý kouř z vyfuku.zkusil bych tu diagnostiku...
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
černý hulán je špatné spalování zapříčiněné velkou bohatostí . Příčin je moc a řešení ještě víc. Namátkou - tečou vstřiky(neudrží tlak a kapou do válce, dávkujou moc,nerozprašujou,...), nejde váha vzduchu, Turbo nejde tak jak má, prasklé/netěsné vedení vzduchu, .....
jestli máš fungující egr, máš ještě uměle zvýšenou bohatost na spálení sazí. Čidlo nahlásí špatné složení a motor dostane změněnou dávku paliva.
mě zakuřovalo auto při plném sešlápnutí, po odpojení egru už žádný čoudík z vejfuku nejde. Takhle na dálku ti nikdo dobrou radu nedá .
Jen spekulace. Píšeš o prohození podávacího čerpadla. Pokud je to to pod podlahou a měl si málo tlaku na filtru a čerpadlo jinak fungovalo, Hledej problém na vstřikách.
jestli máš fungující egr, máš ještě uměle zvýšenou bohatost na spálení sazí. Čidlo nahlásí špatné složení a motor dostane změněnou dávku paliva.
mě zakuřovalo auto při plném sešlápnutí, po odpojení egru už žádný čoudík z vejfuku nejde. Takhle na dálku ti nikdo dobrou radu nedá .
Jen spekulace. Píšeš o prohození podávacího čerpadla. Pokud je to to pod podlahou a měl si málo tlaku na filtru a čerpadlo jinak fungovalo, Hledej problém na vstřikách.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !

