Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M57N2 retez
No na 90% se roztrhne retez mezi klikou a naftovym čerpadlem (spodni rozvod) a ne ten olejovej, to je uz jen důsledek toho zacuchanyho horniho retezu.
kazdopadne co te zajima... je potřeba obe sady rozvodu (horni/spodni), dva napinaky, olejovej retizek, tesneni pod prsa, vanu a viko ventilu, gufero kliky, podle posouzeni stavu občas i nektera ozubena kola, musí komplet ven vacky jinak to nevyndas.... a ja to na aute nedelam nikdy je to dost ojeb, to venku to jde lip a hlavne je to rychlejsi a udelas na tom mnohem vic nez jen rozvody a v pohodli. ja nejsem zastance delat jen něco a pak zachvili zas něco a pak zas... je to moc oseru pro všechny.
kazdopadne co te zajima... je potřeba obe sady rozvodu (horni/spodni), dva napinaky, olejovej retizek, tesneni pod prsa, vanu a viko ventilu, gufero kliky, podle posouzeni stavu občas i nektera ozubena kola, musí komplet ven vacky jinak to nevyndas.... a ja to na aute nedelam nikdy je to dost ojeb, to venku to jde lip a hlavne je to rychlejsi a udelas na tom mnohem vic nez jen rozvody a v pohodli. ja nejsem zastance delat jen něco a pak zachvili zas něco a pak zas... je to moc oseru pro všechny.
dodnes ztohohle nejsem moc moudrej, ze by spatnym olejem tomu uplne neverim protože zatím 90% motoru zadrenejch na klice mělo valce i vacky naprosto netknuty... zatím to spis vypada na spatnej materiál sal, protože jak to chytne jednu tak ty vibrace kliky (nebo mozna ty piliny z tech ostatních) vezmou ty další...Vlasta píše:Propálenej píst chápu - ukapávající vstřikovač, ale proč kousnutý na klice? A kde na klice, na ojnicích nebo dole?
kazdopadne ten jeden je komplet na salach pistu, a ten druhej jen v ulozeni kliky...
napr. ta f01 ma jen prodrenou tu první která je hned u remenice a chyceny všechny v ulozeni protože ta klika hned mela slusny vibrace.. ale pistni jsou uplne vpohode...
ale zase spoustu 160kw co jsem mel tak bylo vylagrovanejch třeba jen na jedny ojnici ale uplne do mrtva a všechno ostatní ok. a to i u aut dobře servisovaných..
ten zadrenej na klice co delam ted ma olej meneny majitelem sepomoci za shell 5w30 co si tam sam koupil asi před cca 8000km a jeden z minulosti kdy majitel nechal menit 5w40 a najel asi 1000km a najednou mlaceni a jeden pist uplne zadrenej na klice.
proste to prijde z niceho nic. nemá to souvislost ani s udrzbou ani s nicicm jinym.
ten propalenej pist zas vzniknul tak, ze majitel jel, ujel asi 25km, a najednou rachot v motoru a hotovo. do ty doby nic nenormálního.
ty nafty sou dobrá loterie, člověk se až diví co to dokáže za závady,
kamarád tam má ted M47N, motor normálně jezdil, táhl, všecko ok, ale šileně u toho mlátil, vačky ok, písty ok, ojnice ok, ložiska všecky ok, ale čeho si nevšiml když to rozebral a znova složil, tak že praskla klika, normalně praskla v pulce ale ne přes cely, takže se rozevirala a svírala podle toho kterej válec zrovna pálil. to je dost mazec.
kamarád tam má ted M47N, motor normálně jezdil, táhl, všecko ok, ale šileně u toho mlátil, vačky ok, písty ok, ojnice ok, ložiska všecky ok, ale čeho si nevšiml když to rozebral a znova složil, tak že praskla klika, normalně praskla v pulce ale ne přes cely, takže se rozevirala a svírala podle toho kterej válec zrovna pálil. to je dost mazec.
prerazeny kliky a praskle pisty a bloky nebudu zminovat, o tom téma není, netřeba plasit majitele tech naftových pasti ještě vic
. další supr kategorie sou prohnuty vacky a nebo protoceny palce na nich.
a uplna pecka na 170kw je sisatej valec v dusledku dvakrát utahovani hlavovejch sroubu (proste hold delat na tom motoru vic jak jednou je proste riziko) ten hlinik je dost tvarnej

a uplna pecka na 170kw je sisatej valec v dusledku dvakrát utahovani hlavovejch sroubu (proste hold delat na tom motoru vic jak jednou je proste riziko) ten hlinik je dost tvarnej

To je pořád o tom, že nikdo pořádně neví, kolik má ten motor najeto. Větší průser bude z nízkoobjemovejma přeturbenejma benzínama. Ten motor se nemůže dožít 200 tkmJaraX píše:ty nafty sou dobrá loterie, člověk se až diví co to dokáže za závady...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic





aspon to že nemáme čas tě uklidnuje

ja tu měl celkem 4ks
- pán to měl 10tkm , nic se mu neposralo, ale mělo to divný zvuk tak to radši šel prodat
- X1 od novoty 160k najeto, rachotí na rozvodech a zatím jezdí, preventivně to pán dělat nechce
- 123d - 90k najeto - zadřená na klice
- 120d - 40k najeto ,začla chrastit, dělali se rozvody a chyběl tam na pastorku jeden zub,
to je moje veškerá zkušenost s N47 a víc jich sem naštestí nejezdí
Tak to nezni moc hezky..JaraX píše:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
aspon to že nemáme čas tě uklidnuje
ja tu měl celkem 4ks
- pán to měl 10tkm , nic se mu neposralo, ale mělo to divný zvuk tak to radši šel prodat
- X1 od novoty 160k najeto, rachotí na rozvodech a zatím jezdí, preventivně to pán dělat nechce
- 123d - 90k najeto - zadřená na klice
- 120d - 40k najeto ,začla chrastit, dělali se rozvody a chyběl tam na pastorku jeden zub,
to je moje veškerá zkušenost s N47 a víc jich sem naštestí nejezdí
Byly to vsechno motory N47D20 v automatu popripade ktere z nich byly?
Paralelne jsem totiz na jednom nemeckem foru toto resil s mechosem co pracuje primo v BMW..
On mi tvrdil ze u techto konkretnich motoru N47D20 MANUALY odejdou VSECHNY ale Automat zatim nevidel s problemem ani jeden. Tech motoru N47 se pry vyrobilo cca. 2 miliony... Udajne na rocniky 2007-2008 davalo BMW automaticky kulanci na bezplatnou vymenu rozvodu atd. vcetne noveho motoru pri zniceni... Pry pocitali puvodne s naklady na kulanci 100mil EUR ovsem ted uz je to stalo 300mil EUR a proto kulanci museli vyrazne zredukovat.....
Jinak chlapek ale malem vyskocil do stropu, kdyz se dozvedel ze mam v aute powerbox, tvaril se na mne pomalu jako kdybych zavrazdil ne vlastni, ale dokonce JEHO babicku (vsechno spatne)

Na druhou stranu pak v tom samem foru ale jiny chlapek napsal, ze ma kamarada s tim samym autem, dokonce stejny rok a mesic jako ja v automatu, kteremu prasknul retez pri 159TKM..
Jedno zajimave doporuceni jsem ale dostal, v BMW maji pry specielni pripravek na preventivni testovani "prodlouzeni rozvodoveho retezu" bez demontaze motoru.
Takze jsem na toto premereni poptal jeden nejmenovany servis na vychode Prahy, ktery by mel tento pripravek vlastnit a jsem zvedavy na odpoved (jestli to umi, jestli maji pripravek a co za to...).
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Já nechci nic podcenit. Už jsem objednán na výměnu rozvodů příští týden. Přeci jenom 253000km už je slušná porce na jedny rozvody.
Včera kamarád rozebral potkanou e60 530xD 2009. Všechny ventily ohnutý, kromě dvou koníků všechny popraskaný. Teď je otázka, jestli není chycenej i spodek. Motor se potkal při plným kotli v cca 3500ot.
Na vinně bylo olejové čerpadlo. Ještě se v BMW domluvím, jestli bych ho neměl vyměnit také, když už to bude komplet rozebrané.
Včera kamarád rozebral potkanou e60 530xD 2009. Všechny ventily ohnutý, kromě dvou koníků všechny popraskaný. Teď je otázka, jestli není chycenej i spodek. Motor se potkal při plným kotli v cca 3500ot.
Na vinně bylo olejové čerpadlo. Ještě se v BMW domluvím, jestli bych ho neměl vyměnit také, když už to bude komplet rozebrané.
na jakym aute? e60 nebo F10? manual? automat? na kolik te to vyjde vis?surfis píše:Já nechci nic podcenit. Už jsem objednán na výměnu rozvodů příští týden. Přeci jenom 253000km už je slušná porce na jedny rozvody.
Včera kamarád rozebral potkanou e60 530xD 2009. Všechny ventily ohnutý, kromě dvou koníků všechny popraskaný. Teď je otázka, jestli není chycenej i spodek. Motor se potkal při plným kotli v cca 3500ot.
Na vinně bylo olejové čerpadlo. Ještě se v BMW domluvím, jestli bych ho neměl vyměnit také, když už to bude komplet rozebrané.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4554
- Registrován: úte 24.07.2007 00:00
- Bydliště: Budějcééé
- Kontaktovat uživatele:
Já mám 330D e91 manuál 2008. Ta 530xD 173KW byla, nebo vlastně je automat
Najeto 215000. Pak ještě vím o jedné 330xD automat, taky potkaná v cca 220000km. Moje auto jezdilo jen dálnice v německu. Kupoval jsem ho od kluka, který denně dojížděl 120km do práce. Takže ten motor má relativně méně naběháno než ty dva. Ale podceňovat to nechci...
Mám to domluvené za lepší cenu, ale normální cenovka pro zákazníka je cca 50K.

Mám to domluvené za lepší cenu, ale normální cenovka pro zákazníka je cca 50K.
Zkoušel někdo tohle? http://rhengines.cz/cenik/
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic