Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

odbornící na automatický převodovky sem !!!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Whizour
Registrovaný
Příspěvky: 277
Registrován: čtv 03.06.2010 00:00
Bydliště: Třebíč

#21 Příspěvek od Whizour »

jiririder píše:U kaps cena bez DPH
dá se s nima domluvit, ale pšššššššt :-)
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#22 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

To bude urcite menic :-P
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
jiririder
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 01.12.2012 01:00

#23 Příspěvek od jiririder »

Whizour píše:
jiririder píše:U kaps cena bez DPH
dá se s nima domluvit, ale pšššššššt :-)
jooo? :-D a jak?
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

#24 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

No třeba jejich ceny za náhradní díly co mají na netu jsou bez daně,ale když se člověk snaží,tak se dostane ještě níž i s daní :P
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
jiririder
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 01.12.2012 01:00

#25 Příspěvek od jiririder »

Blackie píše:No třeba jejich ceny za náhradní díly co mají na netu jsou bez daně,ale když se člověk snaží,tak se dostane ještě níž i s daní :P
a to snazeni je v jakem smeru? :-D at vim jak na ne....
ruza2
Registrovaný
Příspěvky: 167
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Chrudimsko

#26 Příspěvek od ruza2 »

Ahoj.Jen moje zkušenost.Mám 530d automat a 524td automat.Vždycky když začla blbnout převodovka a v oleji a v sítku čerpadla jsem měl kovové pyliny.Byl v háji měnič.Jeden jsem kdysi rozpáral a vevnitř úplně nakaši.Mám ještě fotky,kdyby byl zájem.
jiririder
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 01.12.2012 01:00

#27 Příspěvek od jiririder »

ruza2 píše:Ahoj.Jen moje zkušenost.Mám 530d automat a 524td automat.Vždycky když začla blbnout převodovka a v oleji a v sítku čerpadla jsem měl kovové pyliny.Byl v háji měnič.Jeden jsem kdysi rozpáral a vevnitř úplně nakaši.Mám ještě fotky,kdyby byl zájem.
Olej jsem menil a nic na tech magnetech co jsou na vane nebylo a ani v oleji to nevypadlo. Jinak mi prijde, ze to radi jak ma, rychle a bez skubani....
Uživatelský avatar
Kolafa
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: čtv 13.12.2012 01:00
Bydliště: Praha 14
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Kolafa »

no mam pocit, ze me ceka to samé, sakra :roll:
Squixx
Registrovaný
Příspěvky: 81
Registrován: úte 31.05.2011 00:00

#29 Příspěvek od Squixx »

Tady máš cenu z KAPSu..samo bez DPH..drahý dost teda..

Cena revize měniče se pohybuje v řádech od 5500Kč- 7800Kč bez DPH, demontáž 3850Kč ,montáž převodovky 4620 Kč

Psal jsem tam cca před měsícem.
LukyGs
Registrovaný
Příspěvky: 79
Registrován: pát 25.04.2014 00:00
Bydliště: Olomoucký kraj

#30 Příspěvek od LukyGs »

Koukám že Kaps ty ceny střílí od boku podle xichtu. Já tam byl dneska a repas hydroměniče s výměnou a výměnou oleje tak za to chtěl 22bez dph s tím že až za 14 dní protože maj moc práce. Na ceně bez se domluvit nedalo a že jsem to zkoušel. Nakonec beru novej měnič od ZF a i s výměnou v servisu +oleje a vana mě to vyjde s daní na max.26 takže za mě Kaps nee. Celkem jsem byl zklamán z přístupu přijímacího technika a to docela dost.
eisy
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: ned 03.06.2012 00:00

#31 Příspěvek od eisy »

Čerstvá informace, repase měniče v Kapsu za 7500 Kč a vše funguje perfektně. Nejdříve porucha začala kolísáním otáček kolem 1300-1500 a při mírné jízdě do kopce, pak už docházelo někdy i k vibracím auta a poklesu k 1000 otáčkám. Měnil jsem olej, filtr atd a sice se zlepšilo, ale teprve nyní po repasy vyřešeno :)
jiririder
Registrovaný
Příspěvky: 108
Registrován: sob 01.12.2012 01:00

#32 Příspěvek od jiririder »

7500 vcetne dph? cena teda pouze za repas nebo i za praci?
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#33 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Ja muzu doporucit ZF Pakra, znackovej servis a prodejce ZF. Pred cca tydnem vymena oleje a nejakych blbosti za 6200 s DPH (filtr jsem mel origo bme svuj) Prekvapive levneji nez u garazniku a vymeni vam celej obsah almary.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#34 Příspěvek od Jirke »

Zdravím, chci se zeptat, mel jsem Mercedesa 7G-Tronic, automat v kopci na D drzel, i v hodne prudkym... to samy i na R... Jinymi slovy, tak to ma podle me byt !

Moje soucasny auto 525xD LCI 145kW, automat ZF 6° normalne na R z kopce dolu ujizdi a na D zase couva dolu... nekdy mam pocit, ze drzi 3-5sec a pak povoli.

Mam najeto 335.000km, automat v cca 280.000km repasovan i s rozvodovkou (cca 55.000,-).

Je to muj prvni BMW a myslim ze to neni normalni, ale potrebuju mit argumenty pro pripadnou reklamaci repasu..

Predem diky za reakce.
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#35 Příspěvek od mi00wa »

Mě to drží, někdy do kopce na R a D vyjede i na volnoběh, jinak stačí lehké drknout do pedálu.
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#36 Příspěvek od Jirke »

Dnes jsem to zkoumal peclive, zabrzdim na D do kopce, pustim brzdu, auto 2sec. stoji (jakoby AutoHold) a pak se uvolni a zacne couvat...
Jirke
Registrovaný
Příspěvky: 1176
Registrován: pon 22.05.2006 00:00
Bydliště: F11

#37 Příspěvek od Jirke »

Dnes jsem to zkoumal na X6 40d s 8mi kvaltem a najezdem 55.000km a dela to uplne stejne... :D
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#38 Příspěvek od tom955i »

Mam to same. Propad otace. Repase menice v kapss 7 tis. Vymena oleje .filtru. problem pretrvava. Tak tet babo rad. :cry:
Viky
Registrovaný
Příspěvky: 379
Registrován: pon 08.01.2007 01:00
Bydliště: Jiráskova 12, Vyškov
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od Viky »

Pánové pořád zapomínáte na alfu a omegu automatu!


Olejová pumpa!

Je přeci jasný že pokud se zanedbávala údržba, při našich nájezdech se pumpa vydře, padne tlak oleje a všichni víme že automaty na tlaku oleje vyloženě stojej.

Přirovnání: nemáš benzín - nejedeš :-)

Mě začal blnout GM a e39 530d 03/2003 a to tak že auto nebrzdilo z kopce, vždycky tam kopl nějakej kvalt a za vteřinu vyskočil.

G.O. u p. Beranka v Rajhradicich stala 21 000,- a jsem na max spokojen :-)
bartpt
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: pát 12.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od bartpt »

Trochu to tu oživím.

Mě řadila převodovka na e39 530d myslím dobře, bez prokluzu, do kopce držela.
Před cca 5000 výměna oleje a filtru. Žádná změna v chování převodovky po výměně nenastala.
Před dvěma dny jsem táhl na laně asi 70km 523 v sedanu.
Dnes převodovka začala být hlučnější. Po cca 50km nahlásila chybu a hodila se do nouzového režimu. Po dalších 5km přestala řadit úplně.

Sháněl jsem servis na opravu a ceny 40-50tis za repas.
Ve firmě http://www.atautoservis.cz cena 30-40.

Nemáte někdo zkušenosti?
Odpovědět