Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 160kw manuál 13 až 18 stupňů problém s motorem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#41 Příspěvek od sedyvlk6 »

EGR novej
Váha vyměněná
Filtr vzduch nový
Filtr palivo půl roku starý
DPF venku a vypnutá regenerace
Vstřiky půjdou ven a na test protože fakt už nevím
Diagnostika nic nenašla live data jsou v pořádku. Ještě mě napadlo jestli to nemohou dělat prasklé svody ale to asi ne. Čerpadlo by to dělalo asi i v jiných otáčkach a né ken mezi 1500-2000 ot/min
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#42 Příspěvek od mi00wa »

zrovna na SVK klubu reší nyní 2 lidé, takže nejsi sám.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#43 Příspěvek od sedyvlk6 »

no já už jsem fakt zoufalej kdyby na to někdo přišel tak mu snad pošlu flašku.Jinak jak se dělá adaptace té váhy?
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#44 Příspěvek od Teddy »

Nezkusil jsi tu váhu jen odpojit? Vždycky to pak chce najet nějaký km, než auto pozná, že je něco jinak.

Já jsem bez váhy jezdil celkem dlouho. Auto se pořád chovalo naprosto idiotsky a nikdo netušil co s tim, tak jsem zkoušel různý věci. S odpojenou váhou všechny neduhy zmizely. Jenomže to zase trochu omezí výkon a asi o litr mi vylezla spotřeba.
Když se odpojí váha, tak řídící jednotka jede v nějakym továrnim režimu a moc nehledí na horu čidel.
Po nekonečnym laborování jsem zjistil, že mi to asi dělá EGR. Sice ho snejk kontroloval, live data taky OK, vstřiky na stolici OK atd. Po zaslepení EGR to začalo jet naprosto normálně a váhu jsem zase mohl připojit.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#45 Příspěvek od sedyvlk6 »

Egr je novej a zaslepenej
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#46 Příspěvek od sedyvlk6 »

Egr je novej a zaslepenej
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#47 Příspěvek od sedyvlk6 »

jo ještě jsem si všimnul že mám dost horkou koncovku výfuku a to taky nevím jestli je jak má být zkuste někdo po ujetí pár km šahnout a dejte sem vědět. Dík
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#48 Příspěvek od mi00wa »

a máš tam DPF ?
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#49 Příspěvek od sedyvlk6 »

mi00wa píše:a máš tam DPF ?
ne a mám i vypnutou regeneraci
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#50 Příspěvek od sedyvlk6 »

Tak zítra vezu vstřiky na kontrolu a o víkendu budu měnit svody a turbo. Jinak mi ještě jeden servisák říkal že by to mohl dělat nějaký magnetický ventil u turba a podtlaků. Hoši zlatá Z3 2,8 to je držák :D
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#51 Příspěvek od mi00wa »

Hlavně pak napiš jak to dopadlo. Neboť si určitě všichni lámeme hlavu co to může způsobovat, pač se to řeší stále i na slovenským fórum.
Jak je na tom Lambda sonda ?
A ovládání turba máš elektricky (servomotor)
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#52 Příspěvek od sedyvlk6 »

Tak dnes mi volali z Bosche že 3 vstřiky ze 6 jsou špatný. Prý je na nich nízký tlak v nejvyšší zátěži. :roll: :roll:
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#53 Příspěvek od mi00wa »

zřejmě si našel problém s škubáním.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#54 Příspěvek od sedyvlk6 »

no nevím ještě řeším turbo. Dnes jsem ho tam chtěl dát ale všimnul jsem si praskliny na vstupu ze svodů.Nevím jestli je to běžný nebo mám shánět jiné turbo. Viz níže na fotce je to ta prasklina na levé straně
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#55 Příspěvek od sedyvlk6 »

prasklina
Přílohy
image.jpg
image.jpg (44.23 KiB) Zobrazeno 387 x
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#56 Příspěvek od TANN3R »

A zkoušel si to polít něčím, třeba tech. benzínem, jestli to proteče? Jestli je to opravdu prasklina..

Btw. i kdyby to byla prasklina, což není dobře, tak s tvým problémem to nemá nic společného. Tak malé ztráty tlaku si motor ani nevšimne.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#57 Příspěvek od sedyvlk6 »

Protéct to neproteče není to prasklina z obou stran jen ze vnitř je to dost silná stěna ale bojím se toho jestli to nrmůže rupnout celé. Do tohoto místa jdou vlastně nejteplejší spaliny.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#58 Příspěvek od DaweTDS »

Zrovna tohle jsem včera řešil. Lehlo mi turbo a tak jsem ho dal na repas do osvědčené firmy a turbo přišlo a já koukám ...skoro stejná prasklina jako je na obrázku. a to mám i stejné turbo jako Ty.
Tohle mi k tomu napsal.
"Ahoj, ano tyto praskliny má většina výfukových komor, bohužel se nedají koupit nové. Ale praskliny nebyli nijak velký, aby to mělo mít vliv na funkčnost."
Já se toho uplně lekl,ale když řekli,že je to OK, tak to neřeším. Turbo je nasazené a funguje v pohodě a tak se toho neboj.
sedyvlk6
Registrovaný
Příspěvky: 969
Registrován: úte 17.01.2012 01:00

#59 Příspěvek od sedyvlk6 »

DaweTDS píše:Zrovna tohle jsem včera řešil. Lehlo mi turbo a tak jsem ho dal na repas do osvědčené firmy a turbo přišlo a já koukám ...skoro stejná prasklina jako je na obrázku. a to mám i stejné turbo jako Ty.
Tohle mi k tomu napsal.
"Ahoj, ano tyto praskliny má většina výfukových komor, bohužel se nedají koupit nové. Ale praskliny nebyli nijak velký, aby to mělo mít vliv na funkčnost."
Já se toho uplně lekl,ale když řekli,že je to OK, tak to neřeším. Turbo je nasazené a funguje v pohodě a tak se toho neboj.
Ahoj no já mám zase jiné vysvětlení od turbaře kterému mohu věřit protože turba od něj neberu a nemá důvod mě tlačit do koupě nového. Tak že on když turbo viděl tak řekl že u dieselu tuto prasklinu vidí po druhé v životě ale jinak u benzínů se už s tímto poškozením setkal. Bývá to prasklé většinou díky načipovaným motorům nebo špatným dávkováním paliva kdy jsou zplodiny o dost teplejší než mají být. Každopádně mi řekl že by tohle turbo zpět do auta nedal protože je jen otázkou času může to být 1 měsíc nebo rok a začnou tou prasklinou profukovat plyny do šneku kde se budou srážet s ostatními plyny ze svodů. Turbo přestane mít tah a je konec. Pánovi je cca 60 let a turba dělá 25 let tak že vím že to co říká nějakou váhu má a riskovat to opravdu nebudu. Jo ještě říkal že ta prasklina na vychladlém turbu vypadá jako vlas ale když je turbo horké tak se roztáhne.
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

#60 Příspěvek od mi00wa »

Já bych obětoval peníze a koupil jiné turbo bez praskliny.
Může nastat problém kdykoliv stou prasklinou.
Odpovědět