Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Koupě ojetiny F11-benzin VS diesel ???
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát 24.07.2015 00:00
JaraX píše:nejlepší benzín je 535i,
550i trpí na hodně věcí,
nafta není dobrá žádná, a když už tak 535d, protože 530d má velkou turbodíru, spolehlivost podobná, ono celkově F11 je šíleně poruchový auto, ted tu zrovna jednu mám a neskutečný kolik závad to nasbíralo za 150tkm.
a 530i hodnotíš jak? v porovnáním s 535i
Manuál je super ale pro ty co najezdí kvadrilion km a ktomu hromady kolon a popojížděk ve městě je to strašný pakárna.
Manuál si dokáži představit o víkendu pro radost z jízdy.
Automat na všední ježdění všude po světě.
Takže obojí je fajn jen se nesmí přehánět.
Pokud jedu ve firmním krámu s manuálem po Brně tak nadávám jakej je to opruz stále řadit jak šašek. Případně někde v koloně....
Zase M3 si nedokáži představit v automatem. To by to auto zabilo. Pro ty co jej mají pro zážitky.
Manuál si dokáži představit o víkendu pro radost z jízdy.
Automat na všední ježdění všude po světě.
Takže obojí je fajn jen se nesmí přehánět.
Pokud jedu ve firmním krámu s manuálem po Brně tak nadávám jakej je to opruz stále řadit jak šašek. Případně někde v koloně....
Zase M3 si nedokáži představit v automatem. To by to auto zabilo. Pro ty co jej mají pro zážitky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát 24.07.2015 00:00
JaraX píše:nevím, mě ty atmosfery moc zajimavy nepřijdou, LPG tam dát nejde, žere to, poruchovy je to stejně jak 535i, když už bych bral tak 535i
no a poruchový stejně jak 535i - co ty 2 turba vs. atmosféra? jako jsem laik, ale říkám si, že když tam budou 2 turba, tak je větší šance, že se něco posere, je to možný?
333 koní není málo, to jen prostě ta E65 je nafouklá těžká kráva no
kdy ti připadá slabá JaraXi? V jakých situacích? Jezdíš jen na sport?
MastaAuflauf: určitě to pro tebe nebude slabý, a turba nereš... když se ti sepnou tak budeš mít radost z jízdy, když se ti zeserou tak to necháš spravit. Hotovo dvacet.


MastaAuflauf: určitě to pro tebe nebude slabý, a turba nereš... když se ti sepnou tak budeš mít radost z jízdy, když se ti zeserou tak to necháš spravit. Hotovo dvacet.
tím jsem chtěl říct že bych si mnohem radši koupil 535i než 530i a když už bych to spravoval tak bych aspon věděl že to jede
to je jako když máš sedmu bez logica se základním audiem a umře ti ASK, tak bych do toho mín radši dal prachy než do super hudby s logicem.
a kdy mi sedma s 333konma málo? hlavně když do ní sednu z 760ky, z M3, M5, M6 apod, prostě miluju Mka a vím že až něco najedu s 800konovym autem tak mi přijde i 400koni M3 málo

to je jako když máš sedmu bez logica se základním audiem a umře ti ASK, tak bych do toho mín radši dal prachy než do super hudby s logicem.
a kdy mi sedma s 333konma málo? hlavně když do ní sednu z 760ky, z M3, M5, M6 apod, prostě miluju Mka a vím že až něco najedu s 800konovym autem tak mi přijde i 400koni M3 málo

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: pát 24.07.2015 00:00
kurevtor píše:tak s jídlem roste chuť, žemám pro tebe radu - jezdi chvíli s nějakym starym oplem nebo felícií, pak budeš mít 745i zase za silný auto
jinak, že nebrat 530i je jasný, to raději 530d
a proč je to jasný mimo spotřebu? já mám jeden kus 530i vyhlídlej (je jich málo), takže pokud by nevyšel, tak bych nejspíš stejně 530d bral, ale nechci pořád myslet na to, že bych po tom svým městským popojiždění měl dát nějakej delší úsek a vyčistit filtr, protože někdy nejezdím pravidelně.
tak pokud máš ještě jiný +/- kromě spotřeby, budu rád

