Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě ojetiny F11-benzin VS diesel ???
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Ne Škoda 105, ale vývojová jednička BMW 105, jednoválec 0,5 litru s pěti turby 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
až tam na tom konci jsem pravda dlouho nebylpavproch píše:tady u nás (okres VS) je jich aji žigulíků na cestách dost... sem tam aji traguár
ta ovšem pojede jak píchlý praseFrancis píše:Ne Škoda 105, ale vývojová jednička BMW 105, jednoválec 0,5 litru s pěti turby

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
No a proto pojede i pavprocha 

328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
pavproch píše:jakých 10-11 u 3.0TFSI?!?!
Walter Kraft v testu S4 3.0TFSI na AF.cz píše:Přepsat dějiny se Audi nepodařilo a motor je při obvyklém využití docela otesánek. Nejnižší zjištěná spotřeba je ovšem impozantní, při maximálně úsporné mimoměstské jízdě zvládne motor hnát S4 vpřed jen za 6,4 litru Naturalu 95 na sto kilometrů. Musíte se ale držet totálně zkrátka, běda tomu, kdo by snad jen jednou rychle předjel. Při rychlejší, nebo jen trochu aktivnější jízdě letí spotřeba paliva dramaticky vzhůru a už při docela klidné, ale svižné jízdě, při níž budete častěji předjíždět pomalejší auta, se se spotřebou těžko dostanete pod „patnáct na sto”. Jakmile si začnete užívat chuti motoru do života, připravte se na dvacet a více a pokud si S4 střihnete nějakou rychlostní zkoušku, bude na displeji průměrné spotřeby svítit hodnota daleko za třicetilitrovou hranicí.
omg








prosim tě pavprochu, bylo by dobrý přestat míchat do diskuze irelevantní bláboly a mást tím lidi

Bavíme se o 3.0TFSI u A7.....!
Nic ve zlém, ale pokud chceš argumentovat spotřebou 3.0TFSI u S4 tak by bylo dobré vědět, že A7 i S4 mají sice "3.0TFSI", to ale neznamená, že mají stejný motor

Ano, S4 má motor naladěný na lepší výkon takže S4 nebude jezdit za 10-11 l/100km jako A7, bude jezdit za 12-13 l/100km (když si ten motor bude chtít řidič trochu užít). Ale určitě by to šlo i za těch 11 v klidu. Jde ale o to, že motor v S4 je jiný takže to srovnání není korektní.
A mimochodem, taky ti klidně zkopíruju kousek z toho textu, jehož úroyvek si sem hodil:
"a do nové S4 se dostal přeplňovaný vidlicový šestiválec o objemu necelé 3 litry, který má kombinovanou spotřebu jen 9,9 l/100 km. "
Čili ten tvůj úryvek je jen vytržený z kontextu, protože sám autor píše, že to jezdí za 10 na sto.
A ještě jedna věc - ten chytrej pan Walter Kraft z AF by si měl doplnit základy. Do S4 rozhodně nepatří Natural 95! Nejen, že to uvedl do tech. parametrů, ale hezky to zakomponoval i toho úryvku, který si sem dal. Do S4 patří samozřejmě Natural 98, proto má 3.0TFSI u S4 jinou emisní normu než 3.0TFSI v A7....! Jasně, S4 zvládne Natural 95 jako nouzovku, ale řidič to pak pozná.
PS: s těmi 9-10 litry u A7 3.0 TDI jsem to možná přepálil, spíš to bude 8-9 litrů. Záleží na těch jízdách, pokud ale bude MastaAuflauf jezdit jen 3km jak psal tak to klidně těch 9-10 bude.. Když to ale pak protáhne na dálku tak to klesne.
Mír

jasně, že 15 litrů na sto není pro S4 problém, ale i tak si myslím, že těch 9.9 je určitě možných. Otázkou by ale bylo proč. S4 není na to, aby se s tím jezdil klobouk...
JaraX: zajímavý
podle tebe je nesmysl se hádat o čemkoli ohledně audi, přesto jsi to vždy TY na tomhle fóru, kdo když někde přečte Audi musí hned všem vštěpovat své negativní dojmy a názory ohledně této automobilky. Neber to špatně, ale když to řeknu šlušně - nepřipadá ti, že si trochu sereš do huby? 
JaraX: zajímavý


