Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

znáte někdo tuto M5?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
vlkodav
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 06.01.2009 01:00

#1 Příspěvek od vlkodav »

Zdravím Vás a prosím o pomoc, znáte někdo tuto M5, mám možnost jí koupit a pán mi tvrdí, že udajně má být měněný před 51tis motor i prevodovka v BMW.
Přílohy
es1-bmw-m5.jpg
es1-bmw-m5.jpg (95.31 KiB) Zobrazeno 1506 x
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#2 Příspěvek od sonyk02 »

Není nic jednodušího než si podle VIN zjistit u BMW nebo patřičného servisu všechny záznamy o tom autě, určitě to musí být někde zapsané.
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#3 Příspěvek od empeel »

Vlkodav: to auto je i tady v inzerci, víš to? Je to český původ, takže fakt by měla být historie rozumně dohledatelná...
Specifika M5 znáš? Servisní náklady...??
vlkodav
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 06.01.2009 01:00

#4 Příspěvek od vlkodav »

když nejsem majitel tak mě nic k autu v BMW rict nechtějí.
Jedině osobně a s velkým techničákem.
Nikdy jsem M5 neměl.
Ta cena je zajímavá ne?
Uživatelský avatar
sonyk02
Registrovaný
Příspěvky: 486
Registrován: stř 16.11.2011 01:00
Bydliště: Vysočina

#5 Příspěvek od sonyk02 »

přesně jak píše empeel , jestli nevíš do čeho deš - koupě M5 E60 , tak si o tom něco zjisti co to obnáší, koupí auta to nekončí, provoz toho auta je značně nákladný, benzin je možná to nejméně nákladné na tom autě. provoz M5 je asi 2x - 3x dražší než u běžné E60ky a i ta je celkem dražší v servisu některých věcech než bežná auta typu Golf, Octa atd...
vlkodav
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 06.01.2009 01:00

#6 Příspěvek od vlkodav »

už jsem měl dve 530d e60 a o M5 něco málo zjištěné mám, je mi jasné že servis je minimalně 2x nakladnější než klasická e60.

mě ted hlavně jde o zjištění servisní historie
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#7 Příspěvek od Meda »

To auto bylo pred rokem, nebo dvema na prodej za celkem hezky penize s tim, ze uz tam ten motor byl meneny, presna cisla ti nereknu, uz je to dlouho, ale tak nejak plus minus mi to sedi, uz tenkrat jsem po ni koukal, jedine co, tak ma hodne najeto, ale budou to dalnicni kilometry, takze ve vysledku muze vypadat lepe nez M5 se 100t km z mesta.. Pokud si dobre pamatuju, melo to byt servisovano v Renocaru a je fakt, ze me v Praze nechteli rict nic k me M5, ktera jezdila leta do Renocaru v Brne..
vlkodav
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 06.01.2009 01:00

#8 Příspěvek od vlkodav »

jo servis Renocar a Autec.
A nevíš za kolik se prodavala před tím rokem???

Já bych klidně i za zjištění info z BMW zaplatil, ale...
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#9 Příspěvek od empeel »

Heleď to zjištování historie auta v servise vždycky normálně fungovalo. Sám jsem si to párkrát zjišťoval a vždycky mi to nějak pomohlo a napovědělo. Jestli ti to nechtějí sdělit, tak i to by mohlo něco znamenat. Ale jestli máš o auto fakt zájem, tak si nech vyjet Cebii, třeba ti to napoví, mužeš se tam dozvědět i něco o velkých opravách atd.
A pak bych se třeba spojil s majitelem ať ti tu historii nechá vyjet on, když by to jinak nešlo...
vlkodav
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 06.01.2009 01:00

#10 Příspěvek od vlkodav »

vážne, nesdělí.. volal jsem do Renocaru v Praze i Brně a pořád stejná písnička... musím osobně s velkým techničákem.
Nemáte někdo známeho v BMW, že by to vytáhnul?
Quido
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: pát 05.04.2013 00:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od Quido »

Pokud Renocar, tak mám u tří aut vyzkoušený postup:

Na adresu lenka.kolarikova@renocar.cz jsem napsal:

Dobrý den paní Kolaříková,
Na základě našeho rozhovoru Vás laskavě prosím o prověření výbavy a servisní historie vozu. Kopii velkého technického průkazu posílám v příloze.

..pozdrav, podpis.

Kopie TP byla jedinou věcí, kterou po mě chtěli. A do druhého dne jsem měl záznamy z Brna i z Prahy.
I u ostatních mně to fungovalo (Bychl, Invelt a i BMW ČR).

Pokud by s tím dělali ofuky, tak by to vážně mohlo něco znamenat..
Pazdi
Registrovaný
Příspěvky: 1513
Registrován: stř 14.03.2007 01:00
Bydliště: Olomouc - Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Pazdi »

vždyť to není auto za pár kaček - domluv se s majitelem, ať tam zajede s tebou a nech si to vyjet s ním, stejně to budeš někde chtít zvednout, zkouknout - pochybuju, že to budeš kupovat na parkovišti u benzínky - uvidíš, jak moc se bude majitel cukat, pokud se s ním budeš chtít domluvit na vyjetí servisní historie a případně prohlídku rovnou v BMW...
lukas535d
Registrovaný
Příspěvky: 204
Registrován: sob 20.12.2014 01:00
Bydliště: Olomoucko

#13 Příspěvek od lukas535d »

Ja kdyz jsem hledal e61 nez jsem koupil a kdyz jsem si nejakou vyhledl,zjistil si vin, tak jsem vzdy volal do dvou nezavisle na sobe servisu BMW a podle vin mi vzdy vsechno k autu rekli i po telefonu bez jakychkoliv problemu a to v Horimex a Cartec v Olomouci zadarmo.
vlkodav
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 06.01.2009 01:00

#14 Příspěvek od vlkodav »

asi není moc reálné, aby m5, ktérá má vic jak 330tis měla původní motor a nebo převodovku.
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#15 Příspěvek od Meda »

Tak mozne to urcite je, toci se mi tu E39 M5 a jedna behala v pohode do 440t km kdy praskla hlava a majitel misto jeji opravy jezdil dokud se nerozpadl pistni krouzek, nicmene E60 uz takovy drzak neni, ne, ze by to ten motor nebyl schopny vydrzet, ale kdyz vidim, ze vetsina V10 se stihala menit jeste na zaruku vcetne prevodovky..

Nicmene uz tenkrat pri prodeji bylo psano, ze je vymeneny motor a mela najeto tusim 280t km, ale jak jsem psal vyse, uz je to dost dlouho a presne si to nepamatuju..
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#16 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

vlkodav píše:asi není moc reálné, aby m5, ktérá má vic jak 330tis měla původní motor a nebo převodovku.
Přesně tak tyhle závodní motory šly do kytek už tak v polovině životnosti vašich benzínových šestiválů (z podstaty účelu) .. V8 jsou ještě větší držáky včetně S62 ten taky vydrží víc než tenhle desetivál vyhnanej na nesmyslný výkony. To se pak není čemu divit, to samý bohužel převodovka i samosvor.

Citace od Hanz:
"Provozní náklady podobně jako u e39 nejsou pro slabé nátury (2lamelová spojka co 80tis km cca 70tis Kč)"
vlkodav
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 06.01.2009 01:00

#17 Příspěvek od vlkodav »

Tak zjištěno, servis v BMW do 74tis rok 07/2007 a tam se dělalo něco s převodovkou a pak servis až v roce 04/2012 na 280tis a to jen běžný servis olej atd..
vlkodav
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 06.01.2009 01:00

#18 Příspěvek od vlkodav »

tak jestli se na tom aute něco dělalo s motorem atd, tak někde v neautorizovanem servisu a nebo tak něco....
lukas535d
Registrovaný
Příspěvky: 204
Registrován: sob 20.12.2014 01:00
Bydliště: Olomoucko

#19 Příspěvek od lukas535d »

Kde a jak se ti to tedy podarilo zjistit???
vlkodav
Registrovaný
Příspěvky: 13
Registrován: úte 06.01.2009 01:00

#20 Příspěvek od vlkodav »

přes jednoho velice ochotného pána, který asi dělá v BMW (nabídnul se mi tu na fóru) a pak i přes pana
BÖNISCHe JOSEFa, který má servis v Martinicích a specializuje se na BMW.
takže to mám ze dvou zdroju a úplně schodné informace.
Odpovědět