Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Vybíjení baterie/nestartuje - prosím o pomoc

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pepek1982
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

#1 Příspěvek od pepek1982 »

Zdravím, jsem tady nový, protože už nevím na koho se obrátit. Servis BMW v Ostravě stojí......

NIcméně mám 525d , r.v. 2004 a dá se říst, že od začátku mám problém s vybíjením bateri nebo něco s tím spojeného.


Stává se mi, že když chci po nějaké době nastartovat (cca 6-10 hodin stání) , tak když otočím klíčkem tak se mi kaplička, kde je navigace a spol rozsítí, ale nerozvítí se mi panel mezi budíky, jen dvě podélné čárky a nejde nastartovat ani okna stáhnout nic. Jako by bylo vybitá baterie. Když auto "rozlačím, taj hned chytne a pak po ´minětě chodu už startuje na klíček normálně. Když ji dám na nabíječku , tak taky nastartuji po nějaké době.


Opět, když dojedu domů a myslím, že je to spojeno s tím, že nezamknu auto dálkačem, tak mi to zase nejde po nějaké době nastartovat. Jako by tam byl nějaké studený spoj nebo odběr . Já nevím, jsem z toho už na prášky.



Poraďte prosím někdo, kdo se s tím setkal a čím by to mohlo být.


Díky moc
sklenus
Registrovaný
Příspěvky: 180
Registrován: ned 19.12.2010 01:00
Bydliště: Brno/SR

#2 Příspěvek od sklenus »

podľa mňa KO baterka, lieta jej napatie a RJ auta sa dostávajú pod limitné hodnoty, odpoj ju a zmeraj, prípadne zmeraj dobíjanie altíku, može mať už zošlahané uhlíky a dobíja to potom zle, tým by som začal, dalej multimetrom zmeraj poitsky, prípadne ich rovno ! všetky ! vymen je to par kč a vylúčiš tým mnoho prípadných problémov (poistky v kaslíku, kufri, aj v motore pri RJ jednotke, sú tam 3-4 ks 30A )
Rosi_TH
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: ned 15.06.2014 00:00

#3 Příspěvek od Rosi_TH »

No já měl skoro podobnou závadu na své 535.

1 baterka KO - táta jí jen tak vyměnil a nebyla samo zaregistrovaná, takže vydržela ani né rok.

3 Servis nic nezjistil, vyměnili IBS a baterii

2 po výměně baterky to bylo o fous lepší ale sem tam se stalo, třeba 1 za měsíc že si přisel k autu i po pul hodině a už si nenastartoval

4 S autem jsem jezdil a koukal na palubní napětí. většinou OK ale někdy se stalo že padalo a padalo a přitom tom že auto nenabíjí se mě neukazovalo. Proto demontáž altíku a dání fungl nového. Jeden uhlík v tom starým byl úplně KO + vybroušenej rotor.

Kdyby to nebylo ono tak bych zkusil jestli se auto správně uspává.
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#4 Příspěvek od Perunwit »

z toho jednoduššího:

- zkusil bych asi prohodit klíče...

- baterii odhalíš taky celkem snadno

- zkontroloval bych, případně vyměnil pojistky


- pak je operace zkoušet při uspaným autě odpojovat jednotlivý okruhy pomocí vytahování pojistek a na baterce (ampérmetr dát do série mezi kostru auta a - pól baterky) měřit proudovej odběr v autě. Pokud je vysokej po uspání a při vyndání pojistky spadne na normální hodnotu (myslím 0,05A), tak jsi právě odhalil vadnej spotřebič.

auto uspíš takto: otevřeš

- kastlík u spolujezdce
- spolujezdcovy dveře
- víko kufru (já tour)

- na zámku kufru přecvakneš; šroubovákem např.; západku aby si auto myslelo, že je kufr zavřenej
- u spolujezdcových dveří na B sloupku strčíš smotanej papírek, nebo něco podobnýho do pojistky v konzoli zámku tak aby cvakla. auto si bude myslet, že jsou zavřený všechny dveře
- potom máš přístup ke všem pojistkam v aute (můžeš otevřít předtím i kapotu) a můžeš si hrát. je to operace na půl odpoledne.
- dávej si pozor, až budeš sahat do kastlíku, abys necvakl rukou do kontaktu, kterej rozsvicuje světlo v kastlíku. auto se ti probudí a budeš muset zase čekat, než usne (cca 20min).

já postupoval podle tohoto návodu hýr:

http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... -here.html

-------

ty další složitější věci mechošovi šikovnýmu v elektrice, já tu mám někde taky vlákno s podobným problémem, vyřešilo se to někdy minulý týden.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od matiz »

Nevidim v tom prazadny problem, mhoho aut jsem uz s timto problemem delal. Jenze je to vetsinou na dyl, je potreba nejake zazemi a vybaveni. Pokud s tim nemas problem, jsem z opavy. Tim servisem v OV na hovno myslis ktery??? Cartec to zcela jiste nebude 8) Protoze tam by ti to dali dohromady levou zadni, na to vsadim svoje boty. Vsechny.
matrose
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: jak kdy
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od matrose »

Me to delal alternator...bral stavu z baterky i kdyz bylo zamknuty. Nez jsem to zjistil tak jsem koupil novou baterku...dam novou a za dva dny jsem ani neodemkl. Alektrikar to promeril a hned zjistil cerny odber
aDAm_2
Registrovaný
Příspěvky: 553
Registrován: pon 10.03.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od aDAm_2 »

jen tak mimochodem...to není moc ok roztlačovat nové auto s katem....
cajik8
Registrovaný
Příspěvky: 298
Registrován: pon 03.10.2011 00:00
Bydliště: Znojmo-Uherske hradiste

#8 Příspěvek od cajik8 »

Cim to nakonec bylo jestli se muzu zeptat?
Odpovědět