Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 TDSa chlastá vodu z chladiče

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Homolojdek
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: stř 14.10.2015 00:00

#1 Příspěvek od Homolojdek »

Dobrý den, nevím si rady a budu rád za každou vaši zprávu. Jak je v předmětu mám E39 525 TDSa. na volnoběh se mi zdá že motor bere vodu z chladiče. jakmile auto zastaví začne se bíle kouřit z výfuku, až není vidět). jen na volnoběh, jakmile je motor v otáčkách (1000+) tak nezakouří. chladič se mi nepovedlo ještě přehřát. než jsem dojel do práce (10km) ztratili se z chladiče tak 2 litry vody. Auto má najeto 300k, rv.98 a cenil jsem si ho na cca. 50 000. nevím co s tím mám dělat a jestli se to vyplatí vůbec dávat dohromady.. motor je jinak v pořádku. nijak neztrácí výkon a není to na něm poznat.. nechci dělat ukvapený závěry ale prý je nejspíš fouklí těsnění pod hlavou..
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov

#2 Příspěvek od Lucifer »

A nebo jestli dostával čočku za studena tak rupla palice kolem 6 válce
Rowadosikl

#3 Příspěvek od Rowadosikl »

As I read I'm not very usefulAs I read I'm not very useful here. I'm reading a very good knowledge yet. here. I'm reading a very good knowledge yet.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

foklé těsnění pod hlavou a prasklá hlava bude taky(to jsou totiž všechny 5-6 válec) rozhodně to není na odpis auta
Odpovědět