Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525 TDS e34 hadičky
Ahoj chci se zeptat zdali nekdo z vas neví zapojení hadiček z kostky. jsou dvě + kabel do te kostky. jde mi o to, že jsem to auto dostal jako nepojízdny se sundanym saním protože bylo praskle jen ted nevím jak mají byt zapojene. mam tu dve z te kostky a pak je tu jeste jedna a ta není zapojena vubec. přitom hadice k posilovači brzd ma jeden otvor zaslepeny a dlaší taky volny. jedna se o rok vyroby 94 s hlinikovym saním.
Tak pod číslo dva patří hadička od sání, měl by to být senzor plnícího tlaku. Měl by mít konektor s třemi kontakty.
Nalevo od čísla 2 by měl být řídící ventil pro EGR. (Já mám vedle něj ještě ventil na žaluzie.) Do něj by měl vést podtlak zespodu přes takový černobílý váleček (omezuje nějak průchod) a z něj pak hadička podtlaku k EGR, který je mezi hadicí od intercooleru a parohama sání.
(Ale nejsem si tím stopro jistý, protože své auto teď nemám před očima.)
Žaluzie poznáš jednoduše, ze strany od motoru je mezi větrákem a chladičem rošt se žaluziemi, který je ovládán táhlem od membrány s podtlakem.
Nalevo od čísla 2 by měl být řídící ventil pro EGR. (Já mám vedle něj ještě ventil na žaluzie.) Do něj by měl vést podtlak zespodu přes takový černobílý váleček (omezuje nějak průchod) a z něj pak hadička podtlaku k EGR, který je mezi hadicí od intercooleru a parohama sání.
(Ale nejsem si tím stopro jistý, protože své auto teď nemám před očima.)
Žaluzie poznáš jednoduše, ze strany od motoru je mezi větrákem a chladičem rošt se žaluziemi, který je ovládán táhlem od membrány s podtlakem.
Ještě nějaké obrázky, které by ti mohly pomoci:
http://realoem.com/bmw/diagrams/c/s/0.png
http://realoem.com/bmw/diagrams/c/y/5.png
http://realoem.com/bmw/diagrams/c/g/0.png
(Doufám že odkazy na obrázky nejsou proti pravidlům...)
http://realoem.com/bmw/diagrams/c/s/0.png
http://realoem.com/bmw/diagrams/c/y/5.png
http://realoem.com/bmw/diagrams/c/g/0.png
(Doufám že odkazy na obrázky nejsou proti pravidlům...)
Tak v tom neporadím, jen z vlastní zkušenosti vím, že kontrolka vstřiků svítí a auto nestartuje když si řídící jednotka nerozumí s ostatní elektrikou, například když je v autě jiný typ jednotky než tam má být. Neliší se náhodou hlava podle roku výroby nebo typu jednotky? Do TDS se dávaly snad tři verze. Jinak kdyby to náhodou bylo jednotkou, tak shodou okolností mám na prodej dvě. Ale snad to bude jen nějaká menší blbost...
Myslim,že tam je jiná hlava než má být.první dvě (ty starší čerpadlo 300-1 a 575) maj v sobě poťák,ty lze zaměnit.poslední typ 515 tam má cívku.Poznáš to podle
1.09/91-01/94 čerp.č.300-1
2.02/94-01/95 čerp.č.575
3.02/95-01/97 čerp.č.515
Neplést záměnnost spodků,protože neni problém aby 300-1 jelo v e39 s hlavou co má cívku.
1.09/91-01/94 čerp.č.300-1
2.02/94-01/95 čerp.č.575
3.02/95-01/97 čerp.č.515
Neplést záměnnost spodků,protože neni problém aby 300-1 jelo v e39 s hlavou co má cívku.
Skoukni zhavici svicky jestli auto zhavi,protoze studeny tds bez zhaveni nechytne.Pak si povol trubycku u vstriku jestli ti jde nafta.Jestli mas vse ok tak to musi chytit.Jeste si vic priklepni hlavu cerpadla at da vetsi davku sice se to bude hadat ale to pak vystelujes.sculy píše:Nikdo by nevedel ? projiždel jsem všechna fora i slovensky klub a už fakt nevim. dneska jeste propojim kontakty na relatku pro pomocnou podavaci pumpu jestli netlaci malo..
Jen poznámka - pokud podávací palivové čerpadlo v nádrži nefunguje, nastartuje TDS pokud je v nádrži alespoň 20 litrů a auto stojí rovně po cca 20s točení startérem. Sice vše trpí, ale pokud jednotka řídí a vstřikovací čerpadlo funguje, tak to naběhne. Když je paliva méně, tak je problém nastartovat, když je paliva více, tak skoro není poznat že podávací nefunguje.
tak už jsem všechno od elektriky prolezl. dotankoval ,dobil baterku a stale nic. tak sem odšrouboval hadičku na vstřiku a vubec tam nafta nejde a když už tak je to minimalni kapička. a když odpojim hadičku z paliv. filtru a zapnu kliček tak nafta teče proudem. napětí na chcípak taky jde i je citit jako že sepne a nic.. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 530
- Registrován: úte 18.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno/Znojmo
- Kontaktovat uživatele: