
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d kolisani volnobehu
- shadou
- Registrovaný
- Příspěvky: 781
- Registrován: ned 25.11.2007 01:00
- Bydliště: Kolín 3
- Kontaktovat uživatele:
ještě mě napadla jedna věc kterou mi doporučoval kluk co dělá motory BMW.
Překontrolovat průchodnost Railové lišty. Je skovaná pod sáním a vedou zní trubky do vstřiků. Zepředu je zátka na torx a vzadu čidlo.
Já tehdy tu lištu měnil celou, nedíval jsem se do ní.
Překontrolovat průchodnost Railové lišty. Je skovaná pod sáním a vedou zní trubky do vstřiků. Zepředu je zátka na torx a vzadu čidlo.
Já tehdy tu lištu měnil celou, nedíval jsem se do ní.
BMW je vždy srdeční záležitost -takovej velkej kardiostimulátor !


Dneska jsem si vsiml, ze mam ukazatel nafty na 15ti litrech a po chvili najednou vyjel na 30. Diagnostika hlasi Snimac stavu paliva 1 v nadrzi - skrat na +. Nevim jestli to muze mit vliv.. treba cerpadlo v nadrzi ?
Jinak kouknu na ten rail. Zdal se mi teda čistý, kdyz jsem koukal pri sundanych trubickach, ale kdo vi
Jinak kouknu na ten rail. Zdal se mi teda čistý, kdyz jsem koukal pri sundanych trubickach, ale kdo vi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ress_pump/ Je to ventil čislo 20 na obrázku? na kterém si měnil ty okroužky?
Přesně tak, je to ventil č.20. Je na něm "O" kroužek, myslím, že normální guma a pak ještě kroužek vypadá jak ze silonu. Když se ten ventil vyndá ven tak je to na jeho konci. Já ho ještě pořádně vyčistil benzínem ve spreji a použil jsem ty 2 kroužky z jinýho ventilu co jsem měl po ruce. Prý se samostatně nedají sehnat, ale možná bude stačit obyč "O" kroužek. Ventil tuším stojí cca 3500 - 6000 Kč. To je dost
U mě byl taky problém ho dostat ven. Hned po nastrčení torxu do šroubů se to protočilo, protože ty šrouby maj hrozně mělký hlavy.

U mě byl taky problém ho dostat ven. Hned po nastrčení torxu do šroubů se to protočilo, protože ty šrouby maj hrozně mělký hlavy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
To si mě teda nepotěšil že nejdou sehnat
koukal jsem na cenu taky a je to střela neskutečná za takové nic
pořád nemám čas na to kouknout, vždycky jak přijedu tak je to strašně horké všechno a nerad si palim ruce, takže v sobotu by už to mohlo konečně klapnout
díky za info pak dám echo jak jsem dopadl.



Mě taky běžěl motor cca 1-2vteřiny po vytažení klíčku ze zapalování, taky kolísal volnoběh, nemělo to výkon. Po výměně CR čerpadla a všech vstřiků je vše v pořádku. Dřív jsem to kupoval jetý, už na to seru, nevydrží to dlouho, kupuju nový. 1 vstřikovač 6900,- čerpadlo 18 500,- celkem cca 60 000,- - je to finanční raketa, ale zas pak motor jede. Takže vyměňovat jedno čidlo za druhým je blbost. Holt, je to ojetý bmw v naftě.