Dobře trefit zvire, tak se da z luxusního staršího auta udelat elegantne totalka. Takhle jsem se jednou zbavil Mercedesa C320CDi, kterej byl naprosto famozni auto, ale nikdo ho nechtel, protože jsme prece v Cechach a tady vladnou ctyrvalcovy 1.9 - 2.0.
Takze postup byl takovyto - auto se mi v tu chvili nedarilo prodat na bazosi za 200.000,-
Trefil jsem srnce, coz fakt to nebylo planovany

= totalka. Vycislena obvykla cena 225.000,-
Aukce vraku určila cenu zbytku 100.000,-. Za tyhle prachy jsem to prodal, ale kámošovi (ten si to pak za 60.000,-) opravil.
Takze jsem mel kilo a pak mne pojistovna vyplatila 120.000,- (-5000,- byla spoluucast). Mel jsem doma 220.000,- a spokojenej, ze se nikomu (krom srnečka) nic nestalo. A to vse během 14dnu. Podotykam, ze auto bylo stary 8 let, najeto 225.000km v hezkym udrzovanym stavu.
Za 9 mesicu stejna situace s oktavkou... tam uz to totalka nebyla, ale skoda i vcetne zapujceni náhradního vozidla (na 10dnu) 70.000,-. O nic jsem se nestaral, vse vyrizoval smluvni servis pojistovny. Tentokrát to plneni neslo ani z havárky, protože jsem mel soucasti POVka srazku se zveri s limitem 100.000,- bez spoluucasti.
Delam v tom, takze mne prosim nikdo nerikejte ze HAVarijko nemá smysl.
A samozrejme toto téma je na dlouhy povidani, pricemz tzv. rozpocty, to jsou samostatna kapitola, kterou bych ani neotviral. Driv to frčelo, ted to postupne velky pojistovny prestavaj chtit delat. Radsi zaplatej vyssi plneni autorizovanymu servisu a mají jakousi jistotu kvalitni opravy podle postupu výrobce (od toho se dnes delaji certifokace lakovej a klempiren, hlavne se zacina u servisu Skoda a VW), kterej jim třeba zase da nejakej obchod, nez aby podporovaly garaznicky opravy pomoci kladiva a CO2 + stetka (to trochu prehanim, ale v principu to tak je), a majitelum aut tak prispivaly na dovolenou za ty prachy, který při oprave za nehty zbyly. Pak na silnici jezdej napul opraveny auta, který kdybychom sli do dusledku, tak jsou svým zpusobem nebezpecny (poruseny deformacni zony, nefunkcni airbagy...) při nedejboze další nehode.