
Jedná se o E34 M60B40 v automatu 1992
Poznatek č.1:
Problém s volnoběhem, motor jakoby zakopává, chvěje se na volnoběh. Test s navejšku položenou mincí nepřipadá v úvahu, za dvě vteřiny už by spadla někam do motoráku

Poznatek č.2:
Auto je v automatu, a při delším intenzivním brždění neudrží volnoběh až úplně chcípne
Nové věci:
Nová váha vzduchu (Bosch)
8x nová cívka - proměřeny navíc i měřákem že na motoru opravdu dávají
8x nové svíčky NGK
nové víko zezadu sání včetně podtlakové membrány (orig BMW)
vyčištěný palivový systém - tlak na liště odměřen na 3.5 baru (regulace tlaku funkční)
vyčištěné vstřiky ultrazvukem + nové těsnění vstřiků
nový volnoběžný regulátor vzduchu (Pieburg)
okolo motoru a škrtící klapky jsem vystříkal asi dva spreje na rychlé starty - beze změny otáček
motor je bez nikasilu - tlaky změřeny a OK
diagnostikou KTS se s ŘJ nespojím - píše rušený signál z ŘJ, přisuzuju to použité čínské redukci z 20pin BMW
už mi jenom zbývá vyměnit:
těsnění sání
lambda sondy
čidlo klepání
čidla teploty