Ahoj,
bratr si poridil auto BMW e34 525i s automatem a motorem M50B25 proste klasiku, rv 1995 touring. Auto bylo dotazene ze Svycarska. A v radku pro emise je 91/441. V tabulkach jsem nasel ze je to euro 0.
Neni to nahodou nejaka chyba? Muze mi nekdo kdo ma stejne auto se stejnym motorem poslat naskenovany velky technicak, abych to mohl porovnat. Jen potrebuji zadny cast, kde jsou cisla. Nezda se mi, kdyz to ma katalizator, ze by to bylo euro 0. To by hazeli do stejneho pytle jako jsou shade a trabanti
Diky moc.
Dle meho by to mela byt euro 2,shanim e34 V8 a co koukam v D nebo A tak to jsou vsr euro 2,pochybuju ze 525i z roku 95 bude euro 1 natoz euro 0,myslim ze se jedna o spatny zapis v TP.
Nikdo ochotny neni, kdo by se u sebe podival do velkeho TP.
V TP mam motor typ 256 S2. Cetl jsem ruzna fora, pri prekladu hodne delaji chyby. Byl jsem v Dekre a tam mi to udajne nedokazi zjistit.
koukni na ten odkaz, co jsem házel nahoře - dle toho, co jsi psal to splňuje euro 1...takže lépe jak jsi myslel na začátku...jinak bych zkusil rovnou BMW, jestli ti k tomu nedají nějaké info
Ty uredniky takova tabulka nezajima. Oni tam maji vlastni zatavenou ve folii, ktera je svata a nazyvaji ji jako bozsky dokument, kterej jim prinese penize do mestke kasy. Tak proto o jine tabulce nemuze byt ani rec.
A nechteji vubec jednat o jine moznosti.
Jeste mi tvrdi, ze kategorie N1 automaticky spada do EURO0. A od kdy vnitrni usporadani zavazadloho prostupu muze mit vliv na emise na to mi neodpovedeli. Jedine co muze ovlivnovat emise je motor, k tomu ridici jednotka a katalizator a ne jestli je v kufru oddelovaci sitka.
Diky kluci
zkusil bych zkontaktovat tu společnost z toho odkazu...je to SOVA...sdružení na ochranu vlastníku automobilu...věřil bych tomu, že tam nebudou mít blábol a klidně bych si nechal poradit, jak postupovat:)
Uz jsem provedl kontakt. Je to potvrzene, je to EURO1. Uz jen presvedcit ve Znojme uredniky s posvatnou tabulkou. Ale i kdyby mi to nekdo poslal aspon kopii zadni casti, presvedcovani by bylo urcite lepsi. Ze tento typ motoru a vozidla je v teto kategorii.
Připadá mi že v tom mají dobrý bordel. Před rokem jsem prodal svou e39 2.8i r.v. 96 a dopravní inspektorát při prodeji doplňoval emisní normu,protože v techničáku chyběla. Nechápu to ,ale podle chytré brožury jim vyšlo euro1. Kámoš v té době vlastnil e34 2.5 r.v. 94 a měl zapsáno euro 2.