Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ohlášení chyby FILTRU PEVNÝCH ČASTIC

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Jok3r
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 07.01.2016 01:00

#1 Příspěvek od Jok3r »

Servis mi ohlasil chybu partikelfiter,nema s tim nekdo nejakou zkusenost?
LLada
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 06.01.2016 01:00
Bydliště: Velké Bílovice

#2 Příspěvek od LLada »

Jok3r píše:Servis mi ohlasil chybu partikelfiter,nema s tim nekdo nejakou zkusenost?
Mě to taky udělalo a když jsem přijel do servisu tak mě řekli, že už je ucpaný a nejde regenerace. Tak buď ho vyměnit nebo nechat vyčistit. Já jsem ho nechal vyčistit.
Jok3r
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 07.01.2016 01:00

#3 Příspěvek od Jok3r »

Jenze ja se docetl,ze to je jen na chvilku...tak nevim :(
Jok3r
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 07.01.2016 01:00

#4 Příspěvek od Jok3r »

A pomohlo to aspon a cena vycisteni?
LLada
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 06.01.2016 01:00
Bydliště: Velké Bílovice

#5 Příspěvek od LLada »

Jok3r píše:A pomohlo to aspon a cena vycisteni?
Cenu už nevím. Mě to dělá kamarád za jiné ceny. Upřímně jsem trochu puntičkář tak pomohlo to v tom, že se přestal ozývat na počítači, ale začalo to více kouřit když sešlápnu plyn na podlahu. Někdo odborné čištění nedoporučuje, že to vydrží chvíli, protože se může stát, že při čištění poruší vevnitř keramickou vložku. A nikdo Vám nevrátí peníze. Upřímně lepší je dát nový, ale je to ranec.
Jok3r
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 07.01.2016 01:00

#6 Příspěvek od Jok3r »

Nejak jsem to resetoval a zatim to prestalo...uvidime ;) kazdopadne dekuji za informace.Vazim si toho.
Teddy
Registrovaný
Příspěvky: 1307
Registrován: pon 18.06.2012 00:00

#7 Příspěvek od Teddy »

1. je potřeba zjistit proč se filtr zanesl. Diagnostika ti řekne, kdy proběhla poslední regenerace a jestli byla dokončená. Většinou se neregeneruje kvůli nízký teplotě motoru. Nebo se víc zanáší kvůli nevhodnému stylu jízdy, špatný odlučovač, špatné vstřiky atd. atd.
2. vyčištění funguje krátkodobě především když se to svěří blbci, nebo když někdo ušetřil na bodu 1. :D

Všechno je tu už popsané sto a jedenkrát na stovkách stran. Stačí číst, a je potřeba číst všechno. Ne jen půlku informací.
Jok3r
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: čtv 07.01.2016 01:00

#8 Příspěvek od Jok3r »

Diky.Snazil jsem se hledat ale nemel jsem na to moc casu.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#9 Příspěvek od Filozof »

ten DPF je za trest ...proto takové auto nikdy kupovat nebudu ... jedině benzín s LPG. :)
rostak
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: ned 28.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od rostak »

Neboj do benzínu budou DPF v brzké době montovat taky...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

v primovstriku benzinu uz je, jako NOX redukcni katy
“Ability is what you're capable of doing.”
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Snejk »

ale u toho stejne nejde lpg takze si klidne dalších 10 let budem drzet stare
poctive v8...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od JaraX »

no ja nevím, ale komu jsem čistil DPF tak to pak fungovalo normalně další desetitisíce km, nic se nikde nerozpadlo, a DPF v náhradě za 10k moc nevěřím,
magisterr
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: čtv 25.12.2014 01:00
Bydliště: Zlín

#14 Příspěvek od magisterr »

Na základě čeho řídící jednotka vyhodnocuje míru zanesení DPF ??
jaraxy a to čistíš chemicky na autě, nebo to taháš i ven?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od JaraX »

na autě to kvalitně vyčistit nejde,
zanesení DPF se měří na základě protitlaku filtru
gsicbr
Registrovaný
Příspěvky: 361
Registrován: sob 10.11.2007 01:00
Bydliště: Jihlava

#16 Příspěvek od gsicbr »

ahoj přesně jak píše jarax. Dal jsem na jeho rady, vyndal, použil DPF Flush Liquid, nechal působit, vypláchl, namontoval, udělal diagnostiku protitlaku a vynutil regeneraci. Všechny auto co se takhle dělaly jezdí bez problémů.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

#17 Příspěvek od Filozof »

i snejk má pravdu staré poctivé R6 nebo V8 si budeme dlouho držet protože ty motory jsou držáky prostě.

Ted jsem viděl u nás souseda s propíchnutejma kolama předníma tak se ho ptám co se stalo má celkem nové auto Citroen C4 7let staré auto vypadá jako nové. A prý mu prasknuli přední pružiny obě dvě a proletěli pneumatikami. To slyším poprvé v životě... 8O

Takže zlaté staré bavoráky. Tam jsem nikdy nic takového neviděl ...a s prasklou zadní pružinou se dalo ještě desítky tisíc jezdit co jsem viděl po 22letech.

Ale že by vám u celkem nového auta prasknuli pružili a projebali kompletně pneu to ne. Pro mě je to jasnej signál že jiné auto jak BMW do baráku nesmí a ideálně v budoucnu budu koukat do roku maximálně 2005-6-7 max u e65-e66 kdy to považuji za poslední méně seroucí se auta s kvalitním motorem 4-4,8 V8.

Jinak k tomu DPF. Nikdo tady neměl náhradu a zase jak ve slepičárně ...to nebude nikdy fungovat bla bla bla ... ok až mi to řekne člověk co to měl a byl nespokojený pak OK. Ale jedna paní povídala opravdu nemám rád když se to tady rozmáhá. Tak nesuďme jen protože to není originální DPF filtr.

Kolik lidí jezdí z univerzálním katalizátorem ... a je spokojeno....
A pokud to jde čistit tak samozřejmě vyčistit jako řešení číslo jedna a pokud to nejde nebo nemám a musím si ho pořídit budu koukat na univerz. řešení.

:wink:
dave4x4
Registrovaný
Příspěvky: 125
Registrován: ned 27.01.2013 01:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od dave4x4 »

Hele patrim mezi lidi co si rikali ty neorigo dpf se prodavaji tak musi taky fungovat. Bohuzel jsem mel tu smulu, ze nefungoval. Auto sice nic nehlasilo, ale nad 100 to auto nejelo a ani akcelerace nebyla uplne v poradku. Po mesici se me podarilo filtr vyreklamovat, ale jen diky tomu, ze servis postupoval dle pokynu k dpf takze vyjety protokol pred a po vymene atd. Po mesici mi bylo receno ze byla zjistena vyrobni vada dpf. Ale ve svem okoli nejsem sam ktery takto dopadl. Takze ja uz tohle na zadnym aute nechci! Odradilo me to :-(
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od JaraX »

neorigo DPF opravdu nefungujou, ale lidi si nedaj řict,
ani uni katy nefungujou, lidi to tam daj, ale stejně z toho jde spousta CO a NOx, mín než bez katu ale ne tolik co s origo katem, a není se čemu divit, když neorigo kat stojí mín penez než kolik výkup origo katu
Snejk
Registrovaný
Příspěvky: 3118
Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Snejk »

nefungujou. namonoval sem a za 1000km uplne ucpanej do hoven že to sotva dojelo.. protitlak 1800mbar?? to sem neviděl ani na betonovem origo dpf
Odpovědět