Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 Rozdíl v panelu pro výhřev s kolečkem a tlačítkem ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Aby ten panel fungoval, je potřeba zapojit všechno. Bez připojení ke komunikační sběrnici auta to určite nefunguje. To probliknutí by souhlasilo, jestli si to ještě dobře pamatuju, výhřev se nespustí. Je možné, že i bez připojení teplotních čidel sedadel se to nebude chovat správně.
Jak tady někdo psal,že to musí po 20km vypínat, že to začíná být nepříjemné, tak u mě to jsou tak 4km přes město, než mám prdel fajnově ohřátou. Časově to může být nastejno
Jak tady někdo psal,že to musí po 20km vypínat, že to začíná být nepříjemné, tak u mě to jsou tak 4km přes město, než mám prdel fajnově ohřátou. Časově to může být nastejno

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
A zkoušel si diagnostiku ? Stoupá ti teplota sedačky po zapnutí adekvátně zahřívání pozadí ?
Jestli né tak bych to viděl na chybu v čidle teploty a to by pak mohlo hřát furt naplno, páč si to myslí že je sicna pořád studená.
Jestli teplota stoupá jak má pak bych teprve uvažoval nad chybou v modulu.
A sicny máš 2... dělají to obě ?
Jestli né tak bych to viděl na chybu v čidle teploty a to by pak mohlo hřát furt naplno, páč si to myslí že je sicna pořád studená.
Jestli teplota stoupá jak má pak bych teprve uvažoval nad chybou v modulu.
A sicny máš 2... dělají to obě ?
vsechno co bylo pod sedackou je zapojenywEnC píše:Aby ten panel fungoval, je potřeba zapojit všechno. Bez připojení ke komunikační sběrnici auta to určite nefunguje. To probliknutí by souhlasilo, jestli si to ještě dobře pamatuju, výhřev se nespustí. Je možné, že i bez připojení teplotních čidel sedadel se to nebude chovat správně.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
Podívejte se do toho modulu Heating seats nebo jak to je třeba inpou na chyby, co se tomu nelíbí, jsou tam teploty z čidla v sedadlech, pokud bude sicna hřát a teplota nebude stoupat, tak bude hřát furt na maximum a k omezení nedojde, pořád ještě nevěřím na vadné PWM v panelu.
Samozřejmě pokud má někdo náhradní panel tak prohození je otázka minut a jasno bude po první projížďce.
Samozřejmě pokud má někdo náhradní panel tak prohození je otázka minut a jasno bude po první projížďce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 34
- Registrován: pon 02.12.2013 01:00
Mam poface e39 12/2000, vodicova sedacka je z roku 1996, je pripojena len cez redukciu a zohrieva sa rovnako rychlo ako original spolujazdcova, takze rychlost ohrevu zavisi od riadiacej jednotky, nie od sedadla. Inak sedadlo je pripojene cez nejaku origo redukciu presne na totoElektro píše:Tohle je přesně informace kterou jsem potřeboval znát.Přepínáky pásu jsem také neměnil (pouze jsem přeletoval konektor). Podle diagnostiky je to funkční.DíkyBirkoff píše:Taky jsem měnil sedadla a už několikrátOboje byly poface a šli do předface aut, takže jsem ještě přeletovával konektory z černých na žluté a v obou případech jsem nechával ovládání výhřevu z předface (kolečka) a v obou případech sedadla hřejí, i když mám pocit (pouze subjektivní) že jim to nahřátí trvá o něco déle (ale už to nemám jak změřit).
I předpínáky jsem nechával, a vše v pohodě, jen pro zajímavost.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 18
- Registrován: stř 19.11.2014 01:00
- Bydliště: Havířov