Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M57N2 retez
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob 27.12.2014 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
Kdy naposledy viděl tvůj mechanik 173Kw verzi s najetými pouze 150tis? To už bude pár let zpět..Miguelvrbik píše:Je to dobrá věc si to vyměnit já to bohužel neudělal a měnil sem motor 530d 173 kWmechanik mi říkal že je dobrý měnit v rozmezí 150k až 200k ale to už je hraniční. Hlavně to nepodcenit.
Ty rozvody už nejsou bezporuchové jako u předchozí 160Kw verze, ale zase to není žádná tragédie obecně, jako třeba ten průser s N47. Spíš to vypadá že je to kus od kusu, já znám 2 motory co už mají ke 400tis. najeto a rozvody zatím drží.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
ta e65 ma najeto 260tisic. a je KO. z historického hlediska se tu uz vystridali auta s najeto cca 150 - 300tis. nejčastěji cca 250 tis. jde o to co je realne a co není ale v bmw mi potvrdili spoustu pripadu kdy se to stalo ještě v zaruce do 100 000km. A je jedno jestli to je e90,60,65,70...
přitom osobne servisuji i auta majici k 400 000km a ty zadny problém nemaji, i když jsme rozvody menili preventivne.
přitom osobne servisuji i auta majici k 400 000km a ty zadny problém nemaji, i když jsme rozvody menili preventivne.
ono s téma rozvodama to nebude nikterak slavne ani v F rade, prave tu mam rozhozenou f01 740d 2012 najeto 240 000km a to ze se diky sve skvele konstrukci pridrela na klice, tak rozvodak to ma tak za 2minuty 12.
nejenze je stejny jako v 2,0d (takze lze nosit na krku a nebudit prilis pozornosti) ale tenhle je tak o dva clanky delší ze nestihal uz ani napinak. uz zacal i trochu okusovat ozubeny kola. clanky maj vuli na všechny strany a jdou uplne cikcak.
nejenze je stejny jako v 2,0d (takze lze nosit na krku a nebudit prilis pozornosti) ale tenhle je tak o dva clanky delší ze nestihal uz ani napinak. uz zacal i trochu okusovat ozubeny kola. clanky maj vuli na všechny strany a jdou uplne cikcak.
- Přílohy
-
- rozvod740df01.jpg (73.14 KiB) Zobrazeno 3214 x
Propálenej píst chápu - ukapávající vstřikovač, ale proč kousnutý na klice? A kde na klice, na ojnicích nebo dole?Snejk píše:...dva zadreny na klice a dva propalenej pist...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Vzhledem k tomu, že u dvou lidí z mého okolí se za posledních 14 dní potkal u M57N2 motor následkem prasknutí řetězu to řeším dost. Mám najeto 253000. Ovšem u nich byli rozvody slyšet a u mě ani prd. To ale nic neznamená. Údajně praskne u 90% řetěz na olejovém čerpadlu a vezme sebou spodní řetěz. Akorát podle postupu BMW musí hlava dolů
Už abych měl nové. Chtěl bych vědět, co všechno objednat aby to bylo OK.

jak to řekl kamarád, nafta to je spoření, šetříš aby jsi měl na opravy.Snejk píše:to nemluvim o posledních dvou týdnech co mam za sbirku 160kw![]()
dva zadreny na klice a dva propalenej pist.
a to nemluvim co za celej rokvšechny diesely nasypat na hromadu a podpálit benzinem at vi jak ma vypadat spravny palivo v aute.