Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 530iA - svítící ABS/nefungující rychloměr/DISA
Zdravím,
už jsem toho přečetl o tomto problému dost i na zahraničních fórech. Svítící kontrolka ABS, ASC, neukazující rychloměr. Scanner píše LZ snímač, vyměnil jsem, bez změny. Není to však originál BMW, ale Hella/Siemens, má trošku jiný kabel, ale tělo snímače i konektor jsou stejné. Může být problém i v tomto neoriginál, i když značkovém snímači, nebo mám automaticky kupovat jednotku? ( mám 0 265 223 001 ). Občas se mi podaří chybu smazat a třeba půl dne jezdit bez ní, ale většinou se to pak vždycky rožne. Tempomat mi funguje vždy, to je věc, která mi na tom nesedí a kvůli které se ptám zde.
Díky za rady
už jsem toho přečetl o tomto problému dost i na zahraničních fórech. Svítící kontrolka ABS, ASC, neukazující rychloměr. Scanner píše LZ snímač, vyměnil jsem, bez změny. Není to však originál BMW, ale Hella/Siemens, má trošku jiný kabel, ale tělo snímače i konektor jsou stejné. Může být problém i v tomto neoriginál, i když značkovém snímači, nebo mám automaticky kupovat jednotku? ( mám 0 265 223 001 ). Občas se mi podaří chybu smazat a třeba půl dne jezdit bez ní, ale většinou se to pak vždycky rožne. Tempomat mi funguje vždy, to je věc, která mi na tom nesedí a kvůli které se ptám zde.
Díky za rady
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 190
- Registrován: pon 18.03.2013 01:00
Tipuju na špatnou jednotku, ale můžeš to ověřit návodem od Falcona: "Jestli je to v jednotce nebo čidlech poznáš lehce - v situaci, kdy svítí kontrolky, odpoj konektor ŘJ a multimetrem v režimu diodový test změř hodnoty mezi piny ŘJ čísla 12+28, 13+29, 30+31 a 15+16. Jsou očíslované přímo na plastu kolem pinů, posviť si tam. Pokud na některé dvojici nenaměříš nic, rovnou mi to pošli a ušetři za zbytečnou výměnu čidel"
To jsou, pokud vím, kabely vedoucí ke snímačům. Měřil jsem jen 29+13 - LZ a to navíc jen na průchodnost kabelů, k zadnímu konektoru, což bylo OK. Další poznatek, každý ráno, tedy když je v motoráku chladno. vše funguje. Až jakmile se motor a jednotka ohřeje, já vypnu a znovu zapnu klíček, kontrolky se rozsvítí. Podle mě jednotka KO, jen bych to teda chtěl mít potvrzený. Navíc byla už určitě měněná, nesedí mi to číslo na hliníkovém dílu a na nálepce.
- Falcon
- Registrovaný
- Příspěvky: 740
- Registrován: čtv 25.10.2012 00:00
- Bydliště: Praha 10
- Kontaktovat uživatele:
A také byla kompletně vyléčena a s 2-letou zárukou poslána zpět domů 

E38 730dA Orientblau mit LED Ambient Pornlichtpaket
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
---
DRL vícerežimové AE denní svícení UHP V3 s welcome/fadeout, LED Ambient
oprava elektriky a jednotek, repas ABS, audio BM24/BM54/ASK/Logic7, navigace, budíky pixely + upgrade
tel. 777 399 877
Abych nezakláda další téma, vložím další dotaz ještě sem. Týka se disa klapky na mém M54B30. Po startu motoru a na volnoběh občas cítím mírné škubání, jako první jsem měnil svíčky, což nepomohlo, ale začal jsem zjišťovat přisávání vzduchu právě v okolí této klapky. Dnes jsem ji vyndal a na tom ovládacím mezikusu úplně chybí šestihran na konci, což způsobovalo to syčení. Už je i docela vyglajdaný uložení čepu na druhé straně. Klapka samotná je ok, ale to je mi k ničemu. Našel jsem tuto opravnou sadu: http://www.sbazar.cz/w1tt/detail/105750 ... isa-klapky
Má s tím někdo zkušenost?
Díky
Má s tím někdo zkušenost?
Díky