Mám na svém e39 manuál, benzín dlouhou řadící páku. Vždy když přesednu z jiného auta, kde řadím pohybem zápěstí, mám pocit, že sedím v Tatrovce, protože pro řazení rychlostí používám celou paži.
Viděl jdem, že v M-kovém autě je páka příjemně krátká.
Staší našroubovat jen jinou hlavici řadící páky, nebo je třeba měnit celou kulisu řazení, táhlo, atd.??
Jasný měla by pasovat na stávající tyčku. Převlíkneš koženou kulisu nad hlavici a tam uvidíš jak je to připevněné. Většinou to chce jen silou trhnout nahoru.
No já ve svém autě mám takovou dlouhou, kombinaci dřeva (stejné jako obložená) a plastu zespod, tvarem spíše k automatu. Co jsem viděl Mkovou, tak je hlavice kulatější, kratší a potažená kůží. Ale jestli to bylo origo, to nevím...
to jsou mi kompetentní a odborné rady ...
Kratší dráhy ti pouhá výměna hlavice nezajistí, musel bys vyměnit celou řadící páku. M má jinak dlouhý spodní konec pod kloubem.
Francis píše: to jsou mi kompetentní a odborné rady ...
Kratší dráhy ti pouhá výměna hlavice nezajistí, musel bys vyměnit celou řadící páku. M má jinak dlouhý spodní konec pod kloubem.
Francis píše: to jsou mi kompetentní a odborné rady ...
Kratší dráhy ti pouhá výměna hlavice nezajistí, musel bys vyměnit celou řadící páku. M má jinak dlouhý spodní konec pod kloubem.
Tak tak mam kratšie radenie + m kožennú hlavicú páky a je to velmi dobré.Už samotná výmena hlavice bol dost podstatný rozdiel oproti m-packetovej hlavici.Ale kratšie radenie ho aj spevní a má vacsí odpor
kratsie drahy len vymenou paky poraidne nespravis.. treba shortshift napriklad z e60 550i alebo 545i tie su take prijemne. Alebo potom vymenou za shortshift zo z3m ale tie su na moj vkus moc kratke do 5er.