Ahoj, ja mam repasovany alternator, odzkouseny "na stolici", nicmene po namontovani zpet opet sviti dobijeni. Takze sel alternator zase ven, zpet tam kde byl repasovan, opet premeren, ze je ok. Repasovali tedy jen uhliky aniz bych se je o to prosil, regulator menen nebyl nicmene 2x mereno a 2x ok, videl sem vystup 14,25 na vlastni oci. Po namontovani zpet se to chova tak, ze pokud je auto uplne studene, tak na par vterin to dle budiku dobiji, po nekolika vterinach to na volnoveh prestane dobijet, kotnrolka sviti, po zvednuti otacek opet zhasne a po dalsi chvili uz sviti trvale dobijeni. Odkaz na video:
https://www.youtube.com/watch?v=H8zTVb6uTp0
Nemel byste nekdo tip, na co se zamerit? Na jednom z tech dvou kabelu je jen 10,5V zatimco jinde namerin 12V ... Cetl sem ze rozdil by nemel vyt vetsi nez 0,5V.... Takze nejakej spatnej kontakt nekde? Kterej funguje kdyz je to studeny par vterin, pak se zahreje a vznikne odpor, kterej snizi napeti na tom kabilku na 10,5V namisto 12? Diky moc za reakcni, uz ted to stalo dost penez za neustale sundavani a nandavani alternatoru ... Diky