Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Krátká řadící páka z M paketu - manuál e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
JPK
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 12.03.2015 01:00

#1 Příspěvek od JPK »

Mám na svém e39 manuál, benzín dlouhou řadící páku. Vždy když přesednu z jiného auta, kde řadím pohybem zápěstí, mám pocit, že sedím v Tatrovce, protože pro řazení rychlostí používám celou paži.
Viděl jdem, že v M-kovém autě je páka příjemně krátká.

Staší našroubovat jen jinou hlavici řadící páky, nebo je třeba měnit celou kulisu řazení, táhlo, atd.??
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#2 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jasný měla by pasovat na stávající tyčku. Převlíkneš koženou kulisu nad hlavici a tam uvidíš jak je to připevněné. Většinou to chce jen silou trhnout nahoru.
e155
Registrovaný
Příspěvky: 1028
Registrován: sob 12.11.2011 01:00
Bydliště: Boskovice

#3 Příspěvek od e155 »

Mkové E39 mají jinou hlavici řadičky? 8O (teď nemyslím logo, ale velikost a tvar)? Dosud jsem si toho nevšiml. Nebyla to jen nějaká aftermarket?
JPK
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 12.03.2015 01:00

#4 Příspěvek od JPK »

No já ve svém autě mám takovou dlouhou, kombinaci dřeva (stejné jako obložená) a plastu zespod, tvarem spíše k automatu. Co jsem viděl Mkovou, tak je hlavice kulatější, kratší a potažená kůží. Ale jestli to bylo origo, to nevím...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

8O to jsou mi kompetentní a odborné rady ...
Kratší dráhy ti pouhá výměna hlavice nezajistí, musel bys vyměnit celou řadící páku. M má jinak dlouhý spodní konec pod kloubem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#6 Příspěvek od Tompo »

Francis píše:8O to jsou mi kompetentní a odborné rady ...
Kratší dráhy ti pouhá výměna hlavice nezajistí, musel bys vyměnit celou řadící páku. M má jinak dlouhý spodní konec pod kloubem.


Ovšem myšleno M ne Mpaket...
JPK
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 12.03.2015 01:00

#7 Příspěvek od JPK »

Francis píše:8O to jsou mi kompetentní a odborné rady ...
Kratší dráhy ti pouhá výměna hlavice nezajistí, musel bys vyměnit celou řadící páku. M má jinak dlouhý spodní konec pod kloubem.


Díky, konečně odpověď, která má hlavu a patu :wink:
Spec
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: ned 08.07.2007 00:00

#8 Příspěvek od Spec »

Tak tak mam kratšie radenie + m kožennú hlavicú páky a je to velmi dobré.Už samotná výmena hlavice bol dost podstatný rozdiel oproti m-packetovej hlavici.Ale kratšie radenie ho aj spevní a má vacsí odpor
hesoyam25
Registrovaný
Příspěvky: 31
Registrován: ned 01.02.2009 01:00

#9 Příspěvek od hesoyam25 »

kratsie drahy len vymenou paky poraidne nespravis.. treba shortshift napriklad z e60 550i alebo 545i tie su take prijemne. Alebo potom vymenou za shortshift zo z3m ale tie su na moj vkus moc kratke do 5er.
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#10 Příspěvek od cabatomas »

Je složitá výměna celé kratší tyče?
http://www.tuning-in.cz/zkracene-razeni ... od-97.html
Angelos
Registrovaný
Příspěvky: 434
Registrován: pát 13.04.2012 00:00
Bydliště: D5 Beroun-Plzeň

#11 Příspěvek od Angelos »

Neni, dělal jsem to bez sundání kardanu, nebo vejfuku. Dá se tam dostat celkem v pohodě, samzřejme zespod.
Odpovědět