Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 Rozdíl v panelu pro výhřev s kolečkem a tlačítkem ?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Brátn Moderátor »

pokud doděláváte výhřev nezapojujte ho na zapalovač!

stačí si jen najít, která pojistka je originál na výhřev sedaček, potom odstrojit dekl pod kastlíkem a najít správnou pozici a od té natáhnout kabel k tlačítkům a z nich do sedaček, bude to stejné jako originál a bezpečnější
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
Elektro
Registrovaný
Příspěvky: 327
Registrován: úte 30.01.2007 01:00

#22 Příspěvek od Elektro »

i panel s potenciometrem funguje na I. polohu klíčku.Zapalovač je myslím na stálé " +".
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#23 Příspěvek od Birkoff »

Myslím že až poloha 2 klíčku ... i kolečko i tlačítko.
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#24 Příspěvek od rakeesh »

daval jsem ted sedacky z roku 2001 do auta z roku 2002 a vyhrev nefunguje, kdyz zmacknu tlacitko, diody jenom probliknou a nic.. prej se musi pres diag nejak preprogramovat nebo co? umi to nekdo?
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od wEnC »

Aby ten panel fungoval, je potřeba zapojit všechno. Bez připojení ke komunikační sběrnici auta to určite nefunguje. To probliknutí by souhlasilo, jestli si to ještě dobře pamatuju, výhřev se nespustí. Je možné, že i bez připojení teplotních čidel sedadel se to nebude chovat správně.

Jak tady někdo psal,že to musí po 20km vypínat, že to začíná být nepříjemné, tak u mě to jsou tak 4km přes město, než mám prdel fajnově ohřátou. Časově to může být nastejno :)
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#26 Příspěvek od ACDC »

Vstoupím sem s dotazem. Ovl. tlačítky. Sedačka hřeje pořád naplno. Vadný PWM?
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od wEnC »

A zkoušel si diagnostiku ? Stoupá ti teplota sedačky po zapnutí adekvátně zahřívání pozadí ?
Jestli né tak bych to viděl na chybu v čidle teploty a to by pak mohlo hřát furt naplno, páč si to myslí že je sicna pořád studená.
Jestli teplota stoupá jak má pak bych teprve uvažoval nad chybou v modulu.

A sicny máš 2... dělají to obě ?
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha

#28 Příspěvek od rakeesh »

wEnC píše:Aby ten panel fungoval, je potřeba zapojit všechno. Bez připojení ke komunikační sběrnici auta to určite nefunguje. To probliknutí by souhlasilo, jestli si to ještě dobře pamatuju, výhřev se nespustí. Je možné, že i bez připojení teplotních čidel sedadel se to nebude chovat správně.


vsechno co bylo pod sedackou je zapojeny :( nelisej se nejak pred FL a po FL? tlacitkovy jsou obe, s potenciometrem to nebylo.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#29 Příspěvek od ACDC »

Jen řidič.
wEnC
Registrovaný
Příspěvky: 273
Registrován: ned 26.10.2003 00:00
Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od wEnC »

Podívejte se do toho modulu Heating seats nebo jak to je třeba inpou na chyby, co se tomu nelíbí, jsou tam teploty z čidla v sedadlech, pokud bude sicna hřát a teplota nebude stoupat, tak bude hřát furt na maximum a k omezení nedojde, pořád ještě nevěřím na vadné PWM v panelu.
Samozřejmě pokud má někdo náhradní panel tak prohození je otázka minut a jasno bude po první projížďce.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#31 Příspěvek od ACDC »

Do toho modulu jsem se nedostal. Zkusím proměřit tepelné čidlo.
elegant047
Registrovaný
Příspěvky: 34
Registrován: pon 02.12.2013 01:00

#32 Příspěvek od elegant047 »

Elektro píše:
Birkoff píše:Taky jsem měnil sedadla a už několikrát :D Oboje byly poface a šli do předface aut, takže jsem ještě přeletovával konektory z černých na žluté a v obou případech jsem nechával ovládání výhřevu z předface (kolečka) a v obou případech sedadla hřejí, i když mám pocit (pouze subjektivní) že jim to nahřátí trvá o něco déle (ale už to nemám jak změřit).

I předpínáky jsem nechával, a vše v pohodě, jen pro zajímavost.


Tohle je přesně informace kterou jsem potřeboval znát.Přepínáky pásu jsem také neměnil (pouze jsem přeletoval konektor). Podle diagnostiky je to funkční.Díky


Mam poface e39 12/2000, vodicova sedacka je z roku 1996, je pripojena len cez redukciu a zohrieva sa rovnako rychlo ako original spolujazdcova, takze rychlost ohrevu zavisi od riadiacej jednotky, nie od sedadla. Inak sedadlo je pripojene cez nejaku origo redukciu presne na toto 8O
Michaelsson
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 19.11.2014 01:00
Bydliště: Havířov

#33 Příspěvek od Michaelsson »

Mám předFL E39 a u sedačky řidiče hřeje jen podsedák, né záda, jde to nějak odzkoušet, je to napájené společně, nebo samostatně?
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#34 Příspěvek od ACDC »

Společné
Odpovědět