Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw 540i
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Cena nějaká lákavá, ale asi odpovídá ročníku vs. nájezdu vs. motorizaci. Naštěstí ve prospěch u V8 ty Km nemusí nic znamenat. Následné investice do omlazení určitých součástek už však bude vyžadovat. Světla bych řekl jsou předělaný na FL, zadní bílé lampy ke stříbrné metle řekněme celkem OK..
Ale co je tam za offroad podvozek pro východní země to nevím.
To chce projet zda není na taký výkon moc uhoupaný.
Ale co je tam za offroad podvozek pro východní země to nevím.

To chce projet zda není na taký výkon moc uhoupaný.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Nebudu komentovat vzhled. Pokud jde o techniku tak motor těch 300tis zvládne v pohodě za podmínky, že dostával to co měl. Sám mám ten samý (M62 bezvanos) se 400tis. Ty km nalítal převážně v DE na dálnici a olej byl měněn 3x ročně po 12 tis. Zastavil bych se u toho automatu. Tam by mohl být problém. Určitě by si zasloužil pravidelné výměny oleje a to nejmíň 2x (doteď). Co se týče ostatního (brzdy, nápravy, tlumiče) je to "spotřebák" a hodně záleží na zacházení, ale není to nic neřešitelnýho. Takže za mně, současný stav a servisní historie.
No toho automatu bych se taky bál asi nejvíc, jelikož sem to nikdy neměl tak ani nevím jestli by mě to bavilo... Vzhled mi nepřijde tak hroznej až na ty zadní světla a vybledlej znáček m, samozřejmě by tomu m paket slušel víc, ale to se dá napravit
. A co se Vám zdá divný na tom podvozku? Myslíš že to není origo? Já to moc nepoznám jelikož mám svoji 528i docela dost sníženou tak mi přijde všechno hodně vysoký
, ale zase by to byla vítaná změna nezastavovat na každým retardéru 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv 26.03.2015 01:00
Dobrý den už delší dobu mám 540i rok 96 a poslední dobou se mi zdá že mi mizí benzín. Natankoval jsem 20 litrů dojel 50 km natankoval 7 litrů a popojel po městě o 7 km a benzín nikde. Vím že nikde neteče. Akorát blbne plovák a palubní počítač taky z 8 dojezdu se během vteřiny stane 80. Nemáte někdo řešení prosím nebaví mě už vozit kanistr v kufru 

že by real spotřeba V8?
ne ted vážně: taky jsem řešil něco podobného. měl jsem polámaný jeden plovák. splašil jsem druhý. do dvou týdnů prasknul taky. přestal jsem to řešit. prostě vím že za jízdy mi to ukazuje víc než kolik tam je a až jak je nádrž prázdnější, tak se najednou jakoby benal ztratí, protože se to dorovná.
štve mě to, ale už jsem se s tím naučil žít. plovák samotný nový se myslím sehnat nedá....

ne ted vážně: taky jsem řešil něco podobného. měl jsem polámaný jeden plovák. splašil jsem druhý. do dvou týdnů prasknul taky. přestal jsem to řešit. prostě vím že za jízdy mi to ukazuje víc než kolik tam je a až jak je nádrž prázdnější, tak se najednou jakoby benal ztratí, protože se to dorovná.
štve mě to, ale už jsem se s tím naučil žít. plovák samotný nový se myslím sehnat nedá....
Výšku podvozku ovlivňuje pružina, tlumič na to vliv nemá ani když je novej nebo starej.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Jasně sám jsem zažil nový sportovní tlumič měl tak "silnej výtlak",
že to vzadu držel cca 1 cm výš. Měřil jsem to pochopitelně metrem. Ale klid.. bavím se tady v řádech 5-10mm. Je fakt, že seriovej měkkýš to nejspíš neudělá.
540ítky vídám vždycky spíš víc přiblížený k zemi i ve předu - těžším motorem.


540ítky vídám vždycky spíš víc přiblížený k zemi i ve předu - těžším motorem.
Ten "silnej výtlak" jak říkáš udržíš u jakýhokoliv tlumiče osobáku v pohodě jednou rukou,většinou spíš dvouma prstama.Ten tlumič zvedne sotva pár kg a i když tam máš 4 tak to auto váží cca 1 600kg.
Abych teda nebyl za neústupnýho,tak za předpokladu že je starej tlumič totálně KO,ten novej má abnormální sílu a jde o auto který neni moc těžký tak ano - může se zvednout,ale tak že to bude horko těžko měřitelný,max. v řádu několika málo milimetrů.Centimetr už považuju za hodně velkej optimismus,to už ti spíš pomůže když vyndáš rezervu.
Abych teda nebyl za neústupnýho,tak za předpokladu že je starej tlumič totálně KO,ten novej má abnormální sílu a jde o auto který neni moc těžký tak ano - může se zvednout,ale tak že to bude horko těžko měřitelný,max. v řádu několika málo milimetrů.Centimetr už považuju za hodně velkej optimismus,to už ti spíš pomůže když vyndáš rezervu.