to samozřejmě ne, Snejk autům rozhodně rozumí, to víme všichni. Například když mi posledně říkal, že Audi A6 C5 je 100x lepší než plíseň jménem E39 tak jsem musel souhlasit...
pochop, mně je úplně jedno co mi kdo o Audi řekne, já mam vlastní hlavu a vlastní zkušenosti a vlastní názory. Měli jsme a máme v rodině celkem dost audin, sám jednu mám a podle mě to jsou prostě skvělý auta. Drahý, ale dobrý. Audi má svůj styl, svou historii a svůj odkaz. To je důvod proč to cenim, stejně tak jako BMW a Mercedes a další automobilky.
Nechápu ten přístup hned apriori vše od audi posílat do kundy, při tom kolik má audi modelů a kombinací? Vždyť ano, je-li v něčem audi na hovno tak proč si to nepřiznat, je-li nějaký model v něčem horší než konkurence tak proč si to nepřiznat, je li nějakej model hnusný polohovno tak proč si to nepřiznat. Od toho jsou diskuzní fóra tohle pořešit. Ale bejt zatvrzelej jak malý dítě a tvrdit, že je audi ve všem nejhorší?
Klidně si to mysli, není problém, ale ta diskuze je pak o ničem. Když jsou všechny audiny takový jebky s interiérem z Octavie - proč se tak dobře prodávaj? Proč jsou za to lidi ochotný platit ty nehorázný prachy? Divný, což.

pochop, mně je úplně jedno co mi kdo o Audi řekne, já mam vlastní hlavu a vlastní zkušenosti a vlastní názory. Měli jsme a máme v rodině celkem dost audin, sám jednu mám a podle mě to jsou prostě skvělý auta. Drahý, ale dobrý. Audi má svůj styl, svou historii a svůj odkaz. To je důvod proč to cenim, stejně tak jako BMW a Mercedes a další automobilky.
Nechápu ten přístup hned apriori vše od audi posílat do kundy, při tom kolik má audi modelů a kombinací? Vždyť ano, je-li v něčem audi na hovno tak proč si to nepřiznat, je-li nějaký model v něčem horší než konkurence tak proč si to nepřiznat, je li nějakej model hnusný polohovno tak proč si to nepřiznat. Od toho jsou diskuzní fóra tohle pořešit. Ale bejt zatvrzelej jak malý dítě a tvrdit, že je audi ve všem nejhorší?

Filozof: to se musíš zeptat snejka, já si to moc nepamatuju
jen si pamatuju, že mě to příjemně překvapilo, že snejk není zatvrzelej co se audin týče, protože při předchozí debatě poznal, že jsem na cracku, když jsem mu řekl, že chci A8 D3 a neřekl mi o A8 moc pěkný věci
Resp. řekl mi o ní hodně věcí ve stylu "všechno na pyču".
Nechme audiny audinama, já tu nechci bejt jejich tiskovej mluvčí, šlo mi jen o to, že by podle mě člověk měl posuzovat-zjišťovat-vyhodnocovat-tvořit si názor a to stále dokola a klidně měnit názor na základě faktů a nových poznatků a třeba i vývoje tý automobilky, ale neměl by se podle mě zaseknout na názoru xyz a pak se ho tisíc let držet a ještě ho všem cpát jako dogma. Jde zkrátka o to snažit se věci posuzovat a neulehčovat si hodnocení používáním předsudků. Prostě nebýt předpojatý a používat kritický myšlení. Když ráno vstanu a vidim v zrcadle ubožáckou zbytečnou nulu s vočima pod kruhama a mastnýma vlasama tak si taky radši pogratuluju co jsem to za mamrda, než abych si nalhával, že jsem cool jak leoš mareš, ne? Tak proč si hrát na nějakou zásadovost u hodnocení aut?


Nechme audiny audinama, já tu nechci bejt jejich tiskovej mluvčí, šlo mi jen o to, že by podle mě člověk měl posuzovat-zjišťovat-vyhodnocovat-tvořit si názor a to stále dokola a klidně měnit názor na základě faktů a nových poznatků a třeba i vývoje tý automobilky, ale neměl by se podle mě zaseknout na názoru xyz a pak se ho tisíc let držet a ještě ho všem cpát jako dogma. Jde zkrátka o to snažit se věci posuzovat a neulehčovat si hodnocení používáním předsudků. Prostě nebýt předpojatý a používat kritický myšlení. Když ráno vstanu a vidim v zrcadle ubožáckou zbytečnou nulu s vočima pod kruhama a mastnýma vlasama tak si taky radši pogratuluju co jsem to za mamrda, než abych si nalhával, že jsem cool jak leoš mareš, ne? Tak proč si hrát na nějakou zásadovost u hodnocení aut?
to je tady házení perel sviním
btw. si nemyslím, že by zrovna A6 C5 byla lepší než E39. C4 byla suprová, C6 je dobrá, ale u C5 měli docela slabší chvilku ... obzvláště když ji pohání 2.5 TDI V6 150 PS (pozdější silnější varianty už na tom byly o něco líp)

btw. si nemyslím, že by zrovna A6 C5 byla lepší než E39. C4 byla suprová, C6 je dobrá, ale u C5 měli docela slabší chvilku ... obzvláště když ji pohání 2.5 TDI V6 150 PS (pozdější silnější varianty už na tom byly o něco líp)
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine

