Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

bmw 540i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Daww
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 06.02.2013 01:00

#1 Příspěvek od Daww »

Ahoj nezná někdo tohle auto? Prodáva se už delší dobu, což mi přijde divný, nevíte jestli je to nějaký vrak? http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#2 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Cena nějaká lákavá, ale asi odpovídá ročníku vs. nájezdu vs. motorizaci. Naštěstí ve prospěch u V8 ty Km nemusí nic znamenat. Následné investice do omlazení určitých součástek už však bude vyžadovat. Světla bych řekl jsou předělaný na FL, zadní bílé lampy ke stříbrné metle řekněme celkem OK..

Ale co je tam za offroad podvozek pro východní země to nevím. :)
To chce projet zda není na taký výkon moc uhoupaný.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)

#3 Příspěvek od Birkoff »

Nebudu komentovat vzhled. Pokud jde o techniku tak motor těch 300tis zvládne v pohodě za podmínky, že dostával to co měl. Sám mám ten samý (M62 bezvanos) se 400tis. Ty km nalítal převážně v DE na dálnici a olej byl měněn 3x ročně po 12 tis. Zastavil bych se u toho automatu. Tam by mohl být problém. Určitě by si zasloužil pravidelné výměny oleje a to nejmíň 2x (doteď). Co se týče ostatního (brzdy, nápravy, tlumiče) je to "spotřebák" a hodně záleží na zacházení, ale není to nic neřešitelnýho. Takže za mně, současný stav a servisní historie.
Daww
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 06.02.2013 01:00

#4 Příspěvek od Daww »

No toho automatu bych se taky bál asi nejvíc, jelikož sem to nikdy neměl tak ani nevím jestli by mě to bavilo... Vzhled mi nepřijde tak hroznej až na ty zadní světla a vybledlej znáček m, samozřejmě by tomu m paket slušel víc, ale to se dá napravit 8). A co se Vám zdá divný na tom podvozku? Myslíš že to není origo? Já to moc nepoznám jelikož mám svoji 528i docela dost sníženou tak mi přijde všechno hodně vysoký :D , ale zase by to byla vítaná změna nezastavovat na každým retardéru 8)
Meda
Registrovaný
Příspěvky: 1040
Registrován: čtv 18.11.2004 01:00

#5 Příspěvek od Meda »

Neznam to auto a nevim jestli mu neco je, ale hodne opatrne bych ho prohlizel, protoze neni na prodej delsi dobu, ale uz sakra dlouho, nebal bych se rict i hodne pres rok, mozna dele..
Daww
Registrovaný
Příspěvky: 82
Registrován: stř 06.02.2013 01:00

#6 Příspěvek od Daww »

Já právě vím že je na sautu už tak rok, proto sem se právě psal jestli tam už někdo nebyl... Ale zatím to není tak aktuální, ale jestli prodám brzo chatu tak se tam možná zajedu podívat :)
empeel
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: čtv 08.07.2010 00:00

#7 Příspěvek od empeel »

No, mrkni na stav sedačky, rozervané těsnění u řidiče a sedřený volant. Řekl bych že to má o dost víc než 300 000. Ale to je asi jedno při tomhle stáří, spíš by mi to napovídalo, jak se majitel o auto staral, když desetiletí na sedačku ani nesáhl...
ondrejmost
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00

#8 Příspěvek od ondrejmost »

Dobrý den už delší dobu mám 540i rok 96 a poslední dobou se mi zdá že mi mizí benzín. Natankoval jsem 20 litrů dojel 50 km natankoval 7 litrů a popojel po městě o 7 km a benzín nikde. Vím že nikde neteče. Akorát blbne plovák a palubní počítač taky z 8 dojezdu se během vteřiny stane 80. Nemáte někdo řešení prosím nebaví mě už vozit kanistr v kufru :?
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#9 Příspěvek od RomanM3 »

že by real spotřeba V8? :lol:
ne ted vážně: taky jsem řešil něco podobného. měl jsem polámaný jeden plovák. splašil jsem druhý. do dvou týdnů prasknul taky. přestal jsem to řešit. prostě vím že za jízdy mi to ukazuje víc než kolik tam je a až jak je nádrž prázdnější, tak se najednou jakoby benal ztratí, protože se to dorovná.
štve mě to, ale už jsem se s tím naučil žít. plovák samotný nový se myslím sehnat nedá....
Miguel
Registrovaný
Příspěvky: 1230
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování

#10 Příspěvek od Miguel »

Sehnat se dá, origo nový stojí cca 2500,- s DPH
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy

#11 Příspěvek od RomanM3 »

Kde kde??ja to kdysi hledal a nenašel ani v etk...asi neumim hledat Samotny plovak mam v pořadku, praska mi ten plast pod nim na pružině...
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Prodává se už fakt hodně dlouho... Jinak podvozek mi přijde normální - standardní vysokej... Taky to tak mám (nové tlumiče).
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#13 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jj pak by mohl být po výměně což je plus. Jen by to dokazovalo, že nové tlumiče většinou zvednou světlou výšku auta.
Holly Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 1679
Registrován: pát 08.09.2006 00:00
Bydliště: Ohrádka v přihrádce

#14 Příspěvek od Holly Moderátor »

Tlumič nikdy nezvedne výšku auta, je to pravěká fáma...
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#15 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Už je to tady zas :roll: A starej unavenej nikdy v kastli neklasne.. Pak tam jsou zvláštní pružiny nebo zkresluje ta fotka. Mě se to zdá zvlášť vzadu celkem nakoplý.
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00

#16 Příspěvek od ada540i »

Výšku podvozku ovlivňuje pružina, tlumič na to vliv nemá ani když je novej nebo starej.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#17 Příspěvek od Kail »

Totic píše:Už je to tady zas :roll: A starej unavenej nikdy v kastli neklasne.. Pak tam jsou zvláštní pružiny nebo zkresluje ta fotka. Mě se to zdá zvlášť vzadu celkem nakoplý.


Máš ty vůbec tušení k čemu v autě takovej tlumič vůbec slouží a jak funguje?Zdá se že ne. :idea:
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Ale jo, nový tlumič dokáže mírně světlou výšku zvýšit - ale ne tak, aby to člověk poznal už z fotky. Větší vliv mají samozřejmě pružiny a jejich tuhost. Vždycky mě fascinovalo, když lidi porovnávali pružiny podle jejich výšky, to pak bylo kolikrát překvápko, jak si to keclo :-)
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#19 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jasně sám jsem zažil nový sportovní tlumič měl tak "silnej výtlak", :) že to vzadu držel cca 1 cm výš. Měřil jsem to pochopitelně metrem. Ale klid.. bavím se tady v řádech 5-10mm. Je fakt, že seriovej měkkýš to nejspíš neudělá. ;)
540ítky vídám vždycky spíš víc přiblížený k zemi i ve předu - těžším motorem.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#20 Příspěvek od Kail »

Ten "silnej výtlak" jak říkáš udržíš u jakýhokoliv tlumiče osobáku v pohodě jednou rukou,většinou spíš dvouma prstama.Ten tlumič zvedne sotva pár kg a i když tam máš 4 tak to auto váží cca 1 600kg.

Abych teda nebyl za neústupnýho,tak za předpokladu že je starej tlumič totálně KO,ten novej má abnormální sílu a jde o auto který neni moc těžký tak ano - může se zvednout,ale tak že to bude horko těžko měřitelný,max. v řádu několika málo milimetrů.Centimetr už považuju za hodně velkej optimismus,to už ti spíš pomůže když vyndáš rezervu. :wink:
Odpovědět