Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

530d E60 kolísání otáček

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
dejvidek
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: čtv 12.03.2009 01:00
Bydliště: Písek

#21 Příspěvek od dejvidek »

dělala mi to samé naprasklá hadice od turba - kolísal tlak v sání a houpalo to v tahu.
mrkni na to
michal236
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 05.03.2015 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#22 Příspěvek od michal236 »

mr_nitroz píše:Adaptace prevodovky byla smazana? Olej origo ZF? Jake mnozstvi oleje se tam dalo? Melo by to byt okolo 9ti litru. Zkus odpojit vahu vzduchu a vyzkousej jestli to dela bez ni.


Adaptace byla smazána, převodovka pak nějakou chvíli občas kopla až sem se lekl, že je něco špatně, po cca 60-70km se uklidnila...

Oleje mi bylo fakturováno 6l a prý přímo orig. ZF, na to jsem se ptal hned. Olej měnil zde vychvalovaný pan Horák z TH MOTORS Uhřiněves tak předpokládám, že udělal správně, nekontroloval jsem to po něm.



Váha byla kontrolována na orig. diagnostice a měla prý diagnosticky standartní hodnoty stejně jako vstřikovače. Když jí odpojím, budu pak muset zpět na diagnostiku, aby se po připojení odmazala chyba?

Na tu hadici každopádně co nejdřív kouknu a dík za tip 8)
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

#23 Příspěvek od mr_nitroz »

Po pripojeni by chyba mela zhasnout sama, ale ruku do ohne za to nedam.
michal236
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 05.03.2015 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#24 Příspěvek od michal236 »

Hadice je OK a s vypojenou váhou žádná změna. Jen pak chyba je potřeba smazat na diagnostice (kdyby to někdo v budoucnu řešil)

Každopádně teď se mi rozsvítila chyba DPF..a to bylo před 8 měsíci čištěno.

Může kolísání způsobovat i DPF-přicpaný výfuk?
Na diagnostice nicméně ukazuje správné hodnoty průchodnosti výfuku a koncovky jsou stále i po týdnu pravidelného ježdění čisté.

Jinak diagnostika zahlásila ještě všech 6 mrtvejch žhaviček a přitom jsem dával v červenci všechny nové NKG..takže nejspíš jednotka.

Zdá se mi i občas, že při mých dálničních 140-150 si motor občas zakopne a cukne. Může to být další symptom?

PS. Nezná někdo nějakého odborníka co by mi na to juknul na Kolínsku?
tom955i
Registrovaný
Příspěvky: 201
Registrován: čtv 01.11.2012 01:00

#25 Příspěvek od tom955i »

Jak najdu v menu to napětí. Díky
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#26 Příspěvek od tommy_romeo »

Tak ted ten posledni problem s tim skubnutim motoru resim i ja ale dela mi to vetsinou jen do doby nez se auto poradne zahreje.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#27 Příspěvek od kadli »

Jestli mas automat po GO, tak ted uz nema cenu chodit kolem horke kase a uz se skutecne zamerit na vstriky driv, nez bude pozde.... Zivotnost tech vstriku je max 120000 km.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#28 Příspěvek od TANN3R »

Na 120k si přišel kde? Podle mého pozorování začnou původní vstřiky dělat problémy někde mezi 250 až 500k km reálně, ne podle stočenek..
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

#29 Příspěvek od kadli »

Nekde jsem cetl oficialni vyjadreni od Bosche ze puvodni udavana zivotnost v letech 2004 byla 300k km (pri tehdejsi kvalite nafty bych tomu veril), ale loni Bosch vydal oznameni ze zivotnost CR vstriku je podle nafty 80k az 120k km. Nevim, zda jsou tyto udaje uvedeny podle nejake byt minimalni meritelne odchylky vstriku na stolici nebo zda uz vstrik ukapava....
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

#30 Příspěvek od horan »

A nebo bububu nemame co delat. Za vse muzou vstriky, tak je koukejte posilat. A trosku v tom bude alibismus, aby pak nekdo nemohl rict, ze slibovali 300000 a vydrzely jen 200000.
michal236
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 05.03.2015 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#31 Příspěvek od michal236 »

kadli píše:Jestli mas automat po GO, tak ted uz nema cenu chodit kolem horke kase a uz se skutecne zamerit na vstriky driv, nez bude pozde.... Zivotnost tech vstriku je max 120000 km.


