Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

eko dan

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mika_hakkinen »

Ahoj,
bratr si poridil auto BMW e34 525i s automatem a motorem M50B25 proste klasiku, rv 1995 touring. Auto bylo dotazene ze Svycarska. A v radku pro emise je 91/441. V tabulkach jsem nasel ze je to euro 0.
Neni to nahodou nejaka chyba? Muze mi nekdo kdo ma stejne auto se stejnym motorem poslat naskenovany velky technicak, abych to mohl porovnat. Jen potrebuji zadny cast, kde jsou cisla. Nezda se mi, kdyz to ma katalizator, ze by to bylo euro 0. To by hazeli do stejneho pytle jako jsou shade a trabanti :)
Diky moc.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pazdi »

91/441 je euro I http://www.sdruzeni-sova.cz/emise.htm
ono to asi dvojku mít nebude, ta je tuším od 96
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

#3 Příspěvek od Sweden »

Dle meho by to mela byt euro 2,shanim e34 V8 a co koukam v D nebo A tak to jsou vsr euro 2,pochybuju ze 525i z roku 95 bude euro 1 natoz euro 0,myslim ze se jedna o spatny zapis v TP.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#4 Příspěvek od Foldas »

v německu hodně dodělavali přisávání vzduchu u studeného motoru aby docílili euro 2
Woodburn
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 20.07.2014 00:00

#5 Příspěvek od Woodburn »

Euro 2 se dalo i nějak "dodělat" Mám totiž r.v 90 525i a mám euro 2 která byla ale vyrobena jako euro 1.
Sám nevím co přesně to má být...

Jinak od výroby by myslím všechny e34 měli být euro 1. Jestli je to euro 0 tak nějaký ouřada zapoměl vyplnit řádek..
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od mika_hakkinen »

Nikdo ochotny neni, kdo by se u sebe podival do velkeho TP.
V TP mam motor typ 256 S2. Cetl jsem ruzna fora, pri prekladu hodne delaji chyby. Byl jsem v Dekre a tam mi to udajne nedokazi zjistit.
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Pazdi »

klidně bych se ti podíval, ale tohle auto nemám:)

koukni na ten odkaz, co jsem házel nahoře - dle toho, co jsi psal to splňuje euro 1...takže lépe jak jsi myslel na začátku...jinak bych zkusil rovnou BMW, jestli ti k tomu nedají nějaké info
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od mika_hakkinen »

Ty uredniky takova tabulka nezajima. Oni tam maji vlastni zatavenou ve folii, ktera je svata a nazyvaji ji jako bozsky dokument, kterej jim prinese penize do mestke kasy. Tak proto o jine tabulce nemuze byt ani rec.
A nechteji vubec jednat o jine moznosti.
Jeste mi tvrdi, ze kategorie N1 automaticky spada do EURO0. A od kdy vnitrni usporadani zavazadloho prostupu muze mit vliv na emise na to mi neodpovedeli. Jedine co muze ovlivnovat emise je motor, k tomu ridici jednotka a katalizator a ne jestli je v kufru oddelovaci sitka.
Diky kluci
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Pazdi »

zkusil bych zkontaktovat tu společnost z toho odkazu...je to SOVA...sdružení na ochranu vlastníku automobilu...věřil bych tomu, že tam nebudou mít blábol a klidně bych si nechal poradit, jak postupovat:)
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mika_hakkinen »

Už jsem jim napsal email a uvidime. Dam vedet.
kuca25
Registrovaný
Příspěvky: 29
Registrován: pon 19.11.2012 01:00

#11 Příspěvek od kuca25 »

91/441 je EURO 1. Zápisy všeho možnýho do TP řešil pan Stehlík, zkus ho kontaktovat na http://www.helpreg.cz/, třeba nějak zvládne udělat i EURO 2 :)
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od mika_hakkinen »

Uz jsem provedl kontakt. Je to potvrzene, je to EURO1. Uz jen presvedcit ve Znojme uredniky s posvatnou tabulkou. Ale i kdyby mi to nekdo poslal aspon kopii zadni casti, presvedcovani by bylo urcite lepsi. Ze tento typ motoru a vozidla je v teto kategorii.
pindak1
Registrovaný
Příspěvky: 382
Registrován: stř 22.11.2006 01:00
Bydliště: Jižní Morava (Goding)

#13 Příspěvek od pindak1 »

Připadá mi že v tom mají dobrý bordel. Před rokem jsem prodal svou e39 2.8i r.v. 96 a dopravní inspektorát při prodeji doplňoval emisní normu,protože v techničáku chyběla. Nechápu to ,ale podle chytré brožury jim vyšlo euro1. Kámoš v té době vlastnil e34 2.5 r.v. 94 a měl zapsáno euro 2. :?
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

#14 Příspěvek od Don »

Take bys mel mit E2.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Odpovědět