Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525 TDS e34 hadičky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#1 Příspěvek od sculy »

Ahoj chci se zeptat zdali nekdo z vas neví zapojení hadiček z kostky. jsou dvě + kabel do te kostky. jde mi o to, že jsem to auto dostal jako nepojízdny se sundanym saním protože bylo praskle jen ted nevím jak mají byt zapojene. mam tu dve z te kostky a pak je tu jeste jedna a ta není zapojena vubec. přitom hadice k posilovači brzd ma jeden otvor zaslepeny a dlaší taky volny. jedna se o rok vyroby 94 s hlinikovym saním.
fatal
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: čtv 22.03.2012 01:00

#2 Příspěvek od fatal »

Máš na mysli podtlakové hadičky od vývěvy nebo hadičku ze sání?
Podtlak je veden na posilovač, na ventil žaluzií chladiče, přes regulační váleček na ventil EGR. Hadička ze sání je vedena na snímač tlaku. (Aspoň co si tak pamatuju...)
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#3 Příspěvek od sculy »

Ja to radši vyfotil.. ten kluk od kteryho to mam si to taky nepamatuje tak proto se tu ptam.. Hadička 1 je uplně volna. 2 a 3 jdou z te kostky před uložením kola..
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#4 Příspěvek od sculy »

tady to je
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#5 Příspěvek od sculy »

foto
Přílohy
bmw.jpg
bmw.jpg (156.07 KiB) Zobrazeno 359 x
bmw.jpg
bmw.jpg (156.07 KiB) Zobrazeno 359 x
fatal
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: čtv 22.03.2012 01:00

#6 Příspěvek od fatal »

Do toho čidla, co je pod číslem 2, je nějaká hadička zapojená?
Je na nějaké hadičce (nebo někde v příslušenství, které k tomu máš) dvoubarevný (černo bílý) váleček s dvěma vývody?
Máš u chladiče žaluzie nebo ne?
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#7 Příspěvek od sculy »

pod číslem dva žadna hadička zapojena neni i když tam nejaka patří. a žadny dvoubarevny valeček nikde nemam. A nevim jak poznam jestli mam žaluzie. ten motor se zatim učim 8O
fatal
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: čtv 22.03.2012 01:00

#8 Příspěvek od fatal »

Tak pod číslo dva patří hadička od sání, měl by to být senzor plnícího tlaku. Měl by mít konektor s třemi kontakty.
Nalevo od čísla 2 by měl být řídící ventil pro EGR. (Já mám vedle něj ještě ventil na žaluzie.) Do něj by měl vést podtlak zespodu přes takový černobílý váleček (omezuje nějak průchod) a z něj pak hadička podtlaku k EGR, který je mezi hadicí od intercooleru a parohama sání.
(Ale nejsem si tím stopro jistý, protože své auto teď nemám před očima.)
Žaluzie poznáš jednoduše, ze strany od motoru je mezi větrákem a chladičem rošt se žaluziemi, který je ovládán táhlem od membrány s podtlakem.
fatal
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: čtv 22.03.2012 01:00

#9 Příspěvek od fatal »

Ještě nějaké obrázky, které by ti mohly pomoci:

http://realoem.com/bmw/diagrams/c/s/0.png

http://realoem.com/bmw/diagrams/c/y/5.png

http://realoem.com/bmw/diagrams/c/g/0.png

(Doufám že odkazy na obrázky nejsou proti pravidlům...)
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#10 Příspěvek od sculy »

Děkuju moc tak jsem vše zapojil . měnil jsem hlavu na vstřikovacim čerpadle a ono ejhle sviti kontrolka vstřikovaní ,starter točí a bohužel.. ani neškytne
fatal
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: čtv 22.03.2012 01:00

#11 Příspěvek od fatal »