Po GO právě ne.."jen" repas hydroměniče a výměna oleje.
dave4x4
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 27.01.2013 01:00
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od dave4x4 »

Psal sem ti Sz micha236
535D-Petr
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: stř 03.02.2016 01:00

#33 Příspěvek od 535D-Petr »

micha236 - Prosímtě, jak jsi dopadl? Řeším ten samý problém s kolísáním otáček u 535D, ale zatím jsem jen objednaný v servisu, takže diagnostika a nic ... jsem zatím nikde nebyl. Teď to začalo dělat po těch mrazech a měsíc po výměně oleje na 270 tis. Km. Lehce kolísají otáčky v rozmezí 1700-2000 otáček při lehčím rozjezdu do 80 Km/hod., pak už asi dobrý. Na manual to dělá taky, ale ne tolik. Nepřijde mi, že by to bylo vstřiky, tohle je fakt jak když to chce zařadit a pak si to rozmyslí. nevím no. Zjišťuju zatím, na co se mám připravit a co mě čeká.

Důmám, v jaký souvislosti k tomu mohlo dojít. V prosinci jsem nechal vyměnit olej s vanou a filtrem. Original, co má být. A minulý týden v mrazech jsem koupil novou baterku a tu vyměnil bez nějakého nastavování a napichování na diagnostiku. Nic víc.
mixsny
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 02.02.2016 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od mixsny »

Petře, sem si jistý, že je to měnič a pak nějaká přechodka od něj, která se má měnit spolu s výměnou oleje, ale málo kdo to ví. Teď z hlavy nevím přímo jaká.

Každopádně jestli ti mohu poradit, tak zajeď přímo do ZF do Jihlavy, mají super přístup a vědí co dělají..už jen kvůli tomu, že jsou oficiální zastoupení firmy ZF od které máme převodovku.

Hlavně taky vědí, že když tam přivezu auto z roku 2006, tak do něj nehodlám narvat novou převodovku, ale chci nějaký rozumný kompromis.
Dá se přímo u nich koupit repas, který dělají v kvalitě nového za cca 16 tisíc + se ti kouknou na celý stav převodovky.

Diagnostika je v tomhle případě k ničemu, to chce člověka, co už ví jak to poznat při jízdě.
hypik
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: čtv 01.03.2012 01:00

#35 Příspěvek od hypik »

Ahoj, nečetl jsem diskuzi, ale dělalo mi to naprosto to samé a vyřešila to výměna hydroměniče. Tudíž si myslím, že by to mohlo být ono :)
mixsny
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 02.02.2016 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od mixsny »

hypik píše:Ahoj, nečetl jsem diskuzi, ale dělalo mi to naprosto to samé a vyřešila to výměna hydroměniče. Tudíž si myslím, že by to mohlo být ono :)
Dával si nový, nebo repas? A kolik si na něj najel?
hypik
Registrovaný
Příspěvky: 57
Registrován: čtv 01.03.2012 01:00

#37 Příspěvek od hypik »

Dal jsem tam jetej z bouračky, jezdí se na tom už asi 50k km a v pohodě.
535d-e61
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 07.05.2015 00:00

#38 Příspěvek od 535d-e61 »

tak jsem objednal od ZF z Jihlavy novy repas hydromenic za 16000 Kc bez DPH (1500 kc vrati za muj stary) a uz mesic jezdim a auto zase radi jak ma. Takze az bude mit nekdo stejny problem, rozhodne mohu uz rict, ze to dela hydromenic. Samozrejme plus nova vymena oleje v prevodovce.
Uživatelský avatar
abcent500
Registrovaný
Příspěvky: 365
Registrován: sob 13.02.2016 01:00
Bydliště: Graz

#39 Příspěvek od abcent500 »

TANN3R píše:
Giovany1971 píše:...Z jednoho repasu z Polska vypadly kovové špony ze svařování..Druhý dělán slavnou firmou na moravě..problemy s tlakem oleje .
Polsko neřeším, ale můžeš rovnou napsat, že slavná firma z moravy = Kaps.

Jinak já s repasem problém nikdy neměl (asi 4 kusy), cena vždycky kolem těch 6ti. Na kolik vyjde poslat z US? Btw, jde o "firemní" repas, jako když si tady objednáš "nový" měnič od Sachse?
Můžu se tě zeptat, kde děláš výměnu měniče za 6 tis.? Když u ZF-Pakra nebo Kaps to vychází na 30 tis Kč?
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#40 Příspěvek od TANN3R »

To je cena jen za měnič, bez práce, oleje, filtru..

Kaps bych sem vubec netahal. Mimo to, že repas u nich je jako sázka do loterie, jsou zřejmě nejdražší servis převodovek v evropě. Co se ZF pakra týká, s ohledem na jejich zázemí, ofic. podporu zf a reference je vyšší cena pochopitelná.
Odpovědět