Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Koupě ojetiny F11-benzin VS diesel ???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#121 Příspěvek od pavproch »

@francis: +1

:lovestruck:
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2211
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#122 Příspěvek od soukupadam »

Benzin vs. diesel
BMW vs. audi
Automat vs. manual
Kozy nebo zadek?
Pepeo
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: pát 17.07.2015 00:00

#123 Příspěvek od Pepeo »

...
MastaAuflauf
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pát 24.07.2015 00:00

#124 Příspěvek od MastaAuflauf »

JaraX píše:nejlepší benzín je 535i,
550i trpí na hodně věcí,
nafta není dobrá žádná, a když už tak 535d, protože 530d má velkou turbodíru, spolehlivost podobná, ono celkově F11 je šíleně poruchový auto, ted tu zrovna jednu mám a neskutečný kolik závad to nasbíralo za 150tkm.


a 530i hodnotíš jak? v porovnáním s 535i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#125 Příspěvek od JaraX »

nevím, mě ty atmosfery moc zajimavy nepřijdou, LPG tam dát nejde, žere to, poruchovy je to stejně jak 535i, když už bych bral tak 535i
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#126 Příspěvek od kurevtor »

presne, to uz radsi 530d :)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#127 Příspěvek od Filozof »

Manuál je super ale pro ty co najezdí kvadrilion km a ktomu hromady kolon a popojížděk ve městě je to strašný pakárna.

Manuál si dokáži představit o víkendu pro radost z jízdy.

Automat na všední ježdění všude po světě.

Takže obojí je fajn jen se nesmí přehánět.

Pokud jedu ve firmním krámu s manuálem po Brně tak nadávám jakej je to opruz stále řadit jak šašek. Případně někde v koloně....

Zase M3 si nedokáži představit v automatem. To by to auto zabilo. Pro ty co jej mají pro zážitky.
MastaAuflauf
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pát 24.07.2015 00:00

#128 Příspěvek od MastaAuflauf »

JaraX píše:nevím, mě ty atmosfery moc zajimavy nepřijdou, LPG tam dát nejde, žere to, poruchovy je to stejně jak 535i, když už bych bral tak 535i


no a poruchový stejně jak 535i - co ty 2 turba vs. atmosféra? jako jsem laik, ale říkám si, že když tam budou 2 turba, tak je větší šance, že se něco posere, je to možný?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#129 Příspěvek od JaraX »

jenže ty turba u benzína se zas tak neserou, spíš ten High pressure injection což má i 530i, navíc výkonu není nikdy dost, mě třeba i ta 535i přijde slabá
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#130 Příspěvek od Filozof »

Jaraxi ale ty si přiznej jsi velice rozmlsanej až moc mi někdy přijde.

Stejně jakoby nějakej papalášek tady říkal že vše pod Bentley a 6litr W12 je slabota...

Já si myslím vše kolem 300koní a vejš je fakt super. a Jede to velice pěkně v BMW. od 745i e65 nahoru to samé 535i v novější řadě F.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#131 Příspěvek od JaraX »

těch 300koní je takovej rozumnej základ, mě třeba moje 745i strašně sere, těch 333koní je prostě málo, ale když ta V12 neumí LPG
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#132 Příspěvek od kurevtor »

333 koní není málo, to jen prostě ta E65 je nafouklá těžká kráva no :P kdy ti připadá slabá JaraXi? V jakých situacích? Jezdíš jen na sport? :lol:

MastaAuflauf: určitě to pro tebe nebude slabý, a turba nereš... když se ti sepnou tak budeš mít radost z jízdy, když se ti zeserou tak to necháš spravit. Hotovo dvacet.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#133 Příspěvek od JaraX »

tím jsem chtěl říct že bych si mnohem radši koupil 535i než 530i a když už bych to spravoval tak bych aspon věděl že to jede :)
to je jako když máš sedmu bez logica se základním audiem a umře ti ASK, tak bych do toho mín radši dal prachy než do super hudby s logicem.
a kdy mi sedma s 333konma málo? hlavně když do ní sednu z 760ky, z M3, M5, M6 apod, prostě miluju Mka a vím že až něco najedu s 800konovym autem tak mi přijde i 400koni M3 málo :)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#134 Příspěvek od kurevtor »

tak s jídlem roste chuť, že :-D mám pro tebe radu - jezdi chvíli s nějakym starym oplem nebo felícií, pak budeš mít 745i zase za silný auto :-)

jinak, že nebrat 530i je jasný, to raději 530d
MastaAuflauf
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: pát 24.07.2015 00:00

#135 Příspěvek od MastaAuflauf »

kurevtor píše:tak s jídlem roste chuť, že :-D mám pro tebe radu - jezdi chvíli s nějakym starym oplem nebo felícií, pak budeš mít 745i zase za silný auto :-)

jinak, že nebrat 530i je jasný, to raději 530d


a proč je to jasný mimo spotřebu? já mám jeden kus 530i vyhlídlej (je jich málo), takže pokud by nevyšel, tak bych nejspíš stejně 530d bral, ale nechci pořád myslet na to, že bych po tom svým městským popojiždění měl dát nějakej delší úsek a vyčistit filtr, protože někdy nejezdím pravidelně.

tak pokud máš ještě jiný +/- kromě spotřeby, budu rád :)
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

#136 Příspěvek od kurevtor »

hele moje názory ber hodně s rezervou, mam celkem vymrdáno, což sis už jistě všiml na mym FB. Každopádně proč 530i ne? Je to slabý a začne tě to srát a budeš té koupě litovat, protože ti to nandá i s knedlíkama každej druhej ropák - papírově má 530i 200kw což je podle mě na benzínovou atmosféru málo. Navíc F10 má hodně blízko ke dvěma tunám (!!!) a na to prostě 200 kw max. výkonu nestačí. Osobně by mi ani tak nechyběly kobyly, ale chyběl by mi krouťák - těch 300 Nm je prostě málo (samozřejmě je tohle relativní, ale 300 Nm tě u dvou tun fakt neohromí).
Si vem, že teď utratíš randál za 530i a pak když na to dupneš tak zjistíš, že to (minimálně pocitově) zrychluje hůř než tvůj bývalý lehčí passat s vyšším krouťákem a ještě to víc žere. To asi nechceš, ne? :-)
Plus samozřejmě teda ta spotřeba, kterou bych osobně neřešil, nicméně není to prostě extra úsporný.

Čili než 530i tak raději 530d - to sice má papírově o nějakých 10-20 kw míň na výkonu, jenže to má o 75% vyšší krouťák, takže když na to dupneš tak tě to nakopne. Ano, dýzl táhne v menším rozsahu otáček, ale mně tohle vyhovuje víc než když benzín táhne dýl, ale míň. A rozdíl 75% fakt poznáš :-D A nejde jen o zrychlení z nuly, důležitější je to pružný zrychlení třeba 80-130km/h nebo 120-170km/h.... tam bych osobně raději dýzla s turbem.

Sečteno podrženo (z mého pohledu) bych postupoval následovně:
1) 530i F10 bych zavrhnul, a koukal bych po 535i nebo 535d nebo 530d.
2) Podíval bych se kolik tyhle pekáče stojí
3) Podíval bych se kolik stojí tyhle pekáče s výbavou, aby se to pak dalo prodat
4) Podíval bych se kolik stojí o dva-tři roky starší F01 v pětilitříku a trochu bych zaváhal jestli nechtít víc pasáctví za míň peněz
5) Koupil bych volítanou F01 a měl dobrej pocit z toho, že líp už za daný prachy nakoupit nešlo
6) Jezdil bych si se sedmičkou s rukou z vokna jak kár a tvářil se jak arcikokot, že mám sedmičku
7) Peníze ušetřené z nákupu F10 bych rozprcal
8 ) Byl bych šťastný a možná bych přestal čichat toluen
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#137 Příspěvek od JaraX »

f01 je shit ale furt mnohem lepší než F10, a taky mnohem spolehlivější, ale 5litri je motor co se moc nepovedl. pokud F01 tak 740i nebo 760i.

jinak já bych radši 530i než 530D, ale pokud bych si mohl vyíbrat tak 535i
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#138 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Ten boj o kone je spis prohrany velkou vahou novych modelu... Kdo nekdy jel odstrojenym autem "z lakovny" a pak stejnym nastrojenym, vi o cem pisu. Usmrkanych 118PS a auto hrabalo, jelo jak o zivot a vnimani rychlosti bylo krat 2.
Sednete si do zminovanych A8, e65, S-klasse, ... a zbyde vam jen kontrolka trakce, rychlomer a od 180ti trocha svistu vetru okolo oken. Ve 160ti mate pocit, ze jedete 110...
“Ability is what you're capable of doing.”
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#139 Příspěvek od JaraX »

tak to je jasny, to je jak když jedeš s 330i vs 745i, ta E65 ujede 330ce jak nic, ale vůbec to nevnímáš, v 330i ti přijde že jsi závodník
hurvajs77
Registrovaný
Příspěvky: 2913
Registrován: úte 27.09.2011 00:00
Bydliště: Praha/Tábor/ČR

#140 Příspěvek od hurvajs77 »

kurevtor píše:...
docela jsem se pobavil kurevtore :-) Ale máš pravdu, já měl 530xd - docela OK, ale jel jsem jednou s 530i a nechápal jsem co to jako je
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY
Obrázek
E65 730d
E61 530xd - stolen :-(
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
Odpovědět