Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
znáte někdo tuto M5?
přesně jak píše empeel , jestli nevíš do čeho deš - koupě M5 E60 , tak si o tom něco zjisti co to obnáší, koupí auta to nekončí, provoz toho auta je značně nákladný, benzin je možná to nejméně nákladné na tom autě. provoz M5 je asi 2x - 3x dražší než u běžné E60ky a i ta je celkem dražší v servisu některých věcech než bežná auta typu Golf, Octa atd...
To auto bylo pred rokem, nebo dvema na prodej za celkem hezky penize s tim, ze uz tam ten motor byl meneny, presna cisla ti nereknu, uz je to dlouho, ale tak nejak plus minus mi to sedi, uz tenkrat jsem po ni koukal, jedine co, tak ma hodne najeto, ale budou to dalnicni kilometry, takze ve vysledku muze vypadat lepe nez M5 se 100t km z mesta.. Pokud si dobre pamatuju, melo to byt servisovano v Renocaru a je fakt, ze me v Praze nechteli rict nic k me M5, ktera jezdila leta do Renocaru v Brne..
Heleď to zjištování historie auta v servise vždycky normálně fungovalo. Sám jsem si to párkrát zjišťoval a vždycky mi to nějak pomohlo a napovědělo. Jestli ti to nechtějí sdělit, tak i to by mohlo něco znamenat. Ale jestli máš o auto fakt zájem, tak si nech vyjet Cebii, třeba ti to napoví, mužeš se tam dozvědět i něco o velkých opravách atd.
A pak bych se třeba spojil s majitelem ať ti tu historii nechá vyjet on, když by to jinak nešlo...
A pak bych se třeba spojil s majitelem ať ti tu historii nechá vyjet on, když by to jinak nešlo...
Pokud Renocar, tak mám u tří aut vyzkoušený postup:
Na adresu lenka.kolarikova@renocar.cz jsem napsal:
Dobrý den paní Kolaříková,
Na základě našeho rozhovoru Vás laskavě prosím o prověření výbavy a servisní historie vozu. Kopii velkého technického průkazu posílám v příloze.
..pozdrav, podpis.
Kopie TP byla jedinou věcí, kterou po mě chtěli. A do druhého dne jsem měl záznamy z Brna i z Prahy.
I u ostatních mně to fungovalo (Bychl, Invelt a i BMW ČR).
Pokud by s tím dělali ofuky, tak by to vážně mohlo něco znamenat..
Na adresu lenka.kolarikova@renocar.cz jsem napsal:
Dobrý den paní Kolaříková,
Na základě našeho rozhovoru Vás laskavě prosím o prověření výbavy a servisní historie vozu. Kopii velkého technického průkazu posílám v příloze.
..pozdrav, podpis.
Kopie TP byla jedinou věcí, kterou po mě chtěli. A do druhého dne jsem měl záznamy z Brna i z Prahy.
I u ostatních mně to fungovalo (Bychl, Invelt a i BMW ČR).
Pokud by s tím dělali ofuky, tak by to vážně mohlo něco znamenat..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1513
- Registrován: stř 14.03.2007 01:00
- Bydliště: Olomouc - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
vždyť to není auto za pár kaček - domluv se s majitelem, ať tam zajede s tebou a nech si to vyjet s ním, stejně to budeš někde chtít zvednout, zkouknout - pochybuju, že to budeš kupovat na parkovišti u benzínky - uvidíš, jak moc se bude majitel cukat, pokud se s ním budeš chtít domluvit na vyjetí servisní historie a případně prohlídku rovnou v BMW...
Tak mozne to urcite je, toci se mi tu E39 M5 a jedna behala v pohode do 440t km kdy praskla hlava a majitel misto jeji opravy jezdil dokud se nerozpadl pistni krouzek, nicmene E60 uz takovy drzak neni, ne, ze by to ten motor nebyl schopny vydrzet, ale kdyz vidim, ze vetsina V10 se stihala menit jeste na zaruku vcetne prevodovky..
Nicmene uz tenkrat pri prodeji bylo psano, ze je vymeneny motor a mela najeto tusim 280t km, ale jak jsem psal vyse, uz je to dost dlouho a presne si to nepamatuju..
Nicmene uz tenkrat pri prodeji bylo psano, ze je vymeneny motor a mela najeto tusim 280t km, ale jak jsem psal vyse, uz je to dost dlouho a presne si to nepamatuju..
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Přesně tak tyhle závodní motory šly do kytek už tak v polovině životnosti vašich benzínových šestiválů (z podstaty účelu) .. V8 jsou ještě větší držáky včetně S62 ten taky vydrží víc než tenhle desetivál vyhnanej na nesmyslný výkony. To se pak není čemu divit, to samý bohužel převodovka i samosvor.vlkodav píše:asi není moc reálné, aby m5, ktérá má vic jak 330tis měla původní motor a nebo převodovku.
Citace od Hanz:
"Provozní náklady podobně jako u e39 nejsou pro slabé nátury (2lamelová spojka co 80tis km cca 70tis Kč)"