Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

TURBO do 525TDS E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
ferri12
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 06.01.2016 01:00

#1 Příspěvek od ferri12 »

Zdravím všechny. Mám jen takový prozatím teoretický dotaz.
Časem bych chtěl u motoru 525TDS u e34 zvýšit výkon.
Chtěl bych dát i větší Turbo, tak se chci zeptat jaké tam mám dát??
Děkuji všem
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#2 Příspěvek od patrikE39 »

to záleží na tom jak moc dokážeš motor nasypat naftou
ferri12
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 06.01.2016 01:00

#3 Příspěvek od ferri12 »

patrikE39 píše:to záleží na tom jak moc dokážeš motor nasypat naftou
Jak to myslíš teď?? Zasypat naftou.
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od mika_hakkinen »

cim vice nafty a vzduchu, tim vice addidas, chapes :) z TDS uz toho moc nedostanes.
ferri12
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: stř 06.01.2016 01:00

#5 Příspěvek od ferri12 »

mika_hakkinen píše:cim vice nafty a vzduchu, tim vice addidas, chapes :) z TDS uz toho moc nedostanes.
tak jsem to pochopil správně xD xD mno jako nechci tam cpát Holset nebo nějaký takový dělo xD xD ale jen o něco větší než tam je.
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#6 Příspěvek od DaweTDS »

Dej tam GT2052v z 525d a budeš mít parádní spodek a nebo dej GT2260V z e60 (160kw) a budeš i spokojenej.
Mám s tím vlastní zkušenost. Na TDS jsem zkoušel 3 druhy turb.
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#7 Příspěvek od patrikE39 »

dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#8 Příspěvek od Misanek »

patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžeš :lol:
jzxr
Registrovaný
Příspěvky: 84
Registrován: stř 17.10.2007 00:00
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od jzxr »

dawetds:a to me zaujalo toto:) muzes se lehce rozepsat o teto uprave co to obnasi? je to lepsi cesta ke zvyseni vykonu nez cip?
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#10 Příspěvek od DaweTDS »

patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
Jenže co jsem pochopil, tak on z toho nechce ždímat stovky koní.. Já měl na TDS variabilní turbo a nemůžu říct, že by to bylo špatné. JASNĚ v případě,kdyby chtěl jezdit závody,sprinty,drifty atd, tak by asi byl lepší nějaký velký obtok a ten motor se nebude dusit protitlakem výfukových plynu a vše pojede lépe ve vyšších otáčkách,ale dole to bude na běžné ježdění (do 1500od) bída a dýmovnice.. Já si myslím, že toto nehrozí už proto,že to chce dávat do pětky. Na zvýšení výkonu v celém spektru otáček, lepší spodek než s původním turbem a čipem dosáhneš jedině větším turbem s variabilním naklápěním lopatek. Nejlepší v poměru cena/výkon je GT2260V z E60 (podtlaková regulace),která se musí SPRÁVNĚ předělat na přetlak. S tímhle turbem a čipem to zvládne 200 koní a o to možná jde. Za svoje hrabání se v TDS motoru jsem poznal jen malinkou skupinku lidí co se rozhodli do radikálních úprav..99% lidí o tom jen mluví a tak tu nebudu přeci radit, dej tam mechanické čerpadlo s jinou hlavu do čerpadla,větší cooler,EGR a KAT ven ,větší výfuk + vedení vzduchu a obrovské turbo, protože by to stejně neudělal. Chce jezdit s pěkným krouťákem a výkonem a spotřebou.
Takže asi tak 8)
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#11 Příspěvek od patrikE39 »

Misanek píše:
patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžeš :lol:
že to říkáš zrovna ty.. odborníku ;)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#12 Příspěvek od Misanek »

patrikE39 píše:
Misanek píše:
patrikE39 píše:dawe jenže dat turbo s variabilníma lopatkama na komůrkáč je jeho smrt... jinak kdo říká že z tds nejde moc dostat? odbrzděné upravené tds na mechanice naměřily 270 hp
a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžeš :lol:
že to říkáš zrovna ty.. odborníku ;)
Tvé další z dosti ujetých tvrzení, že vgt turbo zabije motor je vypovídající samo o sobě. Ale ty jsi tady pan mekánik, který ani neví o tom, že tds má přesah pístu přes blok :wink: Tvé fundované rady tu budou jistě velmi potřeba :lol:
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#13 Příspěvek od patrikE39 »

Misanek píše:
patrikE39 píše:
Misanek píše:a hele ho, tenhle znalec je i tu. Zachraň se kdo můžeš :lol:
že to říkáš zrovna ty.. odborníku ;)
Tvé další z dosti ujetých tvrzení, že vgt turbo zabije motor je vypovídající samo o sobě. Ale ty jsi tady pan mekánik, který ani neví o tom, že tds má přesah pístu přes blok :wink: Tvé fundované rady tu budou jistě velmi potřeba :lol:
psal že motor odelá turbo a že turbo oddělá motor ;) ... a ty raději pomlč s vytahováním špíny.. nevím kdo se hadál a upřeně tvrdil že u tds může komůrka vypadnout nad píst ;) a tady na fooru jsem od tebe četl řadu další záseků za kterýma sis tvrdě stál a nebylo to tak.. ;) mimochodem k tomu mému tvrzení že píst nepřesahuje blok... dokud lukáš neměl sundnaou hlavu, tak jsem tdsový motor rozdělaný neměl ;) .. víš v práci dělám jen motory iveco a renault a tam bohužel písty blok nepřesahují
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#14 Příspěvek od Misanek »

No tvrdil jsi celou dobu úplně něco jiného a halvně jsi se oháněl blábolama, že ty jsi veliký mechanik, který všechno zná a všechno ví. Přitom princip přeplňování ti dodnes pořádně nic neřiká :lol: Jenom jde o to, aby lidé věděli, od jakých "expertů" tu dostávají rady :D
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#15 Příspěvek od patrikE39 »

hele už si s tím trapný jak s epořád opakuješ, já se s tebou nepotřebuju hádat ;) víš jak se říká že moudřejší ustoupí ;)... evidentně ty tu buranskou potřebu furt si něco dokazovat máš tak se v tom utop pane NEJCHYTŘEJŠÍ ;)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#16 Příspěvek od Misanek »

:lol: :lol: :lol: na pana nejchytřejšího si všude na forech hraješ celou dobu ty. Snažíš se lidem radit nesmysly a děláš ze sebe velkého motoráře a z ostatních se snažíš dělat akorát voly :) A přitom tvůj největší počin je instalace mechaniky na m51 - to jsi teda veliký mekánik :twisted:
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk

#17 Příspěvek od DaweTDS »

Nechcete si měřit šulínky někde jinde hm? :lol:
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#18 Příspěvek od patrikE39 »

dawe :)
Odpovědět