Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61 160kw manuál 13 až 18 stupňů problém s motorem
EGR novej
Váha vyměněná
Filtr vzduch nový
Filtr palivo půl roku starý
DPF venku a vypnutá regenerace
Vstřiky půjdou ven a na test protože fakt už nevím
Diagnostika nic nenašla live data jsou v pořádku. Ještě mě napadlo jestli to nemohou dělat prasklé svody ale to asi ne. Čerpadlo by to dělalo asi i v jiných otáčkach a né ken mezi 1500-2000 ot/min
Váha vyměněná
Filtr vzduch nový
Filtr palivo půl roku starý
DPF venku a vypnutá regenerace
Vstřiky půjdou ven a na test protože fakt už nevím
Diagnostika nic nenašla live data jsou v pořádku. Ještě mě napadlo jestli to nemohou dělat prasklé svody ale to asi ne. Čerpadlo by to dělalo asi i v jiných otáčkach a né ken mezi 1500-2000 ot/min
Nezkusil jsi tu váhu jen odpojit? Vždycky to pak chce najet nějaký km, než auto pozná, že je něco jinak.
Já jsem bez váhy jezdil celkem dlouho. Auto se pořád chovalo naprosto idiotsky a nikdo netušil co s tim, tak jsem zkoušel různý věci. S odpojenou váhou všechny neduhy zmizely. Jenomže to zase trochu omezí výkon a asi o litr mi vylezla spotřeba.
Když se odpojí váha, tak řídící jednotka jede v nějakym továrnim režimu a moc nehledí na horu čidel.
Po nekonečnym laborování jsem zjistil, že mi to asi dělá EGR. Sice ho snejk kontroloval, live data taky OK, vstřiky na stolici OK atd. Po zaslepení EGR to začalo jet naprosto normálně a váhu jsem zase mohl připojit.
Já jsem bez váhy jezdil celkem dlouho. Auto se pořád chovalo naprosto idiotsky a nikdo netušil co s tim, tak jsem zkoušel různý věci. S odpojenou váhou všechny neduhy zmizely. Jenomže to zase trochu omezí výkon a asi o litr mi vylezla spotřeba.
Když se odpojí váha, tak řídící jednotka jede v nějakym továrnim režimu a moc nehledí na horu čidel.
Po nekonečnym laborování jsem zjistil, že mi to asi dělá EGR. Sice ho snejk kontroloval, live data taky OK, vstřiky na stolici OK atd. Po zaslepení EGR to začalo jet naprosto normálně a váhu jsem zase mohl připojit.
Zrovna tohle jsem včera řešil. Lehlo mi turbo a tak jsem ho dal na repas do osvědčené firmy a turbo přišlo a já koukám ...skoro stejná prasklina jako je na obrázku. a to mám i stejné turbo jako Ty.
Tohle mi k tomu napsal.
"Ahoj, ano tyto praskliny má většina výfukových komor, bohužel se nedají koupit nové. Ale praskliny nebyli nijak velký, aby to mělo mít vliv na funkčnost."
Já se toho uplně lekl,ale když řekli,že je to OK, tak to neřeším. Turbo je nasazené a funguje v pohodě a tak se toho neboj.
Tohle mi k tomu napsal.
"Ahoj, ano tyto praskliny má většina výfukových komor, bohužel se nedají koupit nové. Ale praskliny nebyli nijak velký, aby to mělo mít vliv na funkčnost."
Já se toho uplně lekl,ale když řekli,že je to OK, tak to neřeším. Turbo je nasazené a funguje v pohodě a tak se toho neboj.
Ahoj no já mám zase jiné vysvětlení od turbaře kterému mohu věřit protože turba od něj neberu a nemá důvod mě tlačit do koupě nového. Tak že on když turbo viděl tak řekl že u dieselu tuto prasklinu vidí po druhé v životě ale jinak u benzínů se už s tímto poškozením setkal. Bývá to prasklé většinou díky načipovaným motorům nebo špatným dávkováním paliva kdy jsou zplodiny o dost teplejší než mají být. Každopádně mi řekl že by tohle turbo zpět do auta nedal protože je jen otázkou času může to být 1 měsíc nebo rok a začnou tou prasklinou profukovat plyny do šneku kde se budou srážet s ostatními plyny ze svodů. Turbo přestane mít tah a je konec. Pánovi je cca 60 let a turba dělá 25 let tak že vím že to co říká nějakou váhu má a riskovat to opravdu nebudu. Jo ještě říkal že ta prasklina na vychladlém turbu vypadá jako vlas ale když je turbo horké tak se roztáhne.DaweTDS píše:Zrovna tohle jsem včera řešil. Lehlo mi turbo a tak jsem ho dal na repas do osvědčené firmy a turbo přišlo a já koukám ...skoro stejná prasklina jako je na obrázku. a to mám i stejné turbo jako Ty.
Tohle mi k tomu napsal.
"Ahoj, ano tyto praskliny má většina výfukových komor, bohužel se nedají koupit nové. Ale praskliny nebyli nijak velký, aby to mělo mít vliv na funkčnost."
Já se toho uplně lekl,ale když řekli,že je to OK, tak to neřeším. Turbo je nasazené a funguje v pohodě a tak se toho neboj.