Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
530d E60 kolísání otáček
mr_nitroz píše:Adaptace prevodovky byla smazana? Olej origo ZF? Jake mnozstvi oleje se tam dalo? Melo by to byt okolo 9ti litru. Zkus odpojit vahu vzduchu a vyzkousej jestli to dela bez ni.
Adaptace byla smazána, převodovka pak nějakou chvíli občas kopla až sem se lekl, že je něco špatně, po cca 60-70km se uklidnila...
Oleje mi bylo fakturováno 6l a prý přímo orig. ZF, na to jsem se ptal hned. Olej měnil zde vychvalovaný pan Horák z TH MOTORS Uhřiněves tak předpokládám, že udělal správně, nekontroloval jsem to po něm.
Váha byla kontrolována na orig. diagnostice a měla prý diagnosticky standartní hodnoty stejně jako vstřikovače. Když jí odpojím, budu pak muset zpět na diagnostiku, aby se po připojení odmazala chyba?
Na tu hadici každopádně co nejdřív kouknu a dík za tip

Hadice je OK a s vypojenou váhou žádná změna. Jen pak chyba je potřeba smazat na diagnostice (kdyby to někdo v budoucnu řešil)
Každopádně teď se mi rozsvítila chyba DPF..a to bylo před 8 měsíci čištěno.
Může kolísání způsobovat i DPF-přicpaný výfuk?
Na diagnostice nicméně ukazuje správné hodnoty průchodnosti výfuku a koncovky jsou stále i po týdnu pravidelného ježdění čisté.
Jinak diagnostika zahlásila ještě všech 6 mrtvejch žhaviček a přitom jsem dával v červenci všechny nové NKG..takže nejspíš jednotka.
Zdá se mi i občas, že při mých dálničních 140-150 si motor občas zakopne a cukne. Může to být další symptom?
PS. Nezná někdo nějakého odborníka co by mi na to juknul na Kolínsku?
Každopádně teď se mi rozsvítila chyba DPF..a to bylo před 8 měsíci čištěno.
Může kolísání způsobovat i DPF-přicpaný výfuk?
Na diagnostice nicméně ukazuje správné hodnoty průchodnosti výfuku a koncovky jsou stále i po týdnu pravidelného ježdění čisté.
Jinak diagnostika zahlásila ještě všech 6 mrtvejch žhaviček a přitom jsem dával v červenci všechny nové NKG..takže nejspíš jednotka.
Zdá se mi i občas, že při mých dálničních 140-150 si motor občas zakopne a cukne. Může to být další symptom?
PS. Nezná někdo nějakého odborníka co by mi na to juknul na Kolínsku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
Nekde jsem cetl oficialni vyjadreni od Bosche ze puvodni udavana zivotnost v letech 2004 byla 300k km (pri tehdejsi kvalite nafty bych tomu veril), ale loni Bosch vydal oznameni ze zivotnost CR vstriku je podle nafty 80k az 120k km. Nevim, zda jsou tyto udaje uvedeny podle nejake byt minimalni meritelne odchylky vstriku na stolici nebo zda uz vstrik ukapava....
micha236 - Prosímtě, jak jsi dopadl? Řeším ten samý problém s kolísáním otáček u 535D, ale zatím jsem jen objednaný v servisu, takže diagnostika a nic ... jsem zatím nikde nebyl. Teď to začalo dělat po těch mrazech a měsíc po výměně oleje na 270 tis. Km. Lehce kolísají otáčky v rozmezí 1700-2000 otáček při lehčím rozjezdu do 80 Km/hod., pak už asi dobrý. Na manual to dělá taky, ale ne tolik. Nepřijde mi, že by to bylo vstřiky, tohle je fakt jak když to chce zařadit a pak si to rozmyslí. nevím no. Zjišťuju zatím, na co se mám připravit a co mě čeká.
Důmám, v jaký souvislosti k tomu mohlo dojít. V prosinci jsem nechal vyměnit olej s vanou a filtrem. Original, co má být. A minulý týden v mrazech jsem koupil novou baterku a tu vyměnil bez nějakého nastavování a napichování na diagnostiku. Nic víc.
Důmám, v jaký souvislosti k tomu mohlo dojít. V prosinci jsem nechal vyměnit olej s vanou a filtrem. Original, co má být. A minulý týden v mrazech jsem koupil novou baterku a tu vyměnil bez nějakého nastavování a napichování na diagnostiku. Nic víc.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 43
- Registrován: úte 02.02.2016 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Kontaktovat uživatele:
Petře, sem si jistý, že je to měnič a pak nějaká přechodka od něj, která se má měnit spolu s výměnou oleje, ale málo kdo to ví. Teď z hlavy nevím přímo jaká.
Každopádně jestli ti mohu poradit, tak zajeď přímo do ZF do Jihlavy, mají super přístup a vědí co dělají..už jen kvůli tomu, že jsou oficiální zastoupení firmy ZF od které máme převodovku.
Hlavně taky vědí, že když tam přivezu auto z roku 2006, tak do něj nehodlám narvat novou převodovku, ale chci nějaký rozumný kompromis.
Dá se přímo u nich koupit repas, který dělají v kvalitě nového za cca 16 tisíc + se ti kouknou na celý stav převodovky.
Diagnostika je v tomhle případě k ničemu, to chce člověka, co už ví jak to poznat při jízdě.
Každopádně jestli ti mohu poradit, tak zajeď přímo do ZF do Jihlavy, mají super přístup a vědí co dělají..už jen kvůli tomu, že jsou oficiální zastoupení firmy ZF od které máme převodovku.
Hlavně taky vědí, že když tam přivezu auto z roku 2006, tak do něj nehodlám narvat novou převodovku, ale chci nějaký rozumný kompromis.
Dá se přímo u nich koupit repas, který dělají v kvalitě nového za cca 16 tisíc + se ti kouknou na celý stav převodovky.
Diagnostika je v tomhle případě k ničemu, to chce člověka, co už ví jak to poznat při jízdě.
Můžu se tě zeptat, kde děláš výměnu měniče za 6 tis.? Když u ZF-Pakra nebo Kaps to vychází na 30 tis Kč?TANN3R píše:Polsko neřeším, ale můžeš rovnou napsat, že slavná firma z moravy = Kaps.Giovany1971 píše:...Z jednoho repasu z Polska vypadly kovové špony ze svařování..Druhý dělán slavnou firmou na moravě..problemy s tlakem oleje .
Jinak já s repasem problém nikdy neměl (asi 4 kusy), cena vždycky kolem těch 6ti. Na kolik vyjde poslat z US? Btw, jde o "firemní" repas, jako když si tady objednáš "nový" měnič od Sachse?