Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

e39 netopí-vůbec

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko

#21 Příspěvek od ACDC »

Jsou to dva válečky, pod nimi čerpadlo. Bacha, bez napětí jsou otevřeny!
Asmodeus
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 24.01.2010 01:00
Bydliště: Kopřivnice

#22 Příspěvek od Asmodeus »

Když to tak čtu - píšete, že se mi neotevírá okruh k řidiči. Mi to ale za jízdy v otáčkách topí, takže ten okruh být otevřený musí, ne? Může mi to někdo vysvětlit podrobněji?
Díky.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#23 Příspěvek od Foldas »

Ventil je zasraný a proto má menší průtok. jakmile zvedneš otáčky začne vodní pumpa víc honit vodu a protlačí vodu do výměníku
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#24 Příspěvek od Birkoff »

Nebo pomocné čerpadýlko. Vrtulka je unášená jen přes magnet, takže čerpadlo může být zaseklé a vodní pumpa přetlačí vodu. Když vypneš ohřátej motor a zmáčneš tlačítko REST (předface E39) tak by auto mělo topit. Pokud ti během chvíle (řádově do minuty) fouká studenej vzduch tak je to pomocné čerpadlo (je pod těma ventilama).
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#25 Příspěvek od Foldas »

Všechny e39 nemají ventily s čerpadlem
Asmodeus
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: ned 24.01.2010 01:00
Bydliště: Kopřivnice

#26 Příspěvek od Asmodeus »

Díky, kluci! :wink: A ventil se dá vyčistit nebo musím shánět nový? :wink:
bmwe36fans
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#27 Příspěvek od bmwe36fans »

tak ježek došel dostal jsem se k němu ale nemužu ho vytahnout je tam naká pacička nebo něco? nebo jak ho vytahujete vy? at dělam co dělam zaboha nejde ven a navic je na něm přilepeny cosi oranžovým lepidlem tak nevim jestli to tam nedrží skrz to lepidlo? je tam nahovno přistup tak co to vzit kleštěma v nejhoršim?
bmwe36fans
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: ned 11.08.2013 00:00

#28 Příspěvek od bmwe36fans »

Tak ježek vyměněn odvzušněno a topí krásně co mě ale zas trápí panel digiklimy když k němu dam hlavu tak slyšim šumění a cvakání-něco ztoho bere proud myslel jsem že to je vadnym ježkem ale po výměně to dělá to samý stim rozdílem že předtím netopilo ted topí krásně ale pořád bere proud do rána baterka mrtvá tak to vždycky odpojím,myslíte že muže brat proud ten samotným panelem digiklimy? Může ten sám osobě být vadný a brát proud? když ho odpojím tak to nic nežere.
leon46
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: čtv 23.05.2013 00:00
Bydliště: Zlín

#29 Příspěvek od leon46 »

kuci, teď jsem s autem 2 dny nejezdil. Dnes máme -8C, tak to jdu projet a zjistím, že nefouká ventilátor topení do kabiny.. I když dám naplno otáčky, tak nic.. Ale když zapnu jen ofuk okna, tak začne ventilátor valit naplno.. Motor má sice po 20 km 50C, ale dva dny zpátky všechno fungovalo.

e92
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od mika_hakkinen »

Zkus vymenit jezka (regulator otacek). Diagnostika IHKA taky neco napovi.
Odpovědět