Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
BMWALPINE
Registrovaný
Příspěvky: 805 Registrován: pát 22.04.2011 00:00
#1
Příspěvek
od BMWALPINE » sob 03.01.2015 17:02
Chci se zeptat můžu nechat vzásuvce transmitter nebo tu musím vždy vytáhnout, když auto bude stát?
starML
Člen Klubu
Příspěvky: 2453 Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od starML » sob 03.01.2015 18:05
Zásuvka pro zapalovač je pod proudem pouze při zapnutém zapalovaní. Po vypnutí zapalování zůstává pod proudem ještě 15-17 minut, dokud auto neusne => např. u automatu zhasne žlutá dioda. V garáži to určitě nevadí, ale při parkování venku bych v autě nenechal ani krabičku od cigaret => nikdy nevíš, co kterou smažku naláká.
BMWALPINE
Registrovaný
Příspěvky: 805 Registrován: pát 22.04.2011 00:00
#3
Příspěvek
od BMWALPINE » sob 03.01.2015 18:14
Já to risknu
Takže to vadit ničemu nebude?
starML
Člen Klubu
Příspěvky: 2453 Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od starML » sob 03.01.2015 21:15
Kvůli připojenému a momentálně nic nepřehrávajícímu TM se Ti baterka určitě nevybije - to jsi chtěl slyšet
NE, žádný problém nebude.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661 Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
#5
Příspěvek
od ACDC » sob 03.01.2015 21:38
Já ji teda mám pod napětím furt. Díky bohu
starML
Člen Klubu
Příspěvky: 2453 Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od starML » sob 03.01.2015 22:07
.. 15-17 minut po zamknutí auta = v pohodě, ale "skrytý" mobil Ti to v autě určitě nikdy nenabije.
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661 Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
#7
Příspěvek
od ACDC » sob 03.01.2015 22:08
Trvale pod napětím
Michal-E39
Registrovaný
Příspěvky: 237 Registrován: úte 13.08.2013 00:00
#8
Příspěvek
od Michal-E39 » sob 03.01.2015 23:52
Je v tomto nějaký rozdíl mezi zásuvkou u řidiče a origo zásuvkou v kufru? (v případě E39/2)
starML
Člen Klubu
Příspěvky: 2453 Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od starML » sob 03.01.2015 23:59
Nemohu potvrdit ani negovat - vyzkoušej to a napiš nám to
sem . Já už e39 2 roky nemám a všechno si napamatuji. Toto fórum je i o výměně zkušeností.
stawros
Registrovaný
Příspěvky: 127 Registrován: čtv 31.01.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od stawros » ned 04.01.2015 10:08
Ja mel teda v e39 02 zasuvku trvale pod proudem... (Mam to tak i u x5 05) ale e60 uz vypina vsechny zasuvky hned..:-/
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949 Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald
#11
Příspěvek
od mi00wa » ned 04.01.2015 13:30
Zásuvky na e60 půjdou pokud běží motor nebo klíček v poloze zapalováni.
Škoda no, aspoň v první poloze by to mohlo fungovat.
Ale jistota je jistota, kdyby někdo zapomněl něco v zásuvce.
Michal-E39
Registrovaný
Příspěvky: 237 Registrován: úte 13.08.2013 00:00
#12
Příspěvek
od Michal-E39 » ned 04.01.2015 16:18
Tak jsem si to změřil. E39/2 po 3/4 hodině zásuvka u řidiče i v kufru pořád pod napětím.