Tak v tom neporadím, jen z vlastní zkušenosti vím, že kontrolka vstřiků svítí a auto nestartuje když si řídící jednotka nerozumí s ostatní elektrikou, například když je v autě jiný typ jednotky než tam má být. Neliší se náhodou hlava podle roku výroby nebo typu jednotky? Do TDS se dávaly snad tři verze. Jinak kdyby to náhodou bylo jednotkou, tak shodou okolností mám na prodej dvě. Ale snad to bude jen nějaká menší blbost...
Ji-rka
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 14.02.2010 01:00
Bydliště: mezi UL a TP

#12 Příspěvek od Ji-rka »

Myslim,že tam je jiná hlava než má být.první dvě (ty starší čerpadlo 300-1 a 575) maj v sobě poťák,ty lze zaměnit.poslední typ 515 tam má cívku.Poznáš to podle

1.09/91-01/94 čerp.č.300-1
2.02/94-01/95 čerp.č.575
3.02/95-01/97 čerp.č.515

Neplést záměnnost spodků,protože neni problém aby 300-1 jelo v e39 s hlavou co má cívku.
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#13 Příspěvek od sculy »

ja mam pravě typ 575 s potenciometrem a mam jeste dalsi dve ale tahle pry normalne makala. tak jeste sundam sani a zkusim kouknout co by tomu bylo. ale uz bych ho rad nastartoval
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#14 Příspěvek od sculy »

tak sem pro sichr vymenil hlavu za tu druhou a kontrolka uz nesviti ale stale nemuže chytit.. tak ještě poradne probiju baterku a zkusim znova
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#15 Příspěvek od sculy »

Nikdo by nevedel ? projiždel jsem všechna fora i slovensky klub a už fakt nevim. dneska jeste propojim kontakty na relatku pro pomocnou podavaci pumpu jestli netlaci malo..
worf23
Registrovaný
Příspěvky: 22
Registrován: sob 08.02.2014 01:00

#16 Příspěvek od worf23 »

sculy píše:Nikdo by nevedel ? projiždel jsem všechna fora i slovensky klub a už fakt nevim. dneska jeste propojim kontakty na relatku pro pomocnou podavaci pumpu jestli netlaci malo..
Skoukni zhavici svicky jestli auto zhavi,protoze studeny tds bez zhaveni nechytne.Pak si povol trubycku u vstriku jestli ti jde nafta.Jestli mas vse ok tak to musi chytit.Jeste si vic priklepni hlavu cerpadla at da vetsi davku sice se to bude hadat ale to pak vystelujes.
fatal
Registrovaný
Příspěvky: 50
Registrován: čtv 22.03.2012 01:00

#17 Příspěvek od fatal »

Jen poznámka - pokud podávací palivové čerpadlo v nádrži nefunguje, nastartuje TDS pokud je v nádrži alespoň 20 litrů a auto stojí rovně po cca 20s točení startérem. Sice vše trpí, ale pokud jednotka řídí a vstřikovací čerpadlo funguje, tak to naběhne. Když je paliva méně, tak je problém nastartovat, když je paliva více, tak skoro není poznat že podávací nefunguje.
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#18 Příspěvek od sculy »

jj mam tam tak kolem dvaceti litru .. zitra natankuju jeste alespon dvacet do kanystru. ja pravě našel tvoje tema jak si taky nemohl nastartovat a pak si mel nakonec v haji rele žhaveni tak postupuju podle rad co tam davali tobe.. je toho hrozne moc co se muže pokazit
sculy
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: ned 10.08.2014 00:00

#19 Příspěvek od sculy »

tak už jsem všechno od elektriky prolezl. dotankoval ,dobil baterku a stale nic. tak sem odšrouboval hadičku na vstřiku a vubec tam nafta nejde a když už tak je to minimalni kapička. a když odpojim hadičku z paliv. filtru a zapnu kliček tak nafta teče proudem. napětí na chcípak taky jde i je citit jako že sepne a nic.. :(
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od mika_hakkinen »

Mozna je to blbost, neni tam immobilizer?
Odpovědět