Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě ojetiny F11-benzin VS diesel ???
servisuju pár F11 a jednu F10,
ty F11 trpí strašně na měchy, výdrž cca 100-150tkm, jeden měch stojí 10k v BMW, takže 20tkč každých 100tkm je v měchách.
ted se rozletěla vodní pumpa ve 148tkm na 535d, na další 530d 100 najeto jsem řešil zlámaný dráty do kufru + zatečeno do mikrospínače a oxidace.
EGR ventily odchází jeden za druhým, a další 535d měla v 90tkm obě turba novy, k tomu se to občas někomu zadře na kliku a nebo se urve rozvodák.
když to srovnám s nepovednou E60 tak je F10 tak nějak nastejno, ale srovnat to třeba s E65 tak F10 strašně poruchová, nehlede na to že podovzek se vlní jak had, hlavně u xdrive verze a je v tom docela dost hluk od 130ti nahoru.
ty F11 trpí strašně na měchy, výdrž cca 100-150tkm, jeden měch stojí 10k v BMW, takže 20tkč každých 100tkm je v měchách.
ted se rozletěla vodní pumpa ve 148tkm na 535d, na další 530d 100 najeto jsem řešil zlámaný dráty do kufru + zatečeno do mikrospínače a oxidace.
EGR ventily odchází jeden za druhým, a další 535d měla v 90tkm obě turba novy, k tomu se to občas někomu zadře na kliku a nebo se urve rozvodák.
když to srovnám s nepovednou E60 tak je F10 tak nějak nastejno, ale srovnat to třeba s E65 tak F10 strašně poruchová, nehlede na to že podovzek se vlní jak had, hlavně u xdrive verze a je v tom docela dost hluk od 130ti nahoru.
Filozof: no dobrý, nejdřív se sám ptáš na srovnání C5 vs E39 a najednou nechceš řešit audi blbosti
JaraX: te servisní úkony co popisuješ, ale nejsou zas taková trága, ne? Pokud měchy vydrží 100-150 tisíc km tak to není tak zlý ne? Pokud to vydrží 100-150 v ČR tak to v Německu vydrží 150-200 a v Beneluxu na jejich silnicích 180-250, takže vlastně docela dobrý...?
Ano, obě nový turba už v 90 tis. km nezní moc fajn, ale u biturba prostě s tímhle musíš počítat... A EGR jsou tak nějak bolístky u všech aut co je mají, ne?

JaraX: te servisní úkony co popisuješ, ale nejsou zas taková trága, ne? Pokud měchy vydrží 100-150 tisíc km tak to není tak zlý ne? Pokud to vydrží 100-150 v ČR tak to v Německu vydrží 150-200 a v Beneluxu na jejich silnicích 180-250, takže vlastně docela dobrý...?

Ano, obě nový turba už v 90 tis. km nezní moc fajn, ale u biturba prostě s tímhle musíš počítat... A EGR jsou tak nějak bolístky u všech aut co je mají, ne?
kurevtor píše:JohnyB píše:e39ka je asi tak tisickrat lepsi jak A6 C5. To je videt na tehdejsich prodejich, na designu, na zpracovani, na vsem.
ehea jak přesně měříš při svém porovnávání ten zmiňovaný "design", "zpracování" a "všechno"??
Je kečup 1000x lepší než tatarka? Nebo je tatarka 480x horší než hořčice?
Samozrejme, ze design je ciste subjektivni zalezitost. Ale postav vedle sebe peknou e39ku a C5ku a rekni, ze C5 je hezci? Ehm?

A prave proto, ze design vnima kazdej jinak, tak zminuju treba prodeje, kde e39ka A6ku doslova drtila. A stejne tak, sedni do A6 a zavri za sebou dvere, to samo udelej u e39ky. Vim o cem mluvim, protoze mam dva druhy kamaradu, jedny s Audinama a druhy s Bavorakama, takze se mi velice casto dostava primyho srovnani

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát 24.07.2015 00:00
já jsem se nakonec dostal k F10 535i ročník 2012 - nejsem si jistej, jestli to má taky 2 turba? co jsem někde četl, tak se to někdy měnilo? sorry nejsem moc v obraze
jinak mám vyhlídlej model v manuálu, co si o tom myslíte? já jsem na manuál zvyklej (ano, věřím tomu, že bych si velice rychle zvykl na automat) a s 306 koníkama by to mohlo být celkem fajn

jinak mám vyhlídlej model v manuálu, co si o tom myslíte? já jsem na manuál zvyklej (ano, věřím tomu, že bych si velice rychle zvykl na automat) a s 306 koníkama by to mohlo být celkem fajn

kdo najezdí hodně km ví dobře že manuál je strašná otrava ....
Jako víkendovka na blbnutí super manuál proč ne v nějakém kupéčku v benzínu s alespon 200-300koníkama...
Ale cestování po městech a po světě je automat luxusní věc. Kdo jezdil nějakej čas s ZF automatem 5-6kvalt ví moc dobře. Navíc nové 8mi kvalty jsou ještě o něco lepší pocitově.
Kurevtor: K audi jsi sám řekl že to nechceš rozvádět tak jsem tuto kapitolu uzavřel.
Pochop jednu věc BMW je prostě pro radost z řízení. A e39 vs a6 je vidět velkej rozdíl při řízení. Řídil jsem obě a v Audi žádná radost v zatáčkách ani na cestě nebyla. Prostě tuctové auto co se hrne po čumáku ven ze zatáčky kdežto BMW je pěkně neutrální ...
Jako víkendovka na blbnutí super manuál proč ne v nějakém kupéčku v benzínu s alespon 200-300koníkama...
Ale cestování po městech a po světě je automat luxusní věc. Kdo jezdil nějakej čas s ZF automatem 5-6kvalt ví moc dobře. Navíc nové 8mi kvalty jsou ještě o něco lepší pocitově.
Kurevtor: K audi jsi sám řekl že to nechceš rozvádět tak jsem tuto kapitolu uzavřel.
Pochop jednu věc BMW je prostě pro radost z řízení. A e39 vs a6 je vidět velkej rozdíl při řízení. Řídil jsem obě a v Audi žádná radost v zatáčkách ani na cestě nebyla. Prostě tuctové auto co se hrne po čumáku ven ze zatáčky kdežto BMW je pěkně neutrální ...
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Manuál je otrava jak pro koho. Pro mě je automat nuda, pro mě cesta je cíl, cesta je zážitek, řazení k cestě patří, mít dobrý pocit s podřazením s meziplynem.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition