Kluci, mam dotaz ohledne rozvodu na tenhle motor... Meni se s rozvodama i ozubeny kola na vacce, nebo staci pouze rozvodova sada??? A mam jeste jeden problem... Nebezi mi vetrak topeni... Neco, cim bych mel zacit a co zkontrolovat??? Dikes
Můžu se jentak ze zajímavosti zeptat, proč chceš dělat rozvody?
K tomu větráku, kouknul bych na ježka topení, když zadáš do vyhledávání ježek E39, určitě to něco najde, řeší se to často. Nebo nejdřív zkusit, jestli by diagnostika nenapověděla.
jaký máš rok výroby starší e39 měli ještě relé pro větrák. Větrák Přestal běžet jen tak nebo se něco dělalo na autě? Ještě to můžou být uhlíky v motorku
je to jedna z prvních - rok 96... rozvody občas zacvakaj, tak chci mít klid, chci s tim jet v zimě na hory do alp, tak aby mě to nikde nenechalo no a ohledně větráku - prostě přestal běžet, na autě se nic nedělalo... kde toho ježka mam hledat? jestli musim sundat palubku, tak mi cáknou nervy
Sundáš jenom kastlík u spolujezdce je za ním i to relé
tady máš video výměny ježka http://www.youtube.com/watch?v=rB1XMzVtdno než ho budeš bezhlavě měnit tak nejdřív zkus jestli je to opravdu ním nebo je v pytli motor
Najdi si ve wds zapojení konektoru na ježkovi a drátem překlemuj +12v napájení a výstup na motor a ventilátor musí běžet naplno když nepojede víš že je něco špatně u motoru pak musíš sundat horní díl palubovky aby si se dostal k motoru. Důležité je samozřejmě aby +12v bylo na vstupu do ježka. Musíš mít zaplý klimapanel, aby seplo relé
Takže na konektoru u ježka po zapnutí klíčku a klimapanelu pin2 musí být proti pinu 4 +12V. Pokud napětí bude vytáhneš konektor a drátama proklemuješ pin2 s pinem 5 a pin 4 s pinem 1. Pokud ventilátor nepojede je mrtvý