hele moje názory ber hodně s rezervou, mam celkem vymrdáno, což sis už jistě všiml na mym FB. Každopádně proč 530i ne? Je to slabý a začne tě to srát a budeš té koupě litovat, protože ti to nandá i s knedlíkama každej druhej ropák - papírově má 530i 200kw což je podle mě na benzínovou atmosféru málo. Navíc F10 má hodně blízko ke dvěma tunám (!!!) a na to prostě 200 kw max. výkonu nestačí. Osobně by mi ani tak nechyběly kobyly, ale chyběl by mi krouťák - těch 300 Nm je prostě málo (samozřejmě je tohle relativní, ale 300 Nm tě u dvou tun fakt neohromí).
Si vem, že teď utratíš randál za 530i a pak když na to dupneš tak zjistíš, že to (minimálně pocitově) zrychluje hůř než tvůj bývalý lehčí passat s vyšším krouťákem a ještě to víc žere. To asi nechceš, ne?
Plus samozřejmě teda ta spotřeba, kterou bych osobně neřešil, nicméně není to prostě extra úsporný.
Čili než 530i tak raději 530d - to sice má papírově o nějakých 10-20 kw míň na výkonu, jenže to má o 75% vyšší krouťák, takže když na to dupneš tak tě to nakopne. Ano, dýzl táhne v menším rozsahu otáček, ale mně tohle vyhovuje víc než když benzín táhne dýl, ale míň. A rozdíl 75% fakt poznáš
A nejde jen o zrychlení z nuly, důležitější je to pružný zrychlení třeba 80-130km/h nebo 120-170km/h.... tam bych osobně raději dýzla s turbem.
Sečteno podrženo (z mého pohledu) bych postupoval následovně:
1) 530i F10 bych zavrhnul, a koukal bych po 535i nebo 535d nebo 530d.
2) Podíval bych se kolik tyhle pekáče stojí
3) Podíval bych se kolik stojí tyhle pekáče s výbavou, aby se to pak dalo prodat
4) Podíval bych se kolik stojí o dva-tři roky starší F01 v pětilitříku a trochu bych zaváhal jestli nechtít víc pasáctví za míň peněz
5) Koupil bych volítanou F01 a měl dobrej pocit z toho, že líp už za daný prachy nakoupit nešlo
6) Jezdil bych si se sedmičkou s rukou z vokna jak kár a tvářil se jak arcikokot, že mám sedmičku
7) Peníze ušetřené z nákupu F10 bych rozprcal
8 ) Byl bych šťastný a možná bych přestal čichat toluen
Si vem, že teď utratíš randál za 530i a pak když na to dupneš tak zjistíš, že to (minimálně pocitově) zrychluje hůř než tvůj bývalý lehčí passat s vyšším krouťákem a ještě to víc žere. To asi nechceš, ne?

Plus samozřejmě teda ta spotřeba, kterou bych osobně neřešil, nicméně není to prostě extra úsporný.
Čili než 530i tak raději 530d - to sice má papírově o nějakých 10-20 kw míň na výkonu, jenže to má o 75% vyšší krouťák, takže když na to dupneš tak tě to nakopne. Ano, dýzl táhne v menším rozsahu otáček, ale mně tohle vyhovuje víc než když benzín táhne dýl, ale míň. A rozdíl 75% fakt poznáš

Sečteno podrženo (z mého pohledu) bych postupoval následovně:
1) 530i F10 bych zavrhnul, a koukal bych po 535i nebo 535d nebo 530d.
2) Podíval bych se kolik tyhle pekáče stojí
3) Podíval bych se kolik stojí tyhle pekáče s výbavou, aby se to pak dalo prodat
4) Podíval bych se kolik stojí o dva-tři roky starší F01 v pětilitříku a trochu bych zaváhal jestli nechtít víc pasáctví za míň peněz
5) Koupil bych volítanou F01 a měl dobrej pocit z toho, že líp už za daný prachy nakoupit nešlo
6) Jezdil bych si se sedmičkou s rukou z vokna jak kár a tvářil se jak arcikokot, že mám sedmičku
7) Peníze ušetřené z nákupu F10 bych rozprcal
8 ) Byl bych šťastný a možná bych přestal čichat toluen
Ten boj o kone je spis prohrany velkou vahou novych modelu... Kdo nekdy jel odstrojenym autem "z lakovny" a pak stejnym nastrojenym, vi o cem pisu. Usmrkanych 118PS a auto hrabalo, jelo jak o zivot a vnimani rychlosti bylo krat 2.
Sednete si do zminovanych A8, e65, S-klasse, ... a zbyde vam jen kontrolka trakce, rychlomer a od 180ti trocha svistu vetru okolo oken. Ve 160ti mate pocit, ze jedete 110...
Sednete si do zminovanych A8, e65, S-klasse, ... a zbyde vam jen kontrolka trakce, rychlomer a od 180ti trocha svistu vetru okolo oken. Ve 160ti mate pocit, ze jedete 110...
“Ability is what you're capable of doing.”
docela jsem se pobavil kurevtore :-) Ale máš pravdu, já měl 530xd - docela OK, ale jel jsem jednou s 530i a nechápal jsem co to jako jekurevtor píše:...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex