Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 - a zase ty sterace - spatne stirani
Já to vyřešil tak, že jsem koupil jen gumičky v mototechne za 2ks za 40kč a nasadil na původní stěrace. Nemůžu si vynachválit. Už při kupování bylo poznat že nejsou staré, byli krásně měkké a ohebné. Stírají suprově a když po zimě zase odejdou jakože jo, tak koupím zase jen gumičky. Výměna otázka 15minut. A ta cena . 

Zdar chlapi, taky to řeším a nevím, jaké tam dát, raději mám FLATy, mám s nimi výborné zkušenosti z předchozích aut, ale tady ten jedinečný system uchycení u E39 mě zaskočil a taky jsem jen koupil nové gumičky, ale moc dlouho to nevydrželo, takže přemýšlím o těchto: http://auto.aukro.cz/sterace-sterac-aer ... 46849.html vypadá to, že by tam měli jít, spíš mě zajímá to, že jsou to super Polské sračky, zřejmě z Chíny, ale tam se dnes dělá všechno, řekl bych, že i ty BOSHe. Máte s tím někdo nějakou zkušenost??? Díky.
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
co takhle pořádně umýt okno, natřít ho přípravkem ''tekuté stěrače'' a rozleštit... tak to praktikuju já, stírat moc nemusím, voda stéká při jízdě sama, okno je hladší a stěrače po nich jezdí líp, nedrží se na nich tolik bordel... žádnej hluk a když setřu tak paráda, a mám stěrači z marketu... cca 1x měsíčně to zase natřu tím přípravkem a nemám problém... dělal sem to u Mondea, dělám to i teď u E39 a nemůžu si stěžovat
používám přípravek za 100kč... ale až ho spotřebuju koupím http://www.detailingpro.cz/exterier-a-m ... ro-flyby30
používám přípravek za 100kč... ale až ho spotřebuju koupím http://www.detailingpro.cz/exterier-a-m ... ro-flyby30
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
ahoj, měl jsem stejnej problem. dal sjem nový boshe a asi rok to možná vydrželo a pak zase na pikaču. tak ted jsem vyměnil jen gumičky a zas je pokoj, ale myslím že to zas bude jen na chvíli. a myslím si, že je to tím, že to čelní sklo starý skoro 17let už to má prostě za sebou no. takže možná ještě zkusím ty tekutý stěrače, ale spíš už pomalu plánuju výměnu čelního skla. i bauset už to má dost za sebou - celej se drolí tak chcí všecko vyměnit dřív, než bude rám okna třeba pohnitej jak pod ten bauset ted zatíká....takže tak
Ahoj to co tu popisujes sem resil minuly tyden na svem e39 525tds - ne ze by mi to spatne stiralo ,nenechavalo mi to ani fasky jak rikas ale ve vyssi rychlosti vydaval sterac na ridicove strane neprijemne zvuky-na vine bylo ulozeni na kterem se to pootaci po rozebrani a vyndani z auta se zistil ze to chodi velmi tezko a v dusledku toho je rozsypany i kloub ,ktery spouje tahlo 15na tom obrazku vys s pakou co prez to zatuhle uozeni krouti steracem,misto rozsypaneho koubu jsem pouzil kulickovy kloub -jedna se o kulicku s 8mm dirou ulozenou v bronzovem obale s osazenim ktere je zamacknute v gumovem krouzku cely tento kulovy kloub pochazi z razeni vysokozdvizneho voziku stoji 68kc a je bez uprav na 100%pasujici do otvoru v tom tahle 15 dale jsem vymyl zadreny ulozeni a namazal vodni vazelinou jeste sem nahoru pod rameno daval nove gufero -original je tam jen jakasi prachovka problemy se tim vyresily,ale pro jistotu sem vymyl a namazal i druhy sterac.
To ze se gumicky maji umyvat a to dukladne mi popisoval jiz muj vlasni deda ktery je okenou cistil na svem spartaku davno pred tim nez mel muj otec ridicak -potazmo drive nez sem se narodil, vzdycky kdyz sem jako decko asistoval pri myti spartaka postavil me deda na kapotu -tehdy hauptna udrzela i dospeleho nosorozce takze i 25kg tezkeho klucinu ,abych gumicky vyumyval-nikdy by me nenapadlo ze to nekdo povazue za novinku-jelikoz gumicky vesele delji muziku i po nasriku auta voskem v mycce -jiste ze ne hned ale po stuhnuti vosku co na nich ulpel
To ze se gumicky maji umyvat a to dukladne mi popisoval jiz muj vlasni deda ktery je okenou cistil na svem spartaku davno pred tim nez mel muj otec ridicak -potazmo drive nez sem se narodil, vzdycky kdyz sem jako decko asistoval pri myti spartaka postavil me deda na kapotu -tehdy hauptna udrzela i dospeleho nosorozce takze i 25kg tezkeho klucinu ,abych gumicky vyumyval-nikdy by me nenapadlo ze to nekdo povazue za novinku-jelikoz gumicky vesele delji muziku i po nasriku auta voskem v mycce -jiste ze ne hned ale po stuhnuti vosku co na nich ulpel
Tohle jste už někdo řešil ?
https://www.youtube.com/watch?v=AzOiJpeb3QI
Jo tich na prase matiček si nevšímejte. Jednoho krásného dne jsem si udělal výlet z Prahy do Kroměříže. Někdo nemohl přenést přes hrb pražský bmw, tak mi vytunil stěrače. Tohle byla nouzovka na cestu domu, ale stírají tak perfektně že jsem je tam nechal

https://www.youtube.com/watch?v=AzOiJpeb3QI
Jo tich na prase matiček si nevšímejte. Jednoho krásného dne jsem si udělal výlet z Prahy do Kroměříže. Někdo nemohl přenést přes hrb pražský bmw, tak mi vytunil stěrače. Tohle byla nouzovka na cestu domu, ale stírají tak perfektně že jsem je tam nechal

Ja jsem mel okno na svoji e39 uz dost poskrabany od steracu, prachu, atd. Kdyz svitilo slunce, tak to bylo dost videt - tisice vlasovejch skrabanecku ve smeru jak stiraji sterace..
Jednou uz me to tolik nastavalo, ze jsem si koupil brusnou pastu na skla od Sonaxu, a cele sklo jsem poctive vybrousil/rozlestil.
Sklo ted sice neni poskrabany, ale myslim, ze od te doby se to vrzani a preskakovani steracu hodne zhorsilo. Resp. si nevzpominam, ze bych nekdy predtim resil to, ze sterace knikaj..
Zkusim jeste zkontrolovat mechaniku a osetrit ho chemii, jak tu pisete, ale myslim ze jsem ho tim lestenim dojebal.. :-/
Jednou uz me to tolik nastavalo, ze jsem si koupil brusnou pastu na skla od Sonaxu, a cele sklo jsem poctive vybrousil/rozlestil.
Sklo ted sice neni poskrabany, ale myslim, ze od te doby se to vrzani a preskakovani steracu hodne zhorsilo. Resp. si nevzpominam, ze bych nekdy predtim resil to, ze sterace knikaj..
Zkusim jeste zkontrolovat mechaniku a osetrit ho chemii, jak tu pisete, ale myslim ze jsem ho tim lestenim dojebal.. :-/
jo já, už jsem to tu někde psal , vyndal jsem mechanizmus, rozebral ,vyměnil co bylo špatny - futra a hlavně všecky ty kloubky , ono to má na těch táhlech takovej pseudo- kulovej čep a ten je ventř plastovej v ocelové misce , když se to neudržuje tak se to vydře,vyklepe a pak ti to začne dělat co to to dělá době , dobry je vyměnit i gumovy uložení co drží motor stěračů v tom duralovym fundamentu , to co ti to dělá je pravděpodobně předsmrtelnej stav , zachvilku ti začnou ty táhla vypadávat z těch kloubků uvidíš že to tak bude - buďto komplet novej mechanizmus z jinyhou auta no nevím - to je sázka do loterie muže to bejt lepší jen o malinko a může se to projevit za chvilku stejně a nebo ho vyndat vyčistit opravit a vytunit - tak aby se to už nemohlo nikdy státBatler píše:Tohle jste už někdo řešil ?![]()
https://www.youtube.com/watch?v=AzOiJpeb3QI
Jo tich na prase matiček si nevšímejte. Jednoho krásného dne jsem si udělal výlet z Prahy do Kroměříže. Někdo nemohl přenést přes hrb pražský bmw, tak mi vytunil stěrače. Tohle byla nouzovka na cestu domu, ale stírají tak perfektně že jsem je tam nechal
- tak dneska sem dostal do rukou trošku jinej model stěračů než mám já ,v mojí e39 - tenhle měl pod stěračem na levé straně(u řidiče) tu kostičku - taková vroubkovaná hloupost , která má v sobě konickou dířu pro konusovej tisíci hran - z vrchu je vroubkovaná a na ní dosedá ramínko stěrače ktery je ze spodu rovněž vroubkovany a má oválnou díru , proto aby se tím dalo pohybovat a zvyšovat a snižovat tak přítlak na sklo - takže ano ladit to de a pomerně snadno , chce to pravděpodobně to co sem udělal já , vzít si kybl s vodou , clin s alkoholem a umejt čelní sklo , pak to houbou zvrchu namáčet a pustit si stěrače a dycky dole přitáhnout nebo povolit - mě to teda začalo popiskávat až když sem to dal do te polohy kde to nejvíc přitlačovalo na doraz jinač to nedělalo nic otázkou je co by to dělalo ve vyšší rychlosti , ale stírálo to krásně už od toho nejnižšího přítlaku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 26.06.2016 00:00
teď jsem dvakrát po sobě měnil gumičky na stěračích a už mě to nebaví, objednávám ty flaty a pak dám vědět, jak to fachčí. U těch gumiček se mi stávalo, že na sluníčku se guma přilepila ke sklu a utrhnul se celý břit stěrače. Teď podruhý se stalo něco podobnýho, ale jenom se natrhla hrana břitu, výsledek je ale podobný, stírá to naprd
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Flat stěrače používám na Fordu. Vydržej rok, maximálně dva stejně jako gumičky. Jediný rozdíl je v situaci, kdy mokrá ramínka za jízdy zamrznou - to se klasický ramínka v kloubech přestanou hejbat, zatímco flaty jsou pořád pružné a ohybají se ke tvaru skla.
Jelikož přínos je malý, na BMW jen měním gumičky.
Protože stěrače používám jen ke stírání, ne k čištění zasraného okna - k tomu je houbička na tyči na nejbližší benzínce, tak je hned neservu a 2 roky tak nějak vydržej. Alespoň tedy origo gumičky za pálku, což je pořád výrazně méně než za nejlevnější komplet rameno.
Jelikož přínos je malý, na BMW jen měním gumičky.
Protože stěrače používám jen ke stírání, ne k čištění zasraného okna - k tomu je houbička na tyči na nejbližší benzínce, tak je hned neservu a 2 roky tak nějak vydržej. Alespoň tedy origo gumičky za pálku, což je pořád výrazně méně než za nejlevnější komplet rameno.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 10
- Registrován: ned 26.06.2016 00:00
Re: E39 - a zase ty sterace - spatne stirani
tak ty flaty nejsou špatný, vypadaj cool, ale problém je akorát, že ten u řidiče, se na sušším skle jakoby zakusuje a naráží plastem do skla. Když je sklo mokrý tak úplně v pohodě