
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 údaje na BC
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Těch 8.0 stupňů Celsia je z čidla v náfuku k PP kolu viz. obrázek níže.

Hodnota ATMP (7.2 Außentemperatur) by měla být totožná, proč ukazuje o 6.5 stupně více si neumím vysvětlit. Pokus se v tom samém menu, bod 7. zobrazit hodnotu KTMP (Kühlmitteltemperatur). Možná se konečně dostaneme k vyřešení té nadspotřeby.

Hodnota ATMP (7.2 Außentemperatur) by měla být totožná, proč ukazuje o 6.5 stupně více si neumím vysvětlit. Pokus se v tom samém menu, bod 7. zobrazit hodnotu KTMP (Kühlmitteltemperatur). Možná se konečně dostaneme k vyřešení té nadspotřeby.
- Přílohy
-
- Popis menu velkého BC
- Test_palubniho_pristroje_DE_velky_1.jpg (93.66 KiB) Zobrazeno 436 x
-
- Čidlo vnější teploty - zapojení
- idlo_teploty_vpravo_1_1.PNG (23.07 KiB) Zobrazeno 436 x
Teplotu vody jsem kontroloval. Když se jede, tak je tam kolem 80 a když popojíždím, tak kolem 85 až 90. I ta spotřeba v bodě 5 ukazuje jinak. Je tam kolem 10l a na velkým BC je kolem 12l. To auto je samá záhada. Pokaždý když je auto studený, tak jede i brzdí líp. Auto okamžitě reaguje na plyn a brzda je úplně nahoře a hned brzdí. Jak se to víc ohřejeme, tak má brzda o hodně delší krok a auto je línější.
Ta spotřeba taky ukazuje rozdílně.


Ta spotřeba taky ukazuje rozdílně.

