Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
chyba pri diagnostice 5651 v novejsi sw jednotky 1613 E39
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Pravděpodobně se jednalo o tuto hlášku:
ECU: DDE40KW0
5651 Rough idle speed controller
Error registration 0x1613
Error Code
16 13 28 01 74 01 19 7A 1D 77 54 DE 00 00 00 00
V hlášce se sice píše o "hrubém volnoběhu", ale podstata problému je jeden nebo více vadných vstřikovačů. Řídící jednotka motoru snaží o co nejhladší chod na volnoběh a k tomu používá tzv. korekce vstřikovaného množství. A pokud se mu to kvůli některému vstřikovači už nedaří, vygeneruje se výše uvedené hláška. Jenže toto Ti měl vysvětlit ten, co Ti tu diagnostiku provedl.
Tento problém je na BMW klubu popsán dostatečně, poprvé jsem to na jiném motoru popsal zde http://www.bmwklub.sk/bmw3-e46/e46-320d ... 39288.html . A potom si přečti celé toto vlákno http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0 . Potom si udělej (nebo nech udělat) tzv. flaštičkový test a s vadnými vstřikovači se dostav do BOSCHe. Pokud si to téma přečteš důkladně, pochopíš, že nejlepší je vyndat a zrepasovat všechny vstřikovače. Pravděpodobně se po cestě budeš muset zastavit v bance.
ECU: DDE40KW0
5651 Rough idle speed controller
Error registration 0x1613
Error Code
16 13 28 01 74 01 19 7A 1D 77 54 DE 00 00 00 00
V hlášce se sice píše o "hrubém volnoběhu", ale podstata problému je jeden nebo více vadných vstřikovačů. Řídící jednotka motoru snaží o co nejhladší chod na volnoběh a k tomu používá tzv. korekce vstřikovaného množství. A pokud se mu to kvůli některému vstřikovači už nedaří, vygeneruje se výše uvedené hláška. Jenže toto Ti měl vysvětlit ten, co Ti tu diagnostiku provedl.
Tento problém je na BMW klubu popsán dostatečně, poprvé jsem to na jiném motoru popsal zde http://www.bmwklub.sk/bmw3-e46/e46-320d ... 39288.html . A potom si přečti celé toto vlákno http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... sc&start=0 . Potom si udělej (nebo nech udělat) tzv. flaštičkový test a s vadnými vstřikovači se dostav do BOSCHe. Pokud si to téma přečteš důkladně, pochopíš, že nejlepší je vyndat a zrepasovat všechny vstřikovače. Pravděpodobně se po cestě budeš muset zastavit v bance.

Udelam jeste jednou diagnostiku zjistim korekce a ktery vstrik je spatnej nebo horsi a necham ho repasovat nebo novej. Hodne lidi dalo repas jen treba 2 vstriku a pohoda. Jo a cena auta asi tezko ja muzu mit novej od 5-6 tisic/ks bosch !
Auto normalne jezdi bez problemu bez skubani atd takze spousta lidi mi rikalo neresit.
Auto normalne jezdi bez problemu bez skubani atd takze spousta lidi mi rikalo neresit.