Zdravím, jsem tady nový, protože už nevím na koho se obrátit. Servis BMW v Ostravě stojí......
NIcméně mám 525d , r.v. 2004 a dá se říst, že od začátku mám problém s vybíjením bateri nebo něco s tím spojeného.
Stává se mi, že když chci po nějaké době nastartovat (cca 6-10 hodin stání) , tak když otočím klíčkem tak se mi kaplička, kde je navigace a spol rozsítí, ale nerozvítí se mi panel mezi budíky, jen dvě podélné čárky a nejde nastartovat ani okna stáhnout nic. Jako by bylo vybitá baterie. Když auto "rozlačím, taj hned chytne a pak po ´minětě chodu už startuje na klíček normálně. Když ji dám na nabíječku , tak taky nastartuji po nějaké době.
Opět, když dojedu domů a myslím, že je to spojeno s tím, že nezamknu auto dálkačem, tak mi to zase nejde po nějaké době nastartovat. Jako by tam byl nějaké studený spoj nebo odběr . Já nevím, jsem z toho už na prášky.
Poraďte prosím někdo, kdo se s tím setkal a čím by to mohlo být.
Díky moc
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vybíjení baterie/nestartuje - prosím o pomoc
podľa mňa KO baterka, lieta jej napatie a RJ auta sa dostávajú pod limitné hodnoty, odpoj ju a zmeraj, prípadne zmeraj dobíjanie altíku, može mať už zošlahané uhlíky a dobíja to potom zle, tým by som začal, dalej multimetrom zmeraj poitsky, prípadne ich rovno ! všetky ! vymen je to par kč a vylúčiš tým mnoho prípadných problémov (poistky v kaslíku, kufri, aj v motore pri RJ jednotke, sú tam 3-4 ks 30A )
No já měl skoro podobnou závadu na své 535.
1 baterka KO - táta jí jen tak vyměnil a nebyla samo zaregistrovaná, takže vydržela ani né rok.
3 Servis nic nezjistil, vyměnili IBS a baterii
2 po výměně baterky to bylo o fous lepší ale sem tam se stalo, třeba 1 za měsíc že si přisel k autu i po pul hodině a už si nenastartoval
4 S autem jsem jezdil a koukal na palubní napětí. většinou OK ale někdy se stalo že padalo a padalo a přitom tom že auto nenabíjí se mě neukazovalo. Proto demontáž altíku a dání fungl nového. Jeden uhlík v tom starým byl úplně KO + vybroušenej rotor.
Kdyby to nebylo ono tak bych zkusil jestli se auto správně uspává.
1 baterka KO - táta jí jen tak vyměnil a nebyla samo zaregistrovaná, takže vydržela ani né rok.
3 Servis nic nezjistil, vyměnili IBS a baterii
2 po výměně baterky to bylo o fous lepší ale sem tam se stalo, třeba 1 za měsíc že si přisel k autu i po pul hodině a už si nenastartoval
4 S autem jsem jezdil a koukal na palubní napětí. většinou OK ale někdy se stalo že padalo a padalo a přitom tom že auto nenabíjí se mě neukazovalo. Proto demontáž altíku a dání fungl nového. Jeden uhlík v tom starým byl úplně KO + vybroušenej rotor.
Kdyby to nebylo ono tak bych zkusil jestli se auto správně uspává.
z toho jednoduššího:
- zkusil bych asi prohodit klíče...
- baterii odhalíš taky celkem snadno
- zkontroloval bych, případně vyměnil pojistky
- pak je operace zkoušet při uspaným autě odpojovat jednotlivý okruhy pomocí vytahování pojistek a na baterce (ampérmetr dát do série mezi kostru auta a - pól baterky) měřit proudovej odběr v autě. Pokud je vysokej po uspání a při vyndání pojistky spadne na normální hodnotu (myslím 0,05A), tak jsi právě odhalil vadnej spotřebič.
auto uspíš takto: otevřeš
- kastlík u spolujezdce
- spolujezdcovy dveře
- víko kufru (já tour)
- na zámku kufru přecvakneš; šroubovákem např.; západku aby si auto myslelo, že je kufr zavřenej
- u spolujezdcových dveří na B sloupku strčíš smotanej papírek, nebo něco podobnýho do pojistky v konzoli zámku tak aby cvakla. auto si bude myslet, že jsou zavřený všechny dveře
- potom máš přístup ke všem pojistkam v aute (můžeš otevřít předtím i kapotu) a můžeš si hrát. je to operace na půl odpoledne.
- dávej si pozor, až budeš sahat do kastlíku, abys necvakl rukou do kontaktu, kterej rozsvicuje světlo v kastlíku. auto se ti probudí a budeš muset zase čekat, než usne (cca 20min).
já postupoval podle tohoto návodu hýr:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -here.html
-------
ty další složitější věci mechošovi šikovnýmu v elektrice, já tu mám někde taky vlákno s podobným problémem, vyřešilo se to někdy minulý týden.
- zkusil bych asi prohodit klíče...
- baterii odhalíš taky celkem snadno
- zkontroloval bych, případně vyměnil pojistky
- pak je operace zkoušet při uspaným autě odpojovat jednotlivý okruhy pomocí vytahování pojistek a na baterce (ampérmetr dát do série mezi kostru auta a - pól baterky) měřit proudovej odběr v autě. Pokud je vysokej po uspání a při vyndání pojistky spadne na normální hodnotu (myslím 0,05A), tak jsi právě odhalil vadnej spotřebič.
auto uspíš takto: otevřeš
- kastlík u spolujezdce
- spolujezdcovy dveře
- víko kufru (já tour)
- na zámku kufru přecvakneš; šroubovákem např.; západku aby si auto myslelo, že je kufr zavřenej
- u spolujezdcových dveří na B sloupku strčíš smotanej papírek, nebo něco podobnýho do pojistky v konzoli zámku tak aby cvakla. auto si bude myslet, že jsou zavřený všechny dveře
- potom máš přístup ke všem pojistkam v aute (můžeš otevřít předtím i kapotu) a můžeš si hrát. je to operace na půl odpoledne.
- dávej si pozor, až budeš sahat do kastlíku, abys necvakl rukou do kontaktu, kterej rozsvicuje světlo v kastlíku. auto se ti probudí a budeš muset zase čekat, než usne (cca 20min).
já postupoval podle tohoto návodu hýr:
http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -here.html
-------
ty další složitější věci mechošovi šikovnýmu v elektrice, já tu mám někde taky vlákno s podobným problémem, vyřešilo se to někdy minulý týden.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Nevidim v tom prazadny problem, mhoho aut jsem uz s timto problemem delal. Jenze je to vetsinou na dyl, je potreba nejake zazemi a vybaveni. Pokud s tim nemas problem, jsem z opavy. Tim servisem v OV na hovno myslis ktery??? Cartec to zcela jiste nebude
Protoze tam by ti to dali dohromady levou zadni, na to vsadim svoje boty. Vsechny